Gość romario Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 witam mam 2 pytanka 1. czy jest jakis zemiennik silniczka krokowego do p11.144 2.0??? czy zostaje tylko zakup oryginal nowy za 1200 zl!!!!! lub uzywany ze szrotu 2. jak by ktos mi doradzil czy warto kupowac ze szrotu czy sie nie bawic i szukac nowy ewentualnie moze ktos ma na zbyciu romario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peteros Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 Z przekładki silnika (wkładałem motor 99 do budy 98) zostały mi kolektory z osprzętem. Jest tam i rzeczony krokowiec. Gdybyś był zainteresowany, pisz na priva. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 2 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2006 tam oprócz silniczka krokowego jest zaworek dodatkowego powietrza. Jakie masz objawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość romario Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Objawy to generalnie skoki obrotow przy hamowaniu i postoju. Samochod nie nadaje sie do jazdy po miescie potrafi zgasnac. W zasadzie przy delikatnym zahamowaniu i w ostatniej fazie puszczeniu na luz powoduje spadek obrotow prawie do zera. U mechanika zdiagnozowane ze to silniczek krokowy byl czyszczony itp. Mechanikowi ufam (?!!??) takze pozostaje zakupic nowy lub uzywany silniczek krokowy. Tylko szukam teraz gdzie i czy wymienialiscie cos takiego na uzywany ewentualnie ile pochodzil czy nie bylo problemow itp. NR kat. 23781-4m821 (podany przez mechanika) romario a to moj numer jak by ktos mial szybki pomysl 604 23 79 11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 miałem to samo, obroty spadały do 400-500 chwilami i czasem samochód gasł, np po przeygazówce na postoju. To nie jest wina silnika krokowego tylko zawór dodatkowego powietrza w zespole przepustnicy źle pracuje. źle pracuje z kilku powodów. Najpierw powinieneś: - przeczyścić przepływomierz powietrza, - sprawdzić ustawienie kąta położenia przepustnicy przy którym powinien otwierać się bypass przepustnicy - to raczej zrobi serwis, przynajmniej ja dałem auto do serwisu, który wykonał te czynności i problemy się skończyły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość romario Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 no to mnie zbiles z tropu bo juz mialem kupowac ale goscie z serwisu w ktorym byla naprawiana moja Primka sprawdzeni na 99,9% moze moj przypadek jednak inny od twojego ?? ale zwroce im na to uwage romario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 może inny, ale każ sprawdzić co napisałem może akurat się obejdzie bez wymiany silniczka. Poza tym sporo ludzi miało podobne problemy, gdybys przeszukał forum znalazłbyś. Radze zgłosic się do kolegi Coobcio pewnie będzie to umiał naprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość romario Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 extra wymienilem silniczek krokowy (na szczescie uzywany) i nic to samo juz nie ufam mechanikom czy jest w warszawie dobry mechanik (nie ASO) ktory mi to naprawi od reki??????????? extra extra czy to naprawde takie ciezkie naprawic samochod???????? extra romario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peteros Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Sprawdź sobie dokładnie umasowienie silnika/punktów, z których biorę masę MAF, krokowiec i inne graty sterujące silnikiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość romario Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 miales racje "cornholio78" wystarczylo przeczyścić przepływomierz ale do tego potrzebny byl juz inny mechanik bo jak wiadomo co mechanik taki pomysl pierwszy chcial wymienic polowe silnika a drugi wyczyscil przczyscil podmuchal zapalil marlboro i gotowe cale 15 minut a ja czekalem na to ponad tydzien dzieki za pomoc romario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.