Guest orys Posted December 9, 2006 Share Posted December 9, 2006 Kupilem sobie primerke. 1996 rok, 1.6, LX, wersja z kierownica po prawej. Kiedy zaciagam reczny to oprocz standardowego (P) zapala mi sie taka kontrolka: Ktos ma pomysl co to moze byc? Jest ona umiejscowiona sasiednio do (P) - jezeli lamkli sa zgrupowane po 6 z kazdej strony zegarow parami, to jest ona prawa gorna z lewej. W instrukcji nie ma nic o tym - jest podobna, ale oznacza jakas wode w paliwie i jest do diesli, wiec mnie nie dotyczy. Cos z plynem hamulcowym moze? Ale poziom plynu jest ok... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jarciu1111 Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 nie chce cie wprowadzac w blad bo nie jestem pewien na 100% miałem kiedys w jakims aucie podobna i oznaczalo to ponoć przegrzanie katalizatora czy coś takiego.nie zjadlem wszystkich rozumów musisz pytac dalej ale tak mi sie kojarzy pozdro Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tomasz_Primera Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 Wtedy musialbys miec cos skopane bo od zaciagniecia recznego kat sie nie grzeje :diabel: Poczekajmy na wiecej info, moze ktos jeszcze ma takie "cus" u siebie :027: Swoja droga orys masz talent graficzny :diabel2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 Kiedy zaciagam reczny to oprocz standardowego (P) zapala mi sie taka kontrolka: A to nie jest czasami kontrolka tylko od ręcznego (przypomna dźwignie h. ręcznego). Takie dodatkowe udogodnienie dla kierowców-laików. Przecież 'P' zapala się także jak są klocki cienkie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jurgenik Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 Kontrolka przegrzanego katalizatora w Citroenie wygląda tak: http://citroen.triger.com.pl/citroen_1304.html A Twoją napewno ktoś niebawem rozszyfruje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest orys Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 A to nie jest czasami kontrolka tylko od ręcznego (przypomna dźwignie h. ręcznego). Takie dodatkowe udogodnienie dla kierowców-laików. Przecież 'P' zapala się także jak są klocki cienkie. No nie. Wlasnie wyglada na miare moich mozliwosci artystycznych dokladnie tak jak narysowalem ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted December 10, 2006 Share Posted December 10, 2006 A to może oddzielna od poziomu płynu. Jaki poziom? Może trochę dolej. [ Dodano: Pią 15 Gru, 2006 18:08 ] jest podobna, ale oznacza jakas wode w paliwie i jest do diesli, wiec mnie nie dotyczy Faktycznie. Nie wiem czy sprawa się wyjaśniła, bo temat jakoś nagle ucichł. Ale - dziś trafiłem na taką kontrolkę i jest to zawodnienie filtra paliwa w dizelku. Dowiedziałem się też, że w tym samym miejscu, w benzynie jest kontrolka od poziomu płynu spryskiwacza. Mój wniosek - nie ten licznik. Natomiast co do zapalania się tej lampki po zaciągnięciu ręcznego, to chyba to wynika z drobnej różnicy w instalacji elektrycznej pomiędzy tymi dwoma licznikami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.