Gość ango Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Witam. Miałem dokładnie taką samą sytuację. P11 2.0D '99 kombi kupiona w Niemczech 01 grudnia '06. Tam zrobiłem 2tys km wszystko było OK. Po powrocie zpalała się check co jakiś czas i dwa razy autko zgasło na wolnych obrotach. Diagnoza w Nissanie wykazała dwa błędy 012 i 018. Dolali mi do pół baku trzy puszki 0,25ltr jakiegoś środka do czyszczenia wtrysku. Jeżdżąc na tej mieszance check zapalał się coraz rzadziej i na krótko a w sobotę dwa tygodnie temu po raz ostatni. Wydedukowałem, że może mieć to związek z jakością paliwa i żeby to sprawdzić tankuję tylko to najdroższe BP Ultimate i Shell VPower ale TYLKO na stacjach we Wrocławiu przy autostradzie i w Shell w Świętochłowicach. Przez te dwa tygodnie zrobiłem 4tys km i check zapalił się tylko dwa razy przez kilka minut poza tym bez zarzutu. Przy teście prędkości na autostradzie prawie dochodził do 190km/h (jak na autostradzie w Niemchech). Dwa tygodnie to pewnie za krótko na wnioski (jeszcze nie zrobiłem ponownej diagnozy w ASO) ale wydaje mi się, że jakość paliwa ma zasadnicze znaczenie. Jak coś się zmieni poinformuję postem. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 ..autostradzie prawie dochodził do 190km/h (jak na autostradzie w Niemchech). Instrukcja dla tego modelu podaje Vmax 172 km/h :668: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lord_metal Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Instrukcja instrukcją. Sprawdzana wartośc zapewne na hamowni. Pewnie jechał z wiatrem, z górki, dobre paliwo.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyklop81 Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 niestety, nie miałem już siły do swojej PRIMERKI i ją sprzedałem tracąc ok 2 tys zł. Klient jeździ i nie narzeka a ja miałem z nią spore przeboje . pozdrwiam wszystkich i dziękuję za szczere i wyczerpujące odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anna_h Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 Mi też zaświeca się lampka CHECK i autko chodzi na niskich obrotach. Samochód gaśnie. Podpbno trzeba wymienic POTENCJOMETR PEDAłU GAZU. Zdarzyło wam się to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 10 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2007 A opisz bardziej szczegółowo jakie są objawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość valdi-32 Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Nie wiem, gdzie jest napisane, że TD jedzie max 172 km/h? Ja swoją na autostradzie A1 jechałem równiez 190 km/h i ani kilometra więcej nie chciała! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Nie wiem, gdzie jest napisane, że TD jedzie max 172 km/h? Ja swoją na autostradzie A1 jechałem równiez 190 km/h i ani kilometra więcej nie chciała! A co? Masz cyfrowy display że 190 wyświetlało, czy może jakieś supercienkie wskazówki w zegarach i gestą podziałkę że jesteś pewien czy to czasem 191 lub 192 nie było skoro ani kilometra więcej? Z dobrej góry to i bez silnika tyle wyciągnie Ja co prawda się pomyliłem z tą wartością 172 km/h bo nie miałem manuala przy sobie a pamięć ludzka zawdną jest, ale 2 km/h to raczej mała pomyłka. A tu masz dane techniczne: http://www.autocentrum.pl/nissanclub/modele/p11.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość valdi-32 Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Nie wiem dlaczego tak złosliwie odpowiadasz, ale trudno, kwestia kultury. I nie łap mnie za słówka, "ani kilometra więcej" to raczej umowne okreslenie, a 190 jechałem bez problemu (tyle pokazywał prędkościomierz!), bo niby po co mam fantazjować? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Na liczniku mogłeś mieć 190 bez problemu. Instrukcja podaje "rzeczywistą" prędkość jaką może rozwinąć ten samochód. Jeżeli masz założony inny rozmiar opon niż ten, który przewidział producent to jest to również powodem błędnych wskazań prędkościomierza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelekk Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Jeżeli przy redukowaniu biegów obroty spadają do zera i silnik wyłącza się to jest to uszkodzenie "sprzężenie zwrotne pompy wtryskowej" Miałem taki sam problem z nissanem P11 1999 Hatchback 2,0 td. Kontrolowałem auto na komputerze w autoryzowanym serwisie w Niemczech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 ??? ostatni post był z 14 luty 2007r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 To moze temat sie odnowi skoro podobne problemy są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.