Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

pare pytań N15


eleser

Recommended Posts

Witam jestem nowy na forum i posiadam almereN15 2,0 d z 98. Autko sciagnolem z Holandi w lipcu z przebiegiem 175 tys i jak na razie jestem zadowolony. prawie wszystko dziala idealnie irytuje nie tylko mnie jak zdązylem sie juz doczytac na forum ze przy wersji elektryczne lusterka, klima, abs, 2X airbag, szyby sa na korbke :/ > . Po przyjezdzie z holandi wymienilem olej i filtr a ,takze wymienilem paski klinowe bo piszczaly, nabilem klime. Autko przeszlo przeglad bez problemu koszt ok 300 bo posiada hak a za to sie doplaca :zly: . Obecnie na liczniku jest 180tyś i staly sie nastepujace rzeczy:

1. Do wymiany Przeguby strasznie stukaja :zly: i tu moje pytanie jaki to będzie koszt? oczywiście zamienniki mnie interesują i jakie są najlepsze w stosunku do ceny?

2. Spalila sie zarówka od predkosciomierza i podswietla tylko polowe do 120kmh i tu moje drugie pytanie czy da sie to jakoś sprytnie wymienic samemu?

3. Obrotomierz czasami nie dziala :| pomaga mu puknięcie w deske rozdzielczą. Co jest przyczyna? i czy da sie ta usterke usunac przy okazji wymiany tej zarowki z poprzedniego pytania?

4. Nie swieci cala srodkowa konsola oprocz lampki w popielniczce. Czy guziki od podgrzewania szyby tylnej i awaryjnych powinny swiecic? bo juz wiem z te od nawiewów tak, i to sproboje sam zrobic :)

5. Podczas rodzinnej ekspedycji :P zaginely mi zaczepy od tylniej pulki i teraz strasznie sie tlucze :zly: :zly: :zly: czy da sie takie zaczepy dokupic gdzies????

 

Musze dodać ze jestem bardzo zadowolony wszystko poza tymi paroma szczegolami jest jak najbardziej OK!! :one: Wiem ze 2,0 d to porazka dla sportowych aspiracji ale spoko wyglad spalanie w granicach 6l to cieszy :diabel2:

ps. sory za pisownie nie mam polskiego widowsa :/

Link to comment
Share on other sites

Jeśli chodzi o punkt 5 to pozostaje ci allegro - dostaniesz na 100% z rozbitego "angola".

 

Pozostałe punkty - użyj "szukajki". Gwarantuje Ci że na wszystkie pytania znajdziesz odpowiedź.

Link to comment
Share on other sites

Ad.2 Licznik sie prosto wyjmuje. Kierownica w dol. Ramke licznika odkrecasz.

Musisz pokombinowac ale wyjdzie. Licznik przykrecony jak pamietam na dwie sruby i wychodzi.

Ad.3 Rozbierz zegary i zobacz czy dobrze wszystko jest skrecone. Albo silniczek obrotomierza nie styka z plytka albo poprostu do wymiany. Jesli to drugie to poszukaj raczej calych zegarow na allegro.

Ad.4 Cala konsola jest podswietlona na kolor taki jak zegary itd. Nad konsola sa dwie srubki. A pozniej wyjmujesz popielniczke i od dolu zaczynasz ciagnac do siebie zdjac caly panel z nawiewami. Oczywiscie jak masz radio to przydaloby sie je wyjac wczesniej. Pozniej powinienes dostac sie do zaroweczek. Nie jest to bardzo latwe i szybkie ale warto.

Ad.5 Zaczepy mozesz dokupic z jakiegos rozbitka albo poprostu u Nissana. Jak zamawialem takie rozne male pierdoly to koszty byly do 10 PLN.

 

Co do szyb itp wyposazenia to sprawdz sobie po numerze nadwozia co powinna miec:

http://www.nissanklub.pl/zrob_sam.php?pid=...id=3&tid=10

Link to comment
Share on other sites

Dzieki wielkie wwl :D jako ze zima sie do nas nie wybiera to pokombinuje sobie z tym wszystkim :) i w tym tygodniu jeszcze poszukam na necie nieszczesnych przegubow przynajmniej sie zorientuje w cenie :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...