Guest Puzon Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Siemka wszystkim.Wymieniłem filtr gazu po 25kkm zapodam wam fotki i napiszę jeszcze, że tankowałem się w naszym Orlenie w 80%.To co ujżały moje oczy po przecięciu go zatkało mnie jak moja primera jeszcze to znosiła i czy w jakimś stopniu nie zaszkodziło to mojemu silnikowi.Teraz przeszedłem na Statoila, ale zrobię 10kkm i też rozetnę oczywiście fotki też zapodam a teraz fotki po 25kkm tu: filtr gazu fot 1 filtr gazu fot2 filtr gau fot3 filtr gau fot4 filtr gazu fot5 filtr gazu fot6 myślę,że tyle wystarczy oceńcie sami -możliwe komentarze mile widziane.Pozdrasy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest artoor Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 O żesz w mordę. Szkoda że nie rozciąłem swojego po ostatniej wymianie. Chociaż facet który mi go wymieniał mówił że był całkiem czysty po 20 tys. km, bez żadnych niespodzianek. W większości tankuję na BP i Shell. Tak sobie myślę czy wystarczy raz czy dwa zatankować gaz na jakimś "koguciku" żeby mieć tak zasyfiony tym czymś filterek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hoover Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Ja tankuję tylko na Orlenie do tej pory i przy podobnym przebiegu filtr w mojej P10 był (wg gaziarzy, którzy mi robili regulację) MASAKRYCZNIE zasyfiony . Do tego trzeba było robić czyszczenie parownika - ta sama sytuacja a i przydałoby się podobno membrany już wymienić (przy takim przebiegu !!!???). Co za czasy... chyba będzie trzeba stację zmienić :029: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maras Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Ja z kolei odwiedzam Orlen, Lotos, BP, Shell, Statoil... co się nawinie, byle by nie NoName. Po 20 tys na filtrze było trochę brudu, ale ogólnie w dobrym stanie (słowa gazownika). Ciekaw jestem skąd takie BP czy Shell biorą gaz? Orlen? Lotos? Benzyne i ropę na bank od nich, nie wiem czy gaz też? Bo chyba tylko Statoil ma własny, reszta kupuje paliwa na miejscu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Whispers Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 To napewno filtr do gazu a nie do PB? A jesli tak to gdzie on sie znajduje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czopochrup Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 dziwny cos ten filter do gazu u mnie jes w takiej obudowie tylko sie en srodek wymienia O_o zreszta filter sie powinno co 10kk wymieniac ;p a nie 25 :> ale syf niezly:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
p_flori Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 z tego co zaprezentowałeś - mówie to z całą odpowiedzialnośćią - tankowałes bracie miodny i bardzo czysty gaz. Nie przesadzam - wymieniałem filtry po 5 ciu tysiacach i wygladały gorzej. Były zaklejone przez coś w konsystencji butaprenu ( w ogóle nie było widać tej w-wy filtrującej). Butapren przechodził przez toto i zaklejał reduktor i wtryski - szkoda gadać... to co jest na tym filterku - to cząstki stałe i tu mają sie zatrzymać. Każdy filtr to zbiera i zbierać musi - zobaczymy co będzie po zmianie stacji... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 to jest filtr do instalacji sekwencyjnego wtrysku gazu stosuje sie je dla gazu w postaci lotnej chciałbym teraz zobaczyć jak wygląda reduktor przez który przeszedł ten cały syf... strach pomyśleć co by było gdyby to wszystko doszło do wtryskiwaczy :/ zastanawiam sie czy przy zwykłych instalaciach jest tak samo z lotnym gazem :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Raf4rb Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 zastanawiam sie czy przy zwykłych instalaciach jest tak samo z lotnym gazem :/ Pewnie tak samo, wystarczy odkręcić w parowniku śróbę do spuszczania syfu albo go rozkręcić, masakra, a