Gość Trojan87 Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Mam Pytanko czy prz Primerce P11 1,6 16v , 1999r zawory trzeba ustawiać samemu czy one same sie regulują?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baryla Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Tam sa popychacze hydrauliczne wiec sie reguluja same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Witam. Regulację przeprowadza się płytkami różnych grubości. Tylko w praktyce to wygląda tak, że po fabryce nawet przez cały żywot auta, luzy nie wymagają korekcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Nawet po 200tys. będą mieścić się w normie Regulacja jest płytkowa i nissan podaje duże tolerancje między min. a max. Na gazie po 200 tys. można troszkę powiększyć na bęzynie raczej nie będzie takiej potrzeby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 a w p10 z 1996 16V? reguluje sie czy nie? silnik 1,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Regulację przeprowadza się płytkami różnych grubości. Tylko w praktyce to wygląda tak, że po fabryce nawet przez cały żywot auta, luzy nie wymagają korekcji. Jak wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 a w p10 z 1996 16V? reguluje sie czy nie? silnik 1,6 p10 ka z 91, silnik 1,6 - 460 kkm (jak nie więcej bo szlag trafił kiedyś linnke od prędkościomierza) i nie znamy aktualnego przebiegu, ale zaworów nikt nie regulował i nikt raczej regulować nie będzie. :fuckyou2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 super sa te nasze nyski.... i juz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danielvlv Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 w P11 2.0 sa plytki? bo nie wiem czy hydrauliczna kompensacja luzu zaworowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Hydrauliczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 A jak jest w 1.8 bo niedawno założyłem gaz i nie wiem czy trzeba kontrolować luz na zaworach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 A jak jest w 1.8 Regulowane płytkami. Po fabryce praktycznie luzy nie wymagają okresowej korekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2008 podepne sie pod temat umnie słychać takie delikatne klepanie popychacza hyd jak myśle coś i nie wiem czy go by trzeba było wymienić czy odpowietrzyć nie wiem czy coś nie pomyliłem ale je chyba sie odpowietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glaf Opublikowano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2009 Witam mam pytanko a jak jest z regulacją luzu zaworowego w 2.0 TD? i jeżeli jest regulowany ręcznie to jakie są wartości luzu dla zaworu ssącego a jakie dla wylotowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 witam, a ja mam pytanie bardziej ogolne - od czego zalezy, czy w aucie jest regulacja plytkowa, czy hydrauliczna popychaczy? czytam sobie wlasnie instrukcje i doszedlem przed chwila do punktu regulacji zaworow, gdzie mowa jest o plytkach - silnik GA16DE mam taki sam w p11.144 dlatego moje pytanie, jaka mam u siebie regulacje (GA16DE) czy wszytskie modele tego silnika maja taka sama regulacje, czy zalezy np od roku produkcji silnika? czy od czegos jeszcze? a drugie pytanie - zagadnienie, jesli sa hydrauliczne, w jaki sposob mozna je regulowac, jesli slychac, ze luzy sa za duze - pozostaje tylko wymiana? ( jesli tak, to co tam sie zuzywa... material poprzez starcie? moze nie trzymaja cisnienia?) nocne pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Witam.Regulację przeprowadza się płytkami różnych grubości. Tylko w praktyce to wygląda tak, że po fabryce nawet przez cały żywot auta, luzy nie wymagają korekcji. Szczelinomierz, jakiś kawałek szkła i papier ścierny 180-240 i wchodzimy Profilaktycznie po 200 tysiach można sprawdzić luzy wcześniej nie ma sensu no chyba że silnik wyraźnie klekocze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawek1956 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 hej islandczyk,zalezy tylko i wylacznie od producenta i rozwiazania technicznego,popychacze hydrauliczne zuzywaja sie i pozniej nie daja prawidlowego cisnienia do skasowania luzu,ale to nie twoj problem,poczytaj o rybach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 od producenta... ale chyba u nas producent jest jeden? bo sa nissany z popychaczami hydraulicznymi, a sa gdzie mozna regulowac, dlatego pytalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 od czego zalezy, czy w aucie jest regulacja plytkowa, czy hydrauliczna popychaczy? Raczej koszta, czyli idzie o pieniądze. Hydrauliki były w motorach mocniejszych. A więc automatycznie i w droższych modelach aut. Np. silniki z serii SR, VG, KA. Obecnie to już chyba w żadnych. Mało tego. W tym obcinaniu kosztów doszło do tego, że zamiast szklanki z wymienną płytką stosuje się same szklanki z odpowiednimi grubościami denek. Co z kolei powoduje większe koszta użytkownika przy ewentualnej regulacji zaworów. I tak jest np. w najdroższej serii silników VQ czyli 350Z czy Murano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 rozumiec i dziekowac bo wielu uzytkownikow pytalo sie "a jak z regulacja u mnie" mimo ze mieli ten sam silnik co poprzeni pytajacy, wiec zaczalem myslec, ze nie zalezy od tego, czy to GA, czy QG... tylko ze w silniki tej samej serii moga miec takie badz takie rozwiazanie, np zalezne od roku produkcji silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 tylko ze w silniki tej samej serii moga miec takie badz takie rozwiazanie, np zalezne od roku produkcji silnika Chyba źle mnie zrozumiałeś. Jak w jakichś stosowano hydrauliki to cały czas produkcji. Tylko aut z nimi się już nie produkuje. Po prostu w seriach silników tych z ostatnich lat nie stosuje się samoregulacji, czyli tzw. hhydraulików. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d3cK Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Mój silnik od dłuższego czasu dość mocno klekocze, może więc warto pojechać na regulację zaworów? Jeśli tak, to ile mniej więcej kosztowałaby taka operacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 zaworów hydraulicznych się nie reguluje. Jak ci kłapie to masz popychacze do wymiany. Zawory są fabrycznie wyregulowane za pomocą płytek, a po to masz popychacze hydrauliczne aby luzy zaworowe były kasowane za ich pomocą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d3cK Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 (edytowane) dzięki za wyjaśnienie. A orientujesz się może ile by kosztowała ich wymiana u mechanika? Na allegro znalazłem za 25zł/szt. Edytowane 9 Czerwca 2010 przez d3cK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość apek Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Panowie a jak rozpoznać czy luzy zaworowe należy już wyregulować? Pogarszają się osiągi silnika? Dużo zaczyna palić? A może wydobywają się z silnika jakieś niepokojące dźwięki? Pozdrawiam Kuba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.