Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[W10] Problemy z silnikiem W10


Gość daniellus

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj się zaniepokoiłem, sprawdzam stan oleju a tam susza. Nigdzie nie cieknie, w płynie chłodzącym też ani śladu, więc gdzie zniknął??. Dolałem to co miałem ok 2l. i jest w miarę, ale okazało się ,że jak odkręcam korek wlewu oleju na działającym silniku to momentalnie spadają drastycznie obroty, a nawet gaśnie. Może macie jakieś sugestie?? Dobrze jest być przygotowanym jak się jedzie do mechanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokrywa zaworów połączona jest odmą z dolotem więc zamiast dmuchnąć w dolot poszło w powietrze i stąd mogły zachwiać się obroty- odma idzie za przepływomierzem więc to powietrze nie jest liczone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale okazało się ,że jak odkręcam korek wlewu oleju na działającym silniku to momentalnie spadają drastycznie obroty, a nawet gaśnie.

 

Chyba mamy doczynienia z przedmuchami ze skrzyni korbowej. Komputer z czasem się 'nauczył' obrotów biegu jałowego. Podobna sytuacja jest gdy np. pęknie przewód odpowietrzający, co idzie z pokrywy zaworów, po wymianie na cały, też obroty są inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg silnika to 0k 270 tyś, a uciekło przez ponad miesiąc, nie wiem ile dokładnie zrobiłem bo licznik raz chodzi a raz nie. Średnio olej zmieniam co 30-40 dni. Myślę że już czas na zmianę ale nie mam kiedy podjechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn spożycia oleju może być wiele np. Zapieczona pierścienie, stwardniałe uszczelniacze zaworowe, wyrobienie tulei itp.Tak jak pisze b12 zacznij od sprawdzenia kompresji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...