Gość mariuszle Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Mam nissana td 99r i zapala mi się kontrolka check. Wyświetla mi błąd kod 18 czyli nastawnik dawki paliwa ale po zatankowaniu paliwa w Niemczech ani razu nie zapaliła się. W Polsce tankuje paliwa v-power , verva ale raz pokusiłem śie na tanie paliwo z prywatnej stacji i kotrolka paliła się cały czas a co najgorsze doszły dodatkowe problemy auto potrafiło zgasnąć puszczeniu na luz. Mam znajomego co ma peugota 605 2.1 tdi 2000r i te same objawy. Czy uwas są podobne objawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pastor Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 czesc!! mój ojciec jezdzi Mitshubishy space star i mial taki sam problem, pojechal do serwisu i kazali mu wyjezdzic paliwo praktycznie do zera i wlac paliwo na innej stacji. pomoglo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość j_jasiu Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Mam nissana td 99r i zapala mi się kontrolka check.Wyświetla mi błąd kod 18 czyli nastawnik dawki paliwa ale po zatankowaniu paliwa w Niemczech ani razu nie zapaliła się. W Polsce tankuje paliwa v-power , verva ale raz pokusiłem śie na tanie paliwo z prywatnej stacji i kotrolka paliła się cały czas a co najgorsze doszły dodatkowe problemy auto potrafiło zgasnąć puszczeniu na luz. Mam znajomego co ma peugota 605 2.1 tdi 2000r i te same objawy. Czy uwas są podobne objawy? Myślę że przepłacasz za V-power, tankuj normalny ON i będziesz miał spokój, po Vervie miałem to samo, jak zacząłem tankować normalny ON z Neste A24 wszystko spoko. Kontrolka raz się zaświeciła po zatankowaniu Vervy. Wg mnie paliwo V-power oraz Verva (czyli te droższe) zawiera więcej wody wchłanianej z otoczenia. Dlaczego? A no dlatego, że to paliwko jest rzadziej kupowane dłużej zalega w zbiornikach łapie więcej wody i jest troszku starszawe. Dobra rada, wyjeździj co masz zatankuj do pełna zwykłej i jeździj, usterka przejdzie sama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Potwierdzam , sam do starutkiego mojego fordzika lalem ON z neste i autko sporo lepiej jezdzilo.Ponadto wychodzilo sporo ekonomiczniej niz na ropie z shella Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość j_jasiu Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Potwierdzam , sam do starutkiego mojego fordzika lalem ON z neste i autko sporo lepiej jezdzilo.Ponadto wychodzilo sporo ekonomiczniej niz na ropie z shella Mają paliwko z Lotosu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezarycezary Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Mi ropa zabiła astrę II 2.0 DTi w maju, po zatankowaniu (kwasu) trzeba było wymienić pompę wtryskową i zbiornik paliwa, koszt, hm....cóż......5000zł. Opel w dieslu to pomyłka. Teraz mam PW11.144 w benzynie, przynajmniej ceny części i napraw są niższe, a i komfort dużo lepszy niż w astrze. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomles Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 potwierdzam chciałem zrobić dobrze mojej P11 i mam podobne objawy spadanie obrotów do 500 na luzie. Skończe zbiornik i powracam do normalnej ropy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rav1975 Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 więc po co przepłacać, jeśli OO jest za 2,80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.