Gość gigi6660 Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Witam ! Mam pytanie odnośnie całego układu w almerce n16, chciałbym wymienić cały układ na przelotowy i tu pojawia się pytanie. Jaką średnice najlepiej dobrać? Czy wymieniając cały układ katalizator też wyrzucamy? Byłem w jednym warsztacie i szefo powiedział że katalizatora to nie wyrzuci bo tam są jakieś sondy i coś tam... szczeże mówiąc nie znam się na tym zbyt dobrze dlatego pytam. Licze na jakąś pomoc z waszej strony. A i jeszcze jedno. Co myślicie o układnie 2,5cala i cały wydech z aluminium nie z kwasówki... Facet krzykną między 400-500zł bez tłumika końcowego. To dużo? I czy możecie polecić jakiś warsztat we wrocławiu gdzie można zachipować almere 2,2di z 2000r. Z góry dzięki za wszelką pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 z tego co wiem to z samego aluminium sie nie robi....ale moge sie mylić ja też kminie wydech to może jak razem bedziemy robic to cos taniej bedzie? w n16ce bymn zaczął od zrobienia zawiechy potem wydech i chip - czasami na zakrętach można sie przeliczyć ps nie ten dział na takie tematy, lukniw do:tuning,nissan power team :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 katalizator można wyrzucić we własnym zakresie: 8 śrubek młoteczek i po katalizatorze- żadnych sond tam nie ma .Po takim zabiegu turbo bardzo ładnie się wkręca.Polecam temat : http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=19740 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...