Gość KONRAD MILEWSKI Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 Witam mam małe pytanko Ile mogłem uzyskać mocy i nm w mojej primerce SR20DE po takich zmianach: - brak Egr - dwa katalizatory wywalone - wkładka K&N - końcowy tłymik Remus - przyspieszony zapłon według rady Coobcia czyli szczelina około 1.5 mm Dziękuję i pozdrawiam P.S na razie w Białym hamowni brak więc dlatego pytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 W głównej mierze zależy to od tego jak miałeś wcześniej ustawiony zapłon obstawiam przyrosty od 2 do 10Nm i tyle samo KM... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 TA,szkoda że nie zrobiłeś pomiarów na początku,ale max 10kucyków to i tak będzie dużo jak przybyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KONRAD MILEWSKI Opublikowano 8 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2006 No właśnie z tymi pomiarami to mały problem bo samochód kupiłem już po zmianach ja tylko wywaliłem katalizatory i przyspieszyłem zapłonik szkoda że nie mogę w chwili obecnej skorzystać z hamowni bo jest jedzna w Białym ale mają jakiś przeglą i zmianę softu i dopiero po nowym roku p.s za pomiar chcą 120 zł to dużo ? a i lie taka Primka jak moja może mieć do setki wiem że najlepiej G-Techem było by zmieżyć ale nie mam jak Dzieki za odpowiedzi Wcześniej zapłon był w pozycji centralnie po środeczku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Kondi,120 zeta to nie rewelacja ale też nie taka drożyzna,znam miejsce w WAWIE gdzie za 1 pomiar biorą 150 zeta,a w innym miejscu 200....my za to zawsze jeżdzimy do GRABOWSKIEGOza 50 zeta.... a co do pomiarów gtechem to wpadnij do wawy któregoś dnia to ci udostępnię swój prywatny :mikolaj: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KONRAD MILEWSKI Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Tak więc po nowym roku zajadę do hamowni w Białym no a G-Techpro to wydatek 200 $ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Nie wiem czy załapałeś mopją propozycję,wyjazd do WAWY kosztuje dużo mniej niż 200 dolców...a poza tym można go kupić w polsce za 450 zeta nowego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Ja tam zapłon przyśpieszyłem, kata wywaliłem a auto jak jezdziło tak jezdzi :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KONRAD MILEWSKI Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Tak tak załapałem tak tylko napisałem bo wchodziłem na ich stronkę A za zaproszenie dzięki jak bendę się wybierał to dam znać [ Dodano: Sob 09 Gru, 2006 23:57 ] Ja tam zapłon przyśpieszyłem, kata wywaliłem a auto jak jezdziło tak jezdzi :029: Nie no u siebie to czuje różnicę autko szybciej reaguje na dotyk gazu i jakby szybciej sie zbiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 moja gt do setki zawsze w ok 8,5s sie zbierała moze coś tam sie poprawiło ale ja tego nie czuje :/ f*ck!!! ps spokojnie niedługo tez tego nie będziesz czuł a auto ci sie strasznie ,,zmuli'' tzn. tak ci sie bedzie wydawało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KONRAD MILEWSKI Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Zgadza się w miarę jedzenia apetyt rośnie tylko forsy brak a tanim kosztem to zbyt wiele się nie zrobi A tak odbiegając trochę od tematu to fajna ta twoja Primka terz bym sobie założył te listwy progowe :mikolaj: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Ja tam zapłon przyśpieszyłem, kata wywaliłem a auto jak jezdziło tak jezdzi :029: Tylko Twojej dupohamowni się tak wydaje... Zanim nie zacząłeś się dotykać do swojej primy było ją (serją) pojechać na rolki i następnie korygować zapłon i zlaneść ten optymalny punkt. U Lukasa samym zaplonem udało się przejść z 123KM do 132 w seryjnym Aucie (bez tłumika szmerów jedynie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 mnie przepywka chyba pada wsazuje 0,99v czasmi cutke mniej - jest czyścutka wczraj spotkanie milismy z chłpakami z klubu do do 60mil/h wyszo tylko 9,2s z tym że było mokro i kola sie ślizgały mysle ze spoojne 8,5s na suchym by było ale to chyba zmulenie przez przepływke na wynik wpynelo? dodamm że p11 2.0sri miaa 10,8s pewnie gdybys ty mom autkiem pojechał(wieksze doswiadczene ) ii na suchym to bys dobry czas wykręcil ps wszystie pomiary z 2osobami na pokladzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 w P11 u Grega i Shoguna z tego co pamietam to na wolnych było coś w granicy 1-1,06V Być może u Ciebie są niższe obroty na wolnych i dlatego mniejsze napięcie wskazuje... ważny jest AFR a nie jakie napięcie masz na wolnych obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 a jak sprawdzic AFR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Potrzebne takie urządzenie i dobra prosa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KONRAD MILEWSKI Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 AFR a co to za cudo ? :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 AFR=Air Fuel Ratio (stosunek powietrza do paliwa) na 2 raz uzyj wyszukiwarki bo o tym juz bylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KONRAD MILEWSKI Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 O.K dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 AFR a co to za cudo ? :029: kondi tak łopatologicznie to bez odpowiedniej regulacji AFRu,nie ma co liczyć na dobre osiągi,i można zniszczyć sobie silnik,całe szczęście że DR,Nismo dysponuje takim sprzętem do regulacji[ja już 4 razy stroiłem silnik po kolejnych zmianach] :sindbad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 hehe no bez przesady w wolnossaku naprawde trzeba się postarać żeby coś zapsuć... Chyba najszkodliwszy jet stuk bo ładnie ukrusza tłoki w przypadku ubogości to poprostu auto nie idzie jak powinno... To w przypadku aut wolnossacych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 15 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2006 ja dzisiaj sobie kilka pomiarów zrobiłem bo fajnie sucho dzisiaj jest temp. 8C, opony zimowe na pokładzie ja + moja Ania 8,5s - w końcu trening czyni miszcza miałem wyniki ok 8,52 8,57 8,47 8,42 8,50 no 9sie zdazyło więc chyba z moim autem nie jest tak żle, jeszcze jutro troche linke podciągne bo sprzegło za pózno bierze i przez to ciutke trace:D moze jak wydech i dolot zrobie(przy okazji wymienie przepływke na nową) to czasy bede oscylować ok 8s najlepsze jest to że gtech pokazuje czasmi gorzej niż stoper - ale to pewnie wina momentu w którym stoper był właczony ps przy 100km/h na liczniku jest ok 103/5km/h niestety 3 bieg trzeba wrzucać a szkoda bo pewnie cos by sie urwało z czasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 GT robi 100 dopiero na 3-ce? a licznik zaniza? jakos nie chce mi sie w to wierzyc.... :027: wez przypaluj na 1-dynce i 2-ce do odciecia i zobacz czy wtedy nie dojdzie do paczki. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 może i da rade na 2 do 100km/h ale jak cisne na 2do 100km to czas jest gorszy niz na 3ce - chyba przy 105km/h jest odcinka więc lipa jeszcze dzisiaj sprawdze Że licznik przekłamuje to nie nowość bo jak sie sprawdzalismy z chłopakami w zeszłą niedziele to w sunnym było prawie 110 na budziku a wg Gtecha 100km/h najlepiej wypadły liczniki w P11kach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Powiem tak na hamowni już mierzyłem 4 P11 w tym 2 SRI jedną GT i jednazwykłą. co do prędkości licznikowych i tych w realu było tak: REAL: Licznik: 90km/h 100km/h 111km/h 125km/h 193km/h 220km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.