Gość MaciekMPS1 Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Witam i pozdrawiam wszystkich ! Mam Primerkę P12 z nietypowym silnikiem 1,6 ! Auto ma przyjechane 71 tys. (mój od nowości) Ogólnie niezłe wrażenia z jazdy jak na polskie warunkicprzyzwoity silnik -190 idzie w 4 osoby i nie daję się na przyspieszeniu innym mniejszym 1,6 ! Przytrafilo się mi tylko: smarowanie rozrusznika (nie zapalal dobrze w zimę) teraz ok. oraz ostatnio przy 69tys. wymiana łańcucha i na moje szczęście -wszystko na gwarancji ! Ale już żegnaj gwarancyjo! A problem teraz się pojawił następujący: auto pali ok. na wolnych wyśmienita praca , spalanie w normie i sedno przy dość gwałtownym przyspieszaniu dławi się -odpuszczenie gazu (taka troche pulsacja) i zbiera się już okey. Nie dzieje się to caly czas czasami da się wkręcać na 6,5 tys bez klopotów ale czasami dlawienie jest . Nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły. Jeśli się nie dlawi moc jest wystarczająca! Jak wspominałem ok. mialem wymieniany łańcuch i przez pierwsze 1500km po wymianie traktowalem samochód delikatnie. Dopiero teraz próby jazdy jak lubię objawiły się dławieniem. Co może być przyczyną ? Czy można to połączyć z wymianą łańcucha ! Nierzetelną wymianą (Nissan SATAL -ŁÓDŹ) Będę wdzięczny za pomoc , czekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Mogli źle ustawić rozrząd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaciekMPS1 Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 W salonie twierdzą, że to zła jakość paliwa ale ost. tankowanie miałem w stacji , w której już nie raz tankowałem a teraz dopełniłem V-power na Shell`u ! Nadal problem występuje ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dimas Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 a przewody WN i swiece sprawdzales Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 obstawiam przepływomierz powietrza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 17 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2006 Przewodów wysokiego napięcia tam nie ma ale może być to przepływka jak mówi Coobcio, w końcu siedzi tam zwykły boschowski syf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaciekMPS1 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Hmm, no to chyba kosztownę będzie ! Czy diagnostyka KOMP. to wykaże czy waro iść do ASO (już po gwarancji) . Sam chyba tego nie zdiagnozuję :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 sam nie zdiagnozujesz - czyba ,że na szybko podmienisz od kogoś przepływkę- jak coś nowa nie jest droga (199 plus ew przełożenie diody) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaciekMPS1 Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Dzięki, za porady na środę na 10 tą umówiłem się nie do ASO a do Proxima w Łodzi zobaczymy co tam panowie stwierdzą -wrażenie ogólnie o tej stacji mam dobre ale teraz się przekonam sam. Oczywiście dam znać jak tylko będę po diagnozie i mam nadzieję naprawię ! Pozdrawiam. [ Dodano: Wto 19 Gru, 2006 11:50 ] Witam, chorobcia uciekło mojej uwadze, że dzieje się to przy włączaniu PRAWEGO kierukowskazu !! Czy to coś zmienia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gjokin Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 podobny problem omawiany był tutaj u mnie po wymianie żarówek stopu na diody auto w ogóle nie miało mocy (brak masy na kompie) wsadziłem żarówy z powrotem i jest ok. A byłbym zapomniał zapraszam na spotkanie info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaciekMPS1 Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Alleluja ! Po wizycie w warsztacie Proxima Łodź - już ok, słaba masa na prawyej tylnej lampie ! Zrobione i jest git, a koszt to 80 zeta ! Nissan SATAL wstepnie ustalał na 300-400 naprawę, tak więc polecammmmmm i dziękuję wszystkim za odpowiedzi ! tel. warsztat. 042 6368998. