Gość Siuto Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Witam Czy jest w Primerce 2.0 TD z 1997 roku cos takiego jak czujnik położenia wału? Jeżeli tak to w którym miejscu on się znajduje? Juz pisze co sie stało Auto przestało mi odpalac. Na początku sporadycznie za 2, no gora 3 razem odpałao i zazwyczaj jak byl zimny to palil od "pyka" gorzej go było odpalić na ciepło. No i pewnego razu stało sie, ze nie odpalił (po jeździe jakies 30 km zostawiłem go pod sklepem i po powrocie z zakupów juz nie odpalił). Na zaciąg odpala i auto jedzie bez żadnych problemów. Mechanior stwierdził (po wszystkich tam zabiegach), ze to byc moze pompa wtryskowa ale zaradził pójście wcześniej do ASO i na kompa sprawdzić. W ASO powiedzieli, ze to silnik starego typu i komp dokładnie nie powie co jest powodem nieodpalania (wadliwa instalacja, czujnik, pompa itp) Wydruk z ASO jest tutaj (sorry za jakość ale robiłem telefonem http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5af4dddd09db45da.html Widac (na saym dole), ze obroty walka korbowego CKPS sa prwaie 10 razy wieksze niz walka rozrządu CMPS i ze jest blad krytyczny na samej górze (wartość "zero") przy pompce wtryskowej. Koniec końców od tego kręcenia, padł mi rozrusznik, spalony na amen no ale jak zamontują już dobry dalej mi auto nie odpali. A mechanior twierdzi, ze żadnego czujnika w tym silniku nie ma. Ja zgłupiałem teraz i już sam nie wiem co jest grane. Licze teraz na WAS klubowicze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Witam. Jest taki czujnik w P11 z CD20 i niestety jest to rzecz psujliwa. Kliknij Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Siuto Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 @B12 dzieki za fote ale mozesz lopatolgicznie powiedziec gdzie znalezc ten czujnik? kolo skrzyni, blok silnika, kolo filtra oleju itp cos nic te rysunki i opisy po angiesku do mnie nie trafiaja ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 11 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2006 Wydaję mi się, że po tym drugim rysunku dość łatwo namierzyć jego lokalizację - widać koło pasowe, pasek klinowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Siuto Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 dzieki za przyblizenie jak juz dorwe gnoja to jak go sprawdzic czy działa czy jest zwalony? znasz moze jakies wartosci jakie powinien pokazywac na omomierzu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 przy temperaturze 25 stopni w przedziale 1,215 - 1,485 Ohm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Siuto Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 rozumiem, ze tyle ma pokazywac jak dziala? sorry za lamerie ale wole sie upewnic he he he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bankroot Opublikowano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2006 tyle ma pokazywać, jak jest sprawny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubo Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 Nie wiem jak jest w 2.0 TD, ale np. QG18DE są dwa czujniki tego typu: 1. czujnik położenia wału korboweko 2. czujnik położenia wałka rozrządu - wyglądają identycznie :/ jak padał ten od rozrządu to dało się jeszcze troche pojeżdzić (często gasł, ale dało się odpalać). Gdy padł mi ten od wału korbowego to amen, auto na hol i tylko z nowym czujnikiem można było odpalić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 13 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2006 - wyglądają identycznie Nie podpasuje z innego. Już niejeden próbował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Siuto Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 juz sie wyjasnilo. rozrusznik padł jeszcze krecil ale po takich 20 pokretach padl - naszczescie, bo wymienialbym jeszcze pelno innych rzeczy a i tak bym nie odpalil a tak po wymianie rozrusznika auto kreci i pali od pierwszego pyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.