Gość minek106 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Witam. Jestem nowym użytkownikiem wiec może się przedstawię. Jestem z Białegostoku nazywam się Paweł mam Nissana Primere P11 z 2001r od jakiegoś miesiąca. Wracając do tematu, Wczoraj wyjąłem alternator bo musiałem wymienić łożyska bo piszczały. Oczywiście z wyjęciem alternatora wiąże się odłączenie akumulatora. No i złożyłem wczoraj wszystko do kupy odpalam auto i pali się kontrolka check engine. O co może chodzić co mogłem zrobić nie tak? Jak zresetować komputer żeby nie pamiętał błędu? I czy mogę jeździć z tą palącą się kontrolką? Proszę o szybką odp. bo musze to do jutra zrobić bo nie będę miał czym jeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Najprostszy reset to odłączenie akumulatora na 12 godzin. Inna metoda to niestety ASO albo diagnosta z kompem do Nismo (zaleta pierwszego - nic nie kosztuje, drugiego -przy okazji dowiesz sie co jest przyczyną błędu). Sprawdź czy wszystko dobrze podłączyłeś, chociaż nie słyszałem aby ECU diagnozowało alternator i ładowanie... Jakoś nie widzę związku, ale niech się spece wypowiedzą ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Addagio Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Samodzielne resetowanie kompa to spoko rozwiązanie (zwłaszcza że nic nie kosztuje), ale w sytuacji jak właściwie wiesz dlaczego się zapaliła i na 100% wystarczy tylko wykasować bład. Osobiście jakbym nie wiedział dlaczego się pali, to wolałbym pojechać do ASO lub dobrego diagnosty z kompem, żeby się dowiedzieć jaki błąd zapamiętał ECU i dlaczego mniej więcej. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 tam jest system EOBD wystarczy nawet uniwersalny czytnik błędów EOBD np bosch żeby sprawdzić nie tylko zapisane błędy ale i wskazania czujników. Można też zrobić autodiagnostyke ale lepiej się za to nie bierz jak nie masz doświadczenia. Przez brak ładowania mogły się zakodować błędy typu "spadek napięcia" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.