Guest KORZEN Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 Witam wszyskich fanów nisotunomaniaków. Dziś o godzinie 12. 00 mój kolega z pracy zakupił Skylina R33 GTR po małym tunie tzn. 407 KM i co ciekawe ma kierę po prawidłowej stronie. Szczerzę to bede go widział (na żywo) i jeżdził oczywiście najprawdopodobnie jutro. Na razie mam foto na fonie jak stoi na lawecie, jest czarny i ma fajne felgi. Laduję właśnie baterię żeby zrobić jakieś fotki. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 a nie kupil go czasem od Jarkowego z Wladka (http://skyracing.pl/)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KORZEN Posted December 6, 2006 Share Posted December 6, 2006 Nie bo to GTR a nie GTS no i kupił go w szwecji w Geteborgu, a kolega jest z Norwegi wiem napewno że nidługo przyjedziemy nim do polski na jakiś zlot nissanklubu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Całkiem możliwe, w Skandynawii robią takie przekładki i nawet 2 turbiny zostają, jednak sporo to kosztuje i trochę trwa zbieranie części. Jak komuś nie szkoda kasy i strasznie mu przeszkadza kiera po japońskiej stronie to może sobie to zrobic, ale tam można dymac mając kierę z każdej strony, byle lampy doświetlały odpowiednią stronę jezdzni Aha, skutkiem ubocznym takiej przekładki jest koniecznosc rozpoczęcia tuningowania auta, min wydech trzeba sobie zrobic Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KORZEN Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Dzisiaj sobie pojeżdziłem tym wozidełkiem jak dla mnie to bomba 1. Wygląda naprawdę bojowo 2. Powyżej 5 tyś obr. poprostu rakieta 3. Trzyma się drogi bo chyba zamiast opon ma magnesy 4. Dzwięk turbo pow 5 tyś , zmianie biegów i po zejściu z obrotów poprostu symfonia Ciekawe od czego ma zamontowaną dechę po zmianie strony centrum dowodzenia, może ktoś pozna i co zabawne teraz światła i kierunki są po prawej sronie a wycieraczki po lewej. No i jeszcze jedno wszyscy posiadacze Primerek P11 mają jedną rzecz o SKyline szperacze czyli dwaświatełka na podufitce. Przesyłam parę fotek sorry za jakość no i sky jest mocno brudny no ale nie było czasu ciach z lawety i jedziemy POZDR... http://i33.photobucket.com/albums/d56/tomo...ne/P1010127.jpg http://i33.photobucket.com/albums/d56/tomo...ne/P1010105.jpg http://i33.photobucket.com/albums/d56/tomo...ne/P1010103.jpg http://i33.photobucket.com/albums/d56/tomo...ne/P1010126.jpg http://i33.photobucket.com/albums/d56/tomo...ne/P1010125.jpg http://i33.photobucket.com/albums/d56/tomo...ne/P1010123.jpg http://i33.photobucket.com/albums/d56/tomo...ne/P1010122.jpg http://i33.photobucket.com/albums/d56/tomo...ne/P1010120.jpg http://i33.photobucket.com/albums/d56/tomo...ne/P1010109.jpg http://i33.photobucket.com/albums/d56/tomo...ne/P1010107.jpg JA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coyot Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 ten samochod nawet brudny jest ladny ... :!!: :diabel: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted December 7, 2006 Share Posted December 7, 2006 Zwykła deska wygląda tak Zaś decha w aucie kolegi to custom, z włókna albo czegoś innego, zrobione miejsce na radio powyżej nawiewów Albo ktoś się na roponośnych pomysłach wzorował albo autko z tego samego warsztatu z przyjechało (Zjednoczone Emiraty Arabskie). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KORZEN Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Deska nie jest z włókna jest od jakiejś innej bryki ale rzeczywiście za***iście podobne i kiera to samo, wydaję mi się że konsola środkowa i liczniki jest od skya R32 ciekawe 180 km h wyskalowane szybko się kończy . Dzisiaj go umyliśmy wygląda zupełnie inaczej jak zrobię fotki w dzień co wstawię. Bryczka pierwsza liga POZDR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted December 8, 2006 Share Posted December 8, 2006 Dlaczego zegary z R32? Na zdjęciu które dałem masz oryginalny dashboard z R33, takie same są zegary. Konsola środkowa ze wskaźnikami jest z R32, ale zegary to z tego co pamiętam były takie same w obu wersjach. Za to fakt, że