Bart-qlka2 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Wkładka przepływki od Almery N16 pasuje. Działa na 100% bo sprawdzałem. Do Micry przepływki nie dostaniesz chyba że z całą przepustnicą. Wycofali samą wkładkę z produkcji. Objawami zabrudzonej/padniętej przepływki jest to że się nie umie wkręcić na obroty nawet na jałowym. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_the Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Wkładka przepływki od Almery N16 pasuje. Działa na 100% bo sprawdzałem. Do Micry przepływki nie dostaniesz chyba że z całą przepustnicą. Wycofali samą wkładkę z produkcji. Objawami zabrudzonej/padniętej przepływki jest to że się nie umie wkręcić na obroty nawet na jałowym. Pozdrawiam. Pamiętasz, może model tej przepływki od Almery n16 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Numer przepływki to 226807J600 (Nissan) 0280218005 (Bosch) a numer samej wkładki to F002C2G060 Odezwij się, najlepiej telefonicznie, do tego gościa to wytłumaczy Ci dokładnie co i jak. http://www.bear.kielce.pl/index.php?pl_kontakt,1 Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_the Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Numer przepływki to 226807J600 (Nissan) 0280218005 (Bosch) a numer samej wkładki to F002C2G060 Odezwij się, najlepiej telefonicznie, do tego gościa to wytłumaczy Ci dokładnie co i jak. http://www.bear.kiel...hp?pl_kontakt,1 Pozdrawiam. Dzięki za info rozumie, że nie kupowałeś oryginalnego Boscha bo ten gościu z linka ma jedynie podróby tych 028021805 za 160zł http://www.bear.kielce.pl/index.php?pl_wyniki-szukania,28&sPhrase=F002C2G060+ , bo ja mam już dwie takie z numerem 0280218040 po 200zł i 250zł i długo nie wytrzymują 6 miesięcy i nadal kontrolka się świeci zbyt uboga mieszanka, teraz auto jeździ na jednym z nich niby normalnie, czasami zadławi na 2 biegu lecz kontrolka się świeci! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-qlka2 Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Ja u siebie kupiłem używkę z Almery ale w sumie zakładałem ją tylko do próby bo wyciągnąłem tamtą oryginalną i byłą cała upaprana. Spisując ją na straty wyczyściłem ją i o dziwo od tego momentu problem się skończył. A ta używka z Almy siedzie sobie w zapasie jakby co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_the Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Ja u siebie kupiłem używkę z Almery ale w sumie zakładałem ją tylko do próby bo wyciągnąłem tamtą oryginalną i byłą cała upaprana. Spisując ją na straty wyczyściłem ją i o dziwo od tego momentu problem się skończył. A ta używka z Almy siedzie sobie w zapasie jakby co Dobra wziąłem starą oryginalną przepływkę Boscha 0280218040 przeczyściłem zamontowałem i o dziwo auto po nagrzaniu nie gasło i pracowało dość równo przejechałem się trochę i potem stanąłem i na jałowym niestety co jakiś czas co 10sek nieraz dłużej obroty na chwilkę spadają i potem rosną do normalnego poziomu i tak apiać od nowa czasami dłużej chodzi ok. sam nie wiem co to już. Co do tych przepływek od Almery o modelu Bosch 0280218005 to nie mają one takiego rezystorka (termistorka) na boku podobno czujnika temperatury http://forum.nissank...em-tempeartury/ i podobno trzeba go przełożyć z oryginalnego, dodatkowo oryginał ma dodatkowe otworki, których nie ma ani ten od Almery ani podróby- można pewnie sobie je nawiercić :-) ale czy to coś da i czy będzie w końcu ok. to nie wiem może jeszcze coś innego szwankuje- krokowy się przycina, lewe powietrze czy jeszcze inne badziewie bo obroty czasami na jałowym szaleją nie zawsze i na chwilę dusi silnik masakra :-( Przejechane 130km kontrolka po czyszczeniu przepływki się nie pali :-) ciekawe jak długo bo na wolnych nadal obroty potrafią spaść.! No i 250km i kontrolka znowu się zapalił po prostu załamka! Dobra wziąłem starą oryginalną przepływkę Boscha 0280218040 przeczyściłem zamontowałem i o dziwo auto po nagrzaniu nie gasło i pracowało dość równo przejechałem się trochę i potem stanąłem i na jałowym niestety co jakiś czas co 10sek nieraz dłużej obroty na chwilkę spadają i potem rosną do normalnego poziomu i tak apiać od nowa czasami dłużej chodzi ok. sam nie wiem co to już. Co do tych przepływek od Almery o modelu Bosch 0280218005 to nie mają one takiego rezystorka (termistorka) na boku podobno czujnika temperatury http://forum.nissank...em-tempeartury/ i podobno trzeba go przełożyć z oryginalnego, dodatkowo oryginał ma dodatkowe otworki, których nie ma ani ten od Almery ani podróby- można pewnie sobie je nawiercić :-) ale czy to coś da i czy będzie w końcu ok. to nie wiem może jeszcze coś innego szwankuje- krokowy się przycina, lewe powietrze czy jeszcze inne badziewie bo obroty czasami na jałowym szaleją nie zawsze i na chwilę dusi silnik masakra :-( Przejechane 130km kontrolka po czyszczeniu przepływki się nie pali :-) ciekawe jak długo bo na wolnych nadal obroty potrafią spaść.! No i 250km i kontrolka znowu się zapalił po prostu załamka! Teraz błąd p0420 błąd katalizatora - na ale jeden sprytny mechanik go kiedyś wydłubał więc to może dla tego! Edytowane 3 Marca 2013 przez piotr_the Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.