Gość Gonz01 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Witam, czy ktos moze orientuje się jak wygładałby swap silnika w n16 z 1,5 na 1,8? Jakie koszty (bez kosztow silnika trzeba ponieść) co oprócz silnika trzeba wymienic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 wydaje mi się że wystarczy sam silnik wymienić, przecież to te same bloki są... Koszt takiej roboty myślę że się zamknie w kwocie ok 500zł, jak coś to mam osobę która się tego podejmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pumba Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Witam, czy ktos moze orientuje się jak wygładałby swap silnika w n16 z 1,5 na 1,8? Jakie koszty (bez kosztow silnika trzeba ponieść) co oprócz silnika trzeba wymienic? Ja bym się w ogóle zastanowił czy ma sens zamiana na 1,8. 1,5 to muł ale przynajmniej oleju nie żłopie i w mieście mniej pali Na 2,2 w dyzlu to i owszem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 wiązka, sterownik, dogranie natsów i elektryki.Nie powinno być to aż tak trudne jak np ga -> sr bo silniki są bardzo bardzo podobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 a po co zmieniać wiązke i ECU ? Kolektor ssący i wszytkie czujniki zostały by z QG15... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 bo n-16 1,5 przed lifetm nie miały vtc a 1,8 już tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 No to będzie 1,8 bez VTC w takim razie - troche na dole straci ale i tak o wiele lepiej będzie podawać jak 1,5... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Ale jak robić swapa to porządnie ! To tak samo jak wsadzić do Lanosa C20XE i skrzyni i półosi nie zmieniać, prędzej czy później coś się zepsuje. Jak coś robić to dobrze bo jak się rozpier.... to się na to więcej czasu i kasy straci niż gdyby załatwić wszystko naraz. A dlaczego nie zmieniać ECU ? Przecież to nie to samo, inne ustawienia ma. No chyba, że odrazu świnią korygować. Ogólnie to luzik sprawa powinna być bo osprzętu nie trzeba zmieniać. Tylko silnik wstawić, sprawdzić wiązkę czy zupełnie taka sama, podłączyć i pogadać z NATS'em czy pozwoli ci jeździć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 z prostej przyczyny - CENA i polskie warunki finansowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 zmienne fazy rozrządu - działa na zasadzie czysto hydraulicznej - więc raczej nie trza tam żadnych kabli. Graty bym pozostawił te same - ECU powinien zasterować bez problemu większy silnik - dołoży na czasach wtrysku (choć nie musi) i będzie latać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 działają na zasadzie hydraulicznej - sterowane zaworem przez ecu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Onyx Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Albin ma racje bez dolozenia wiazki sie nie obejdzie (doprowadzenie miedzy ecu a elektrozaworkiem) ecu tez do wymiany a rzezbienie ze swiniakiem to bedzie jak rzezbienie w goownie w tym przypadku i wolalbym zainwestowac w ecu.coobcio ja przy swapie nie oszczedzalbym bo to sie potem czkawka odbije sam wiesz jak to czasem jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.