komprez Posted December 16, 2006 Share Posted December 16, 2006 No sprawa jak w temacie jak podkrecić sprzęgło ? Wiem ze w niektorych autach tak sie da a wiem napewno ze tarcza sie konczy bo moja polowka kiedys wyjezdzala na wstecznym pod gorke i przysmarzyla ostro sprzeglo a chcialbym pojezdzic jeszcze poki kasy nie dorwe na nowy komplecik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lukas.nis Posted December 16, 2006 Share Posted December 16, 2006 Witam. Nic już z tym nie zrobisz,czeka Cię wymiana... POZDRO Racja.......tak jak pisze B12 jak niema luzu na pedale to go zrób,może jeszcze troche na nim pośmigasz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted December 16, 2006 Share Posted December 16, 2006 No sprawa jak w temacie jak podkrecić sprzęgło ? Jeśli jest podparte, czyli nie ma luzu na pedale, to zrób ten luz - regulacja na lince przy dźwgni łożyska oporowego. Może jeszce coś z niego wykrzesasz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
komprez Posted December 16, 2006 Author Share Posted December 16, 2006 Na pedale luzu nie mam wogole, ale dzieki za info sproboje cos wyduzic na miesiac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted December 16, 2006 Share Posted December 16, 2006 Na pedale luzu nie mam wogole, To zrób koniecznie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest freak Posted December 17, 2006 Share Posted December 17, 2006 U mnie nie odbijała linka do końca i ślizgało się sprzęgło, wyglądało na to że się kończy tarcza. Wyciągnąłem linkę, przesmarowałem WD40 i do tej pory chodzi idealnie. Jeżeli ciężko chodzi to może warto sprawdzić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
supernissanb12 Posted December 17, 2006 Share Posted December 17, 2006 Jeśli linka pracuje prawidłowo to chyba musisz zbierać kase na nowe sprzęgło. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
komprez Posted December 19, 2006 Author Share Posted December 19, 2006 No roznicy to ja praktycznie nie zauwazylem w pracy sprzegla ale na linke popatrze byc moze sie blokuje cos ale zauwazylem dziwna rzecz jesli jest mroz to gorzej idzie a jak jest cieplo to smiga prawie dobrze oczywiscie sprzeglo lapie przy samej gorze pedala takze pewnie sie konczy :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szymeq Posted December 19, 2006 Share Posted December 19, 2006 jesli jest mroz to gorzej idzie a jak jest cieplo to smiga prawie dobrze oznacza to, że linka w środku jest zasyfiona i pomiędzy pancerzem a nią są jakieś syfy które podczas mrozu zamarzają - co może doprowadzić do pęknięcia linki - należy ja przepłukać - dostać się do pancerza i wlać jakieś ciciarajstwo - choć przed zimą może to być ryzykowne... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Coobcio Posted December 19, 2006 Share Posted December 19, 2006 Linka do wymiany - 70zł w JC Auto i po problemie, no plus regulacja żeby był wyczuwalny luz na pedale sprzęgła. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
komprez Posted December 20, 2006 Author Share Posted December 20, 2006 no to to mi juz rozjasnilo sprawe dzieki chlopcy zbieram sie do robory Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
And482 Posted June 30, 2008 Share Posted June 30, 2008 u mnie slizga ale dopiero na ok 3 -4 tys obrotów ruszam normalnie zadnych zgrzytów co moze by przyczyna ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mikey_one Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 Powoli kończąca się tarcza... Jak przygrzejesz z obrota to tarcza już tego nie utrzymuje... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest goclawianin Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 witam, mam nadzieję że to nie będzie za bardzo nie na temat... powiedzcie Państwo co sądzicie o takim czymś: w trakcie zmiany biegów - z 1 na 2 i z 3 na 4 - oczywiście pedał sprzęgła "w podłogę" a dźwignia stawia pewien opór, tak że wydaje mi się że muszę pierwszy lub trzeci bieg lekko wyszarpnąć, to bardzo subiektywne odczucie i nie muszę w to dużo siły wkładac, ale wyraźnie czuję że mam pewien opór, czy może ktoś coś w tym temacie kiedyś ogarniał ? poradźcie czy mam się bać (np. zbiżających się kosmicznych kosztów naprawy), co to może być ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bodek_n14 Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 "problem" może leżeć przy lewarku zmiany biegów. Nie wiem to jest tam wymyślone bo nie rozbierałem ale smarowane jest na pewno. Może zaczyna się zapiekać? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jam Posted July 2, 2008 Share Posted July 2, 2008 witam,mam nadzieję że to nie będzie za bardzo nie na temat... powiedzcie Państwo co sądzicie o takim czymś: w trakcie zmiany biegów - z 1 na 2 i z 3 na 4 - oczywiście pedał sprzęgła "w podłogę" a dźwignia stawia pewien opór, tak że wydaje mi się że muszę pierwszy lub trzeci bieg lekko wyszarpnąć, to bardzo subiektywne odczucie i nie muszę w to dużo siły wkładac, ale wyraźnie czuję że mam pewien opór, czy może ktoś coś w tym temacie kiedyś ogarniał ? poradźcie czy mam się bać (np. zbiżających się kosmicznych kosztów naprawy), co to może być ? sprzeglo mzoe do konca nie lapac (tak jakbys go nie wcisnal do konca) jak tak bedziesz jezdzil to ci sie bedzie slizgalo bo nie lapiac do konca prznosi jednak czesc momentu.. proponuje wizyte u mechanika chyba ze sam sie znasz to wyreguluj (ja bym tak zrobil ) a jak sie nie znasz to napewno na forum ktos bedzie tak mily i trzasnie fotoporadnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mikey_one Posted July 4, 2008 Share Posted July 4, 2008 Cięzko wychodzące lub wchodzące biegi po jednej stronie (1 i 3 lub 2 i 4) to najczęściej wina mechanizmu lewarka lub nierówno ułożonej skrzyni na poduszkach (wybite bądź rozręcone)... skoro się nie znasz to mechanik ale bez jakichś kosmicznych kosztów... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest goclawianin Posted July 7, 2008 Share Posted July 7, 2008 i to jest fachowe info mechanik na razie przez telefon też wspomniał że najprawdopodobniej to poduszki, zobaczę jak i co i za ile jak się z nim spotkam, dzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.