przed parownikiem jest przecierz filterek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Puzon Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 dzięki chłopaki za komentarze ''miodny gaz'',ciekaw jestem jak wygląda filtr paliwa bo od nowości nie był wymieniany czyli 117kkm ,ale czekam juz na nowy(zamówiłem) i jak założe nowy to tak samo stary rozetnę i pokarzę wm na forum Pozdros Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wladis_20 Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 witam Ja tankuje na orlenie albo na statoil i nie narzekam choć szasami zdarza mi się tankować u tzw "kogucików" i czuć wtedy sporą różnicę astatnio wymieniałem filterek gazu i koleś pokazał mi go mówiąc że i tak jak na rok jazdy (20kkm) to wygląda niezle. Wszystko zależy od stacji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KURCZAK Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 A ja ma pytanie troche z innej beczki Sam wymieniałem sobie filterek gazu i podczas wymiany zagubił mi sie magnesik który niby ma przyciagac opiłki metalu, pytanie jest to rzecz nie zbedna i czy nic sie nie stanie jak nie bedzie go tam :?: :?: :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest czopochrup Posted December 2, 2006 Share Posted December 2, 2006 był wymieniany czyli 117kkmLOL to sie fajnie masz:) zapewne bedze wygladac za***iscie:} biorac pod uwage stan naszego paliwa looool Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarros Posted December 3, 2006 Share Posted December 3, 2006 no nieziemsko!!! :/ wniosek z tego ze ten nasz Orlen to sobie jaja robi!!! :027: ja tankuje na BP lub Shellu kilka razy na auchan i przy wymianie filterka jest niezle!!1 moze czas zmienic stacje!! pozdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Puzon Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 Witka , to tak jak obiecałem teraz zapodaje zdjęcia oryginalnego filtra paliwa tu: filltr paliwa ,(bo taki sam założyłem) teraz po przebiegu UWAGA!!! 117kkm filtr paliwa 117 kkm fot1 filtr paliwa 117kkm fot2 filtr paliwa 117kkm fot3 filtr paliwa 117kkm fot4 filtr paliwa 117kkm fot5 dodam tylko,że paliwa ja w Polsce tankowałem nie wiele może w sumie przejechałem na nim jakieś 2000 km a potem tylko do odpalenia więc podziwejcie i komentujcie aby miło Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mikey_one Posted December 5, 2006 Share Posted December 5, 2006 tak jak wczesniej filtr powinno zmieniac sie co jakis 10 kkm wiec nie ma sie co dziwc, ze po 25 kkm byl zasyfiony. Ja tankuje TYLKO na orlenie i nie mam problemow z jakoscia gazu, iloscia spalanego gazu itp... Nawet na najwspanialszych stacjach zdarzaja sie "wpadki" (tak jak z benzyna gdy zatankujesz z dna zbiornika) wiec nie ma co mowic, ze to wina orlenu. Na kazdej stacji bywa tak, ze zatankujesz syf i wtedy zapaskudzisz filtr, ktory pozniej sie juz przeciez nie oczysci... Ja tak trafilem na statoilu... skonczylo sie na rozbieraniu parownika a pozniej na jego regeneracji, co nie znaczy, że statoil jest be a orlen cacy... to że stacje działają pod jednym logo nie znaczy, że wszystkie są jak z kalki odbite... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawcior Posted December 12, 2006 Share Posted December 12, 2006 Jatankuję tlyko na sparwdzonej stacji BP w mojej miejscowości albo na stacjach shella. Szerokim łukiem omijam no name..i po 15 k.km filterek był czysty i facet powiedział że spokojnie jesczze 10 by wytrzymał. Btw : czy jedno tankowanie na No name może tak zasyfić filtr, czy trzeba kilka razy zalać na takich stacjach,żeby coś sie z nim działo ?? Pewnie sa i dobre stacje no name..ale ja jeszcze sie z taka nie spotkałem, osttanio zatankowałem na takiej w marcu i ledwo do domu dojechałem :diabel2: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.