komprez Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 No sprawa jak w temacie jak podkrecić sprzęgło ? Wiem ze w niektorych autach tak sie da a wiem napewno ze tarcza sie konczy bo moja polowka kiedys wyjezdzala na wstecznym pod gorke i przysmarzyla ostro sprzeglo a chcialbym pojezdzic jeszcze poki kasy nie dorwe na nowy komplecik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Witam. Nic już z tym nie zrobisz,czeka Cię wymiana... POZDRO Racja.......tak jak pisze B12 jak niema luzu na pedale to go zrób,może jeszcze troche na nim pośmigasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 No sprawa jak w temacie jak podkrecić sprzęgło ? Jeśli jest podparte, czyli nie ma luzu na pedale, to zrób ten luz - regulacja na lince przy dźwgni łożyska oporowego. Może jeszce coś z niego wykrzesasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 16 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Na pedale luzu nie mam wogole, ale dzieki za info sproboje cos wyduzic na miesiac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 16 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2006 Na pedale luzu nie mam wogole, To zrób koniecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość freak Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 U mnie nie odbijała linka do końca i ślizgało się sprzęgło, wyglądało na to że się kończy tarcza. Wyciągnąłem linkę, przesmarowałem WD40 i do tej pory chodzi idealnie. Jeżeli ciężko chodzi to może warto sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supernissanb12 Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Jeśli linka pracuje prawidłowo to chyba musisz zbierać kase na nowe sprzęgło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 19 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 No roznicy to ja praktycznie nie zauwazylem w pracy sprzegla ale na linke popatrze byc moze sie blokuje cos ale zauwazylem dziwna rzecz jesli jest mroz to gorzej idzie a jak jest cieplo to smiga prawie dobrze oczywiscie sprzeglo lapie przy samej gorze pedala takze pewnie sie konczy :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 jesli jest mroz to gorzej idzie a jak jest cieplo to smiga prawie dobrze oznacza to, że linka w środku jest zasyfiona i pomiędzy pancerzem a nią są jakieś syfy które podczas mrozu zamarzają - co może doprowadzić do pęknięcia linki - należy ja przepłukać - dostać się do pancerza i wlać jakieś ciciarajstwo - choć przed zimą może to być ryzykowne... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Linka do wymiany - 70zł w JC Auto i po problemie, no plus regulacja żeby był wyczuwalny luz na pedale sprzęgła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 20 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 no to to mi juz rozjasnilo sprawe dzieki chlopcy zbieram sie do robory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
And482 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 u mnie slizga ale dopiero na ok 3 -4 tys obrotów ruszam normalnie zadnych zgrzytów co moze by przyczyna ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Powoli kończąca się tarcza... Jak przygrzejesz z obrota to tarcza już tego nie utrzymuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość goclawianin Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 witam, mam nadzieję że to nie będzie za bardzo nie na temat... powiedzcie Państwo co sądzicie o takim czymś: w trakcie zmiany biegów - z 1 na 2 i z 3 na 4 - oczywiście pedał sprzęgła "w podłogę" a dźwignia stawia pewien opór, tak że wydaje mi się że muszę pierwszy lub trzeci bieg lekko wyszarpnąć, to bardzo subiektywne odczucie i nie muszę w to dużo siły wkładac, ale wyraźnie czuję że mam pewien opór, czy może ktoś coś w tym temacie kiedyś ogarniał ? poradźcie czy mam się bać (np. zbiżających się kosmicznych kosztów naprawy), co to może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 "problem" może leżeć przy lewarku zmiany biegów. Nie wiem to jest tam wymyślone bo nie rozbierałem ale smarowane jest na pewno. Może zaczyna się zapiekać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jam Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 witam,mam nadzieję że to nie będzie za bardzo nie na temat... powiedzcie Państwo co sądzicie o takim czymś: w trakcie zmiany biegów - z 1 na 2 i z 3 na 4 - oczywiście pedał sprzęgła "w podłogę" a dźwignia stawia pewien opór, tak że wydaje mi się że muszę pierwszy lub trzeci bieg lekko wyszarpnąć, to bardzo subiektywne odczucie i nie muszę w to dużo siły wkładac, ale wyraźnie czuję że mam pewien opór, czy może ktoś coś w tym temacie kiedyś ogarniał ? poradźcie czy mam się bać (np. zbiżających się kosmicznych kosztów naprawy), co to może być ? sprzeglo mzoe do konca nie lapac (tak jakbys go nie wcisnal do konca) jak tak bedziesz jezdzil to ci sie bedzie slizgalo bo nie lapiac do konca prznosi jednak czesc momentu.. proponuje wizyte u mechanika chyba ze sam sie znasz to wyreguluj (ja bym tak zrobil ) a jak sie nie znasz to napewno na forum ktos bedzie tak mily i trzasnie fotoporadnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Cięzko wychodzące lub wchodzące biegi po jednej stronie (1 i 3 lub 2 i 4) to najczęściej wina mechanizmu lewarka lub nierówno ułożonej skrzyni na poduszkach (wybite bądź rozręcone)... skoro się nie znasz to mechanik ale bez jakichś kosmicznych kosztów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość goclawianin Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 i to jest fachowe info mechanik na razie przez telefon też wspomniał że najprawdopodobniej to poduszki, zobaczę jak i co i za ile jak się z nim spotkam, dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.