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 5hogun Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 witam, podłączę się pod ten post bo nie chce zakłądać nowego. Otóż mam podobny problem w swojej P11 1.8 2001 tzn. dokładnie przy 4500 obr/min silnik lekko się dławi później już ciągnie ok tak samo poniżej tych obrotów. Byłem u machera od elektroniki bo wcześniej wymieniałem świece i filtr paliwa i po wrzuceniu auta na komputer stweirdził, że uszkodzony jest przepływomierz. Jak mówił jest to część nienaprawialna i nowy kosztuje ok 1000PLN. Nie chciałbym się bawić w używany więc może ktoś mi poradzi gdzie mogę kupić taki w rozsądniejszych pieniądzach niż ASO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laki Opublikowano 25 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2006 Proponuję zajrzeć na Allegro jest tam za 350 zł http://moto.allegro.pl/item150874994_nissa..._powietrza.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaciekMPS1 Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Witam, więc tu możesz poszperać http://nissan.auto.com.pl/czesci/index.php#elementy_silnikow A użutkownik Albin pisal coś o 199zl. w tym poscie. Ale czy nie warto sprawdzić to co u mnie było powodem - słaba masa ! Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 poczytaj archiwum -> nówka z salonu z aso za 199 plus przełożenie diody i masz przepływkę za 1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 5hogun Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 wielkie dzięki, ale... kolego Albin jakbyć mógł rozwinąć swoją myśl bo nie do końca rozumiem. w archiwum szukałem, ale nie znalazłem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 przepływomierz za 1000 od tego za 199 różnik się czujnikiem temperatury powietrza.Przepływomierza za 199 jest identyczny jak ten za 1000 poza brakiem wlutowanej diody- która żadziej ulega awarii i można ją przełożyc .Znajduje się ona z boku przepływomierza.Można spokojnie wykonać tę operację samodzielnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 5hogun Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 tylko jak w aso mam określić się co chce kupić? [ Dodano: Pią 29 Gru, 2006 18:12 ] czy jest to przepływomierz do jakiegoś konkretnego modelu? no i gdzie dokładnie mam szukać owej diody? rozumiem, że ukaże sie ona moim oczom jak tylko wymontuje przepływkę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trysiek Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 Witam Cię . Przeczytałem w Twoim poscie , że przy 69 tyś km wymieniłeś łańcuszek jak rozumiem rozrządu. Mam pytanko odnośnie tego faktu Jakie były objawy? Ja ma P12 1,8 i już wymieniali mi napinacz rozrządu bo na zimnym silniku słychać było zawory i tak jakby miał cos z zapłonem nie tak. Ten objaw jest tylko do rozgrzania silnika choć przy ostrym przyspieszaniu nie zbiera się za dobrze. Efekt ten jest tym mocniejszy im zimniej jest na zewnątrz. Mam znowu reklamować tą usterkę tylko czy jak wymienią mi znowy napinacz to ustąpi. Może tam sieci coś bardziej poważnego. Dlatego moje pytanie o objawy jakie pozwoliły na wymianę całego łańcuszka? Dzięki za ewentulana odpowiedź. A tak poza tym to wymieniłem już obydwa wahacze przednie i drążki kierownicze i muszę powiedzieć , że nie jest to auto o jakim myślałem,że będzie . Wcześniej jeździłem Sunny 1.4 org japończyk i Mistsubishi Carisma. Wrócłem do Nissana bo Sunny był rewelka. Ale to chyba przeszłość. Pozdrawiam Ryszard Tomkiewicz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 wymieniłem już obydwa wahacze Pokrzywiłes wahacze ? Sworzeń oraz silenblocki sa wymienialne......... Końcówki drążka kierowniczego, łaczniki stabilizatora, sworznie.... dzisiaj przy naszym stanie dróg wymienia sie prawie w kazdym samochodzie.... wymieniałem w/w rzeczy w Fordzie, Peugeocie i teraz w Nissanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trysiek Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Wahacze wymieniłem ponieważ miały stuki na sworzniach. Drążki również , ale na szczęście odbyło się to na gwarancji przy przebiegu około 45 kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Wahacze wymieniłem ponieważ miały stuki na sworzniach Na gwarancji to ok. ASO wymienia całe, ale pamietaj, że mozna tez wymienic sworzenie same. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.