Gość bartolomeo Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Mam problem z moją Micrą :/ Dziś jadąc 100 km/h czułem dziwne przerywanie (jakby nie dostawał paliwa?), czasem także potrafi zgasnąć przy hamowaniu - i gdy zgaśnie to trzeba trochę pokręcić, aby ponownie zapalił :/ Przy ruszaniu także niekiedy gaśnie, bądź traci obroty :/ Czasem zdarza mi się także (gdy auto stoi dwa dni pod domem), że również muszę trochę pokręcić, aby zapalił Co to może być?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 Zobacz filtr powietrza i filtr paliwa, przewody, etc. (układ zasilania paliwem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 jadac 100/h przy stalej prekosci utrzymujac ja czules szapranie?? jakie obroty wteyd mniej wiecej sa, czy dzieje sie tak samo np jadac 50/h na drugim biedu utrzumujac stala predkosc ? albo np 70 na 3 biegu i wczasie przyspieszania nie czuc szarpania ? bo to szarpanie moze miec przyczyne w przeplywomierzu ktory jest sprawny ale zasniedziale styki itd itp moga to powodowac a reszta objawow to moze byc zupelnie inna usterka zwiazana z tym co Domiss wymienil wiec troche tego bedzie bo to nie tylko filtry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartolomeo Opublikowano 3 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2006 jadac 100/h przy stalej prekosci utrzymujac ja czules szapranie?? jakie obroty wteyd mniej wiecej sa, czy dzieje sie tak samo np jadac 50/h na drugim biedu utrzumujac stala predkosc ? albo np 70 na 3 biegu tylko przy 100 i wyzej, a obroty - 3-4 tysiace przy 100 km. [ Dodano: Pon 04 Gru, 2006 12:15 ] albo np 70 na 3 biegu i wczasie przyspieszania nie czuc szarpania ? bo to szarpanie moze miec przyczyne w przeplywomierzu ktory jest sprawny ale zasniedziale styki Dziś właśnie tak się stało. Przerywało przy ok. 50, potem zgasł. Po popchaniu przez może 3 metry zapalił od ręki :/ Już nie wiem co to może być. Filtry są ok. [ Dodano: Pon 04 Gru, 2006 12:49 ] Jeszcze jedno - dzieje się tak, gdy w baku według wskaźnika jest mniej niż 1/4 paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Może źle pokazuje paliwo że nie 1/4 tylko już jest prawie zero A tak serio to sprawdź czy nie dostaje za dużej mieszanki powietrza, a mało paliwa?! Mam tak ostatniop jak robiłem grill i ściągnąłem go na pare dni i musiałem jeździć na benzynie, bo na gazie mi gasł, poprostu za dużo dostawał powietrzna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 to jezeli zauwazyles ze Ci przerywa prz probie urtrzymania predkosci na kazdym biegu z ta sama wartoscia obrotow to uwazam ze przeplywmoierz sobie musisz zrobic, tez tak mialem i mi sie wydawalo ze dzieje sie to ale jak mam wskazowke na pol litra zreszta tu bylo wszystko o tym http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...ht=przepustnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gosciu Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Czasem zdarza mi się także (gdy auto stoi dwa dni pod domem), że również muszę trochę pokręcić, aby zapalił Miałem podobnie, pomogło wyczyszczenie kopułki i palca rozdzielacza - było sporo osadu. Ale czasem jak postoi to muszę pokręcić więc albo wymienię te elementy albo przewody WN. Jak odpalam codziennie to pali od razu bez zbędnego kręcenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartolomeo Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 wszystko, o czym pisaliście, zrobiłem - nie pomogło. Podjechałem dziś do znajomego mechanika (nie Micrą), opisałem co się dzieje, a on na to "przed chwilą dokładnie taka sama jak twoja wyjechala z tymi samymi objawami". Padl uklad, ktory steruje wolnymi obrotami. Co do mojej pewnosc bede mial we wtorek, jak podłączą do kompa i najpewniej - wymienią sterownik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iee Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Bartolomeo, czy coś już wiadomo z Twoją Micrą, bo mam podobne objawy i interesują mnie koszty tego interesu ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartolomeo Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Po podłączeniu do kompa istotnie wyszedł przepływomierz. Niestety - pękła w nim jakaś płytka, której nijak nie da się wymienić, nadlać. Muszę wymienić przepływomierz. Czekam aż przyjdzie pocztą, bowiem w Poczcie Polskiej priorytet nawet ponad tydzień potrafi iść. A koszt? Za przepływomierz dałem 450 złotych :/ Oczywiście używany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iee Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Kurcze, dlatego nigdy więcej Micry, następny będzie opel corsa lub vw Polo. W nissanie wszystko kosztuje > 500 pln i często nie da sie tego inaczej naprawić, więc pozostaje tylko wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Niestety - pękła w nim jakaś płytka, której nijak nie da się wymienić, nadlać. Muszę wymienić przepływomierz uwierz napewno sie da, mi tato robil nie jedna plytke, a plytke od radia tez kiedys zlamalismy z bratem i po dwoch godzinach udreki sie udalo ja zrobic, tak wiec moze trza bylo lepiej poszukac Kurcze, dlatego nigdy więcej Micry, następny będzie opel corsa lub vw Polo. W nissanie wszystko kosztuje > 500 pln i często nie da sie tego inaczej naprawić, więc pozostaje tylko wymiana. Bo serwisy zawsze chca wszystko wymieniac i nie wglebiac sie w szczegoly bo po co, na co, jak i tak nie umia, a od tego jest forum by sie przed tym uchronic po drugie jakie 500 wzwyz, bez przesady , po trzecie Corsa czy Polo sa znacznie kosztowniejsze w eksploatacji od Micry mimo iz maja generalnie tansze czesci, ale co z tego jak je wymieniasz calymi seriami, no chyba ze naprawde masz szczescie i model cacy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartolomeo Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 uwierz napewno sie da, mi tato robil nie jedna plytke, a plytke od radia tez kiedys zlamalismy z bratem i po dwoch godzinach udreki sie udalo ja zrobic, tak wiec moze trza bylo lepiej poszukac Auto było u naprawdę dobrego znajomego, który głowił się nad tym kilka dni :/ po trzecie Corsa czy Polo sa znacznie kosztowniejsze w eksploatacji od Micry mimo iz maja generalnie tansze czesci, ale co z tego jak je wymieniasz calymi seriami, no chyba ze naprawde masz szczescie i model cacy Ja do swojej Micry włożyłem już tyle, że kupiłbym bym drugą taką. I jak to się ma do niezawodności japońskich samochodów? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Ja do swojej Micry włożyłem już tyle, że kupiłbym bym drugą taką. I jak to się ma do niezawodności japońskich samochodów? Może jakieś trafne kupiłeś, takie zdarzają się. Ale też mogli Cię robić w "ciula" u jakiś "szpeców" że kazał wymienić to a tak naprawde to było dobre- już pare razy chcieli mi tak zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Ja do swojej Micry włożyłem już tyle, że kupiłbym bym drugą taką. I jak to się ma do niezawodności japońskich samochodów? no coz zawsze ktos musi zle trafic Jka to mowia wyjtki potwierdzaja regule Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartolomeo Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Sytuacja wygląda na chwilę obecną następująco - wszystkie elementy są sprawne (pompa paliwa, przepływomierz itp), odłączone i podłączone do zewnętrznego zasilania działają sprawnie, po włożeniu do samochodu auto wciąż przerywa, rwie :/ Co to do jasnej ciasnej może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.