Gość Miras___ Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Mam pytanko. Ile moze kosztowac taki uszczelniacz? I ile moze kosztowac wymiana tego, bo dzwoniłem do mechanika a on powiedział że około 200zł :zdziw: i wydaje mi się że coś mu się w głowie popie..... :zdziw: Z góry dzięki!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 To zależy który uszczelniacz. Jeśli ten od strony skrzyni to może tyle krzyczeć. Trzeba wyjąć skrzynię i zdemontować sprzęgło wraz z kołem zębatym. Taki uszczelniacz kosztuje ok 50 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 A ten od strony rozrządu ok.20-25zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Miras___ Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 noto pięknie! muszę to wymienić bo mi olej cieknie. Chyba że podjade do niego a moze okaze sie cos innego. Ale z tego co widzialem to cieknie na laczeniu skrzyni a silnika Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 No to już wiesz który. Niestety ten trudniejszy do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Ale z tego co widzialem to cieknie na laczeniu skrzyni a silnika Niech lepiej upewni. Z miski lubi cieknąć w tylnej części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 20 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2006 Niestety tak jak koledzy powiedzieli jeśli cieknie Ci z wału od strony skrzyni to robota jest droga, bo trzeba zdemontowac skrzynie wraz z dociskiem, tarczą sprzęgła i kołem zamachowym, bo uszczelniacz jest pod nim. Żeby odsunąć skrzynie (jeśli jest na nią miejsce) to będzie trzeba porozpinać półosie (jeśli skrzynie nie wyjmujemy tylko odsuwamy to wystarczy półosie powyjmować z piast wtedy nie będzie trzeba spuszczać oleju ze skrzyni), odkręcić skrzynie z poduszki i oczywiście odkręcić ją od silnika. Roboty troche jest, ale na szczęście nie jest to jakoś strasznie trudne podobnie jak wymiana uszczelniacza. Jak będziesz już to robił to może pomyśl o wymianie przynajmniej samej tarczy sprzęgła, bo to jedna robota, koszt nie jest jakoś strasznie większy a będziesz miał już spokój z tą stroną na przyszłość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.