sama decha jest z innego auta, gdyby to był custom to byłby dobrze spasowany (połączenie z tynelem środkowym) i w kolor. No i jeszcze gratulacje dla własciciela. Dobry zakup :mikolaj: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MatMM Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 Brudny czy czysty ... piękny : ) A z ciekawości, ile kolega zapłacił za cudo ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest adek19 Posted December 18, 2006 Share Posted December 18, 2006 wlasnie ile takie cudo kosztuje :?: i pytanko odemnie: da sie w polsce zarejstrowac auto z kierownica po prawej stronie (oczywiscie chodzi mi glownie o skyline'a) :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 19, 2006 Share Posted December 19, 2006 R32 GTR można już zdobyć za ok 22-25tyś zł, R33 trochę więcej... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MatMM Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 Cena nie wygórowane, a spalanie Coobcio ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted December 20, 2006 Share Posted December 20, 2006 da sie w polsce zarejstrowac auto z kierownica po prawej stronie nie da się, są nieliczne przypadki, tzw. pomyłki urządnicze, niedoinformowanie urządu w zakresie prawa najczęściej ludzie mają autko zarejestrowane w GB, a jeżdżą u nas Cena nie wygórowane, a spalanie ? no nie jest to dużo jak za 17-14 letnie autko mające kierę po 2 stronie niż trzeba i do którego nie ma u nas części od ręki, zakup i utrzymanie tego auta to ciężkie pieniądze i bynajmniej nie jest to kandydat na jedyne auto w garażu a spalanie to jak zwykle, ile kierownik sobie życzy, a tak swoją drogą to pytanie kompletnie nie na miejscu, nie pytając o to auto... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted December 21, 2006 Share Posted December 21, 2006 niektorzy mysla ze sportowe auto bedzie jezdzic na powietrze a cena zakupu to jedyny wydatek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted December 21, 2006 Share Posted December 21, 2006 co do licznika wyskalowanego do 180km/h ponoc w Japonii jest taki dziwny przepis, ze do tylu ma byc wyskalowany predkosciomerz nawet jak auto jedzie szybciej.Po co i dlacczego nie mam pojecia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest greg76 Posted December 21, 2006 Share Posted December 21, 2006 w japonii sa dosc surowe przepisy co do ograniczen predkosci i nie ma potrzeby skalowania licznikow pow 200 poza tym jeszcze jakis czas temu byly przepisy ze auto moglo miec max 286 KM ale to juz raczej historia... :mikolaj: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zell Posted December 21, 2006 Share Posted December 21, 2006 przepis o mocy (max 280, często power furki jednak w zależności od szczęścia miały nawet ponad 300, oczywiście, nie na papierze) to już historia ale w Japonii jest ograniczenie prędkości max = 180 km/h, w ECU jest speed cut, który nie pozwala przekroczyc tej prędkości, ale jak wszyscy wiemy na wszystko jest sposób Kiedyś za modyfikacje auta przeznaczonego do ruchu drogowego były przewidziane tam bardzo słone kary: b.wysokie grzywny, odebrania prawka i samochodu. A temat z Tokyo Drift (że nie gania się czegoś co pędzi więcej jak 180) jest jak najbardziej prawdziwy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
velociraptor Posted January 15, 2007 Share Posted January 15, 2007 a spalanie Coobcio Jak się pytasz to Cię nie stać. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KORZEN Posted January 20, 2007 Share Posted January 20, 2007 Mam złą wiadomość sky stracił smarowanie. Wracaliśmy z pracy jechaliśmy dość ostro. Zjechaliśmy na osiedle i jechaliśmy na bardzo powoli nagle zegar od ciśnienia oleju umarł a za chilę zapaliła się kontrolka smarowania. Jeszcze nie wiemy co się stało ale najprawdopodobniej pompa olej zdechła :< :< :< i teraz biedak stoi pod 30 cm warstwą śniegu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted January 21, 2007 Share Posted January 21, 2007 obstawiam panewki... pompę raczej ciężko uśmiercić Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.