Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Lużny lewarek skrzyni bieg.


soul
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WItam, dzisiaj podczas jazdy w pewnym momencie poczułem ze lewarek skrzyni b. stał sie strasznie lużny... na biegu jalowym lata sobie w kazda strone.... po wrzuceniu biegu trzyma sie mniej wiecej ale i tak jest luzniejszy niz wczesniej... czuc wyraznie brak oporu przy chwytaniu za drązek... wszystkie biegi wchodza normalnie. jakas sprezynka? wydaje mi sie ze k10 nie ma sprezynki przy lewarku.

 

nie mam aktualnie dostepu do kanalu. Moge z tym jezdzic? co to moze byc

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale drążek nie odbija jak pociągniesz go w lewo czy urywają się gumy trzymające drążek? Jeżeli tylko nie odbija to wystarczy włożyć jakąkolwiek sprężynkę. Jeżeli mocowania powoli mówią dowidzenia to są w ASO za "jedyne" 150zł za sztukę. A potrzebne są dwie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mocowania mam przerobione :) zaaplikowałem mocowania od skrzyni biegów od maluszka :) wlasnie bylem na kanale, zardzewiała spręzynka i odpadła, załozyłem ją tak narazie by było ale straciła swoje własciwości juz :) musze założyć nową krótszą i bedzie git... czy wy tez macie wolną przestrzen miedzy karoserią samochodu a mocowaniem lewarka??? ... u mnie jest jakies 2cm na wysokosc... co czyni tym samym wielką dziure ... az dziw ze nie przedostaje sie tamtendy woda i brud dziwne ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od góry patrząc lewarek jest właśnie tak z 1-2cm pod karoserią, na to idzie guma, później blacha trzymająca gumę no i tunel środkowy.

 

no tak ale dziura jest jak sie patrzy ... te 1 - 2 cm jak palca wlozyc to mozna dotknac spodu karoserii od strony asfaltu :) przynajmniej u mnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od centra skrzyni w stroen 1-2 biegu mam lekki opór a od centra w strone 5-R mam mocniejszy

 

W prawo ma być trochę mocniejszy, ale, czy z 1-2 lewarek powraca sam do 'centra'? Pytam, bo spręzynka za to odpowiedzialna lubi pęknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm z wrzucaniem na 5 moze masz wogole zapieczony trochce drazek , u mnie ciezko biegi wchodzily , rozkrecilem jak sie da pod spodem posmarowalem , i luzik wszystko gladkochodzi;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moglbys to bardziej sprecyzowac ???

 

Na drążku, przy samej skrzyni jest krzyżak z tulejkami. Jeśli te tulejki są pozapiekane w krzyżaku, to też dźwignia nie będzie chodziła jak trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieje sie tak , zebys niepopsuł skrzyni biegów w sumie jedynka sluzy do ruszania, reszte uzywasz w czasie jazdy,

jak sie stoi to normalnie wchodzi;] pewnie;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
WItam, dzisiaj podczas jazdy w pewnym momencie poczułem ze lewarek skrzyni b. stał sie strasznie lużny... na biegu jalowym lata sobie w kazda strone.... po wrzuceniu biegu trzyma sie mniej wiecej ale i tak jest luzniejszy niz wczesniej... czuc wyraznie brak oporu przy chwytaniu za drązek... wszystkie biegi wchodza normalnie. jakas sprezynka? wydaje mi sie ze k10 nie ma sprezynki przy lewarku.

 

nie mam aktualnie dostepu do kanalu. Moge z tym jezdzic? co to moze byc

 

pzdr.

 

 

Ja miałem podobny problem i okazało się że to kulka trzymająca biegi.Wymienili i jest oki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...