Guest SzyZby Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 Od niedawna mieszkam na Podchalu i zauważyłem dziwną prawidłowość pojawiającą się gdy parkuję pod domem,że tak powiem pod górkę.Ale żeby było dziwniej dzieje się to tylko gdy moja primerka stoi w taki sposób,że przód jest wyżej.Mianowicie silnik gaśnie natychmiast po uruchomieniu,jakby nie mógł wejśc na obroty.Kilka razy się tak dzieje i tak za trzecim,czwartym razem już odpala i jest ok.Choc czasami nawet jak juz odpali chodzi bardzo nierówno ale wystarczy że troche przegazuję i jest ok.Zaznaczam,że nie dzieje się to gdy silnik jest ciepły,albo gdy parkuję w taki sposób,że to tył samochodu jest wyżej.Na płaskim też jest ok.Co o tym myślicie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ztiu Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 Parkuj z góry i będzie ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rak777 Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 Albo ze dwa razy pozwól żeby pompa dolała paliwo.Miałem cos takiego w poprzednim aucie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Raf4rb Posted November 30, 2006 Share Posted November 30, 2006 A może mało benzynki w zbiorniku i pompa nie ma co zassać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SzyZby Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 Pół zbirnika a to chyba wystarcza.Myślałem czy może olej w silniku nie ma też czegoś wspólnego z tym zjawiskiem,kiepskie smarowanie gdy olej spłynie na tył miski ale czy wtedu gasł by silnik? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Raf4rb Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 Pół zbirnika a to chyba wystarcza.Myślałem czy może olej w silniku nie ma też czegoś wspólnego z tym zjawiskiem,kiepskie smarowanie gdy olej spłynie na tył miski ale czy wtedu gasł by silnik? A może jest tak, że jak auto stoi pochylone to z czasem jakieś pęcherzyki powietrza się przeciskają przez przewody (przód w górze) i zapowietrza Ci się coś w układzie paliwowym, to tylko teoria ale może warto wtedy sprawdzić sposób kolegi Rak777 i dwa razy a nawet więcej załączyś zapłon, żeby pompa dobrze dobiła ciśnienia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SzyZby Posted December 1, 2006 Share Posted December 1, 2006 Może i jest to jakiś pomysł,spróbuję. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.