dinodino Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Witam. Żarło, żarło i zdechło. Wychodzę rano do samochodu, a pod silnikiem kałuża płynu :!: . Olej. Podnoszę maskę cała lewa strona pod silnikiem mokra, od góry lewa osłona przekładni kierowniczej mokra. Cieknie z przekładni . W zbiorniku wspomagania poziom poniżej minimum. Porażka . Godzinę temu wizyta w serwisie od przekładni. Diagnoza - poleciał uszczelniacz na 99%. Koszt naprawy od 700 do 1200 zł w zależnosci od tego czy wystarczy wymienić uszczelniacze czy są wżery i trzeba regenerować (chromowanie). Wolny termin za tydzień. Jeżeli dojdzie chromowanie nie mam auta przez tydzień :!!: Nie wiem jak to zrobię auto muszę mieć do pracy 15 km dzieci do przedszkola. K..wa przepraszam. No i extra kasy brak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Raf4rb Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Szukaj na szrotach drugiej, kilka godzin i wymienisz o ile masz warunki, i napewno taniej niż naprawa Twojej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Który dokładnie uszczelniacz jest do wymiany? Jeśli ten , w który wchodzi wał kierownicy to masz szczęscie. U mnie było to samo , też krzyczeli za regenerację 1000 zł. Ale rozebrałem , wyjąłem uszczelniacz i do sklepu. Oczywiście do takiego gdzie sprzedają tylko uszczelniacze i jakieś tam środki LOCTITE. Tam dostałem uszczelniacz za bagatela 6,65 zł. Wymieniłem i jest super. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinodino Posted November 30, 2006 Author Share Posted November 30, 2006 Witam Sam nie wymienię, bo niestety nie mam warunków, a poza tym trochę bym się bał. Patrzyłem na allegro używane 250-300 zł, tylko P10, nie wiem czy P11 ma to samo. No i nie wiadomo na jaką się trafi. Uszczelniacz poszedł z boku z prawej strony. pozdrowienia Na razie dolewam olej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest qwerk Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 U mnie cieknie taka różowa uszczelka w miejscu gdzie wchodzi drążek kierowniczy do maglownicy, czy to jest ta uszczelka za 6,65zł? Jeżeli tak no to muszę się za to wziąć bo dolewanie płynu drożej wychodzi :/ Maniek czy można się do niej dostać bezproblemowo, czy lepiej wstawic na warsztat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maniek-ol Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 U mnie cieknie taka różowa uszczelka w miejscu gdzie wchodzi drążek kierowniczy do maglownicy, czy to jest ta uszczelka za 6,65zł? Jeżeli tak no to muszę się za to wziąć bo dolewanie płynu drożej wychodzi :/ Maniek czy można się do niej dostać bezproblemowo, czy lepiej wstawic na warsztat? Niestety trzeba wyjąć całą przekładnię. Nie jest to ta uszczelka za 6,65. Najlepiej rozebrać przekładnie i sprawdzić jaka tam siedzi uszczelka a potem do sklepu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinodino Posted December 4, 2006 Author Share Posted December 4, 2006 Witam zainteresowanych. Dzisiaj odebrałem samochod z warsztatu. Przekładnia zrobiona. dodatkowo wymienione górne wahacze i łączniki stabilizatora. Geometria. Koszt z częściami - 1100. :/ Ale jest ok. W końcu przestał ściągać w prawo i kierownica jest prosto. No i nic nie stuka z przodu. A ostatni pseudomechanior twiedził, że stuka bo ten typ tak ma :zly2: . Pozdrowienia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest qwerk Posted December 4, 2006 Share Posted December 4, 2006 *dinodino a wiesz może co dokładnie zrobili z przekładnią? Wymienili tylko uszczelki? Jak możesz to napisz jakie koszty części i naprawy tej przekładni. Czasami jeżdze w Twoje okolice i tam naprawiam samochód, bo taniej niż w Wawie. Zastanawiam się nad zrobieniem swojego magla, moim zdaniem dobrze chodzi, wystarczy tylko uszczelinić. Dodam, że w ciągu 4 m-cy dolałem do wspomagania już jakieś 50zł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinodino Posted December 5, 2006 Author Share Posted December 5, 2006 Cześć. Wymontowali i rozebrali przekładnię, wystarczyło powymieniać uszczelniacze, na pewno te od strony drążków, nie wiem czy od kolumny. Wymienili osłony gumowe po bokach maglownicy. Straszyli mnie jeszcze chromowaniem drążków kolejne 500 zł i 5 dni, ale po rozebraniu okazało się, że nie ma wżerów. No i olej wspomagania, bo go właściwie nie było. Dodatkowo jak pisałem wcześniej górne wahacze i łączniki. Firma "TEN CAR" Ciecierzyn koło Lublina tel.081 7561352. Trzeba się zapisywać, bo mają sporą kolejkę. Do weryfikacji ok 3 dni. Naprawy do 2-3 tygodni. Mi się udało, byłem zapisany za 2 tygodnie, ale ktoś zrezygnował i wkręcili mnie wcześniej. Obsługa super. Polecam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.