Gość piomal Opublikowano 1 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2005 No oczywiście, że musi więcej palić na gazie, bo LPG ma mniejszą gęstość (poniżej 0,6) od benzyny (ponad 0,7 kg/l) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darkman Opublikowano 5 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2005 A ja mam wstryk cieklego gazu 8) firemki Vialle, u nas drogo jak cholera 7-8 patykow za instalke ale jaki wygar :twisted: jest to chyba jedyna instalacja ktora nie pogarsza parametrow pracy silnika, a na wysokich obrotach nawet poprawie (chlodzenie) caly bajer polega na tym ze juz go takiego kupilem ...spalanie 12 w miescie, 8-10 po trasie przy 120-150 na godzine oczywiscie to rezultaty zimowe, latem lepiej, butla 70 literkow, wchodzi jakies 45 czadzik...grzeje jak ta lala...wady: butla w bagazniku, instalka koszmarnie droga w serwisowaniu, mam juz kole 95 tysi na liczniku a przy 130 remoncik okolo 2,5 kafla - masakra - chyba ze sie trafi na dziadowski gaz to koniec, bo tu nie ma filtrow, jesli idzie o paliwo to dla mnie no 1 to BP i Statoil, najgorsze gowno z firmowych stacji to Shell i Orlen (przynajmniej u mnie w wuwua). Na BP dobrze grzeja, duzo propanu sypia do mixu i naprawde jazda jest sportowa...acha oczywiscie silnik 2.0 bo czy inny ma sens :wink: chyba ze turbo :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ticky Opublikowano 6 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 Ja w swoim SR20DE mam instalacje Koltec sekwencja podobno dobra, kupiłem go z nia i na razie żadnych problemów nie mam. Jeśli chodzi o spalanie to po mieście 15l mi łyka ale to jest jazda do pracy i z powrotem na odcinku 5 km i czesto w korkach. Na trasie ostatnio 700km w sylwestra sprawdzone 9,5l przy pełnym obciązeniu samochodu 4 osoby plus cały bagażnik zapchany. Co do miejsca tankowania to na razie próbuje na różnych stacjach ale żadnej różnicy nie czuje (zawsze ciagnie jak szalony ) i chyba przy JET zostane, całkiem niezła cena. Butle mam 60 a wchodzi mi 45l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macias-1981 Opublikowano 6 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 ...acha oczywiscie silnik 2.0 bo czy inny ma sens :wink: chyba ze turbo :twisted:Chlopie kto do turbo wklada gaz.Moment i turbina pada.Bez sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Scyzor Opublikowano 6 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 Chlopie kto do turbo wklada gaz.Moment i turbina pada.Bez sensu To chyba dość względna sprawa... Znam człowieka, który pogina Audi RS2 na dwóch turbosprężarkach na gazie i bardzo sobie chwali... A wiem że ma furę zagazowaną już ze 4 lata... pzd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darkman Opublikowano 6 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2005 ...acha oczywiscie silnik 2.0 bo czy inny ma sens :wink: chyba ze turbo :twisted:Chlopie kto do turbo wklada gaz.Moment i turbina pada.Bez sensu Primo: chodzi mi o moc, ktora przy masie primery nie jest bez znaczenia i 1,6 wysiada niestety...mam nadzieje ze uzytkownicy sie nie obraza za prawde Secundo: Instalka cieklego gazu np. Vialle swietnie wspolpracuje z silnikami turbo, tylko musi to byc odpowiedni pakiet robiony pod auto a nie jakas plujka wujka Stefana z warsztatu pod Tluszczem (szanuje Tluszczowian jakby co ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macias-1981 Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 Może i tak.Ale sam wiesz jaki ludzie gaz wkładają.Mało kto pcha gaz za 6tyś.Ja myśle że jak ktoś ma auto z turbiną to bez sensu je zagazowywać.Jak chcemy mieć szybkie auto to tylko na paliwo a nie gaz.Prawde mówie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 7 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2005 Primo: chodzi mi o moc, ktora przy masie primery nie jest bez znaczenia i 1,6 wysiada niestety...mam nadzieje ze uzytkownicy sie nie obraza za prawde Niestety swieta prawda.... (użytkownik silnika 1,6) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy Opublikowano 8 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2005 witam was japończyce.Moja nyska od pól roku lpg ityle samo walki.PO mieście lekkim gazem max2500tys.obr/min pije20litrów dodam że bajury 9litrów przy takiej jeżdzie."MISTRZ od gazu"cudował z mikserami było ich w sumie ze 4 i jeszcze jakieś rurki.Teraz mam mixer 36mm i zatkany wlot powietrza przy lampie tylko na pół długości rury dolotowej jest dziurk wlotowa jak 5zetów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 9 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 Zmien guru od gazu bo jak facet prztłumia wlot to jest baran a nie spec od gazu. po takim stlumieniu wlotu to bedzie konsumowal gaz namietnie i chodzil jak podstarzala k.... Z ciekawych przeróbek jakie stosowałem to w moim poprzednim, Polonez mu było przebudowałem filtr powietrza (wyciąłem kilka dziur dodatkowych) Dało to tyle ze na wolnych obrotach (LPG prawidłowo ustawione) nierówno pracował, ale przy spokojnej jezdzie palił 6,8-7,5 gazu na 100, a Max jakie mi sie udało uzyskac na gazie to 170. Tak wiec nie rozumiem czemu go pozatykał Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy Opublikowano 9 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2005 zatkał bo mu skład mieszanki nie wychodził.Za ubogi.Zmienił mikser na mniejszy i dalej za ubogi.Dlatego zatkany wlot -jak tłumaczy.Faktycznie jejezdzi jak ta stara k... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rachel Opublikowano 16 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2005 Ja tam nie narzekam, choć dobrze byłoby gdyby bestia paliła w granicach 10-12l/100. Mój potwór spala w mieście ok.12-13l. Dodam że mam świeżą instlkę Bedini. Żadnych na razie problemów. Nie sprawdzałem jeszcze spalania na trasie ale już niedługo mam zamiar ją przetestować. Zero problemów z jałowym biegiem (utrzymuje średnio 800 obr/min) i jak na razie to mogę polecić bo sam obawiałem się jak to będzie po zagazowaniu!! :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2005 Faktycznie koleś co Ci gaz zakłada i robi takie żeczy jak kneblowanie wlotu powietrza zupełnie niewie co robi, ja bym sprawdził najpierw czy przewód doprowadzający gaz nie jest gdzieś zagięty lub czy moc reduktora jest wystarczająca (mniejszy niż 100kw odpada). Sam się o tym przekonałem miałem Forda Granadę Kombi 2.0 i reduktor 80kw, mechanik jak ustawił dobrą mieszankę to miałem za wysokie obroty jak ustawiłem obroty w gaźniku to mi na paliwie nie gasł, a jak mi spalił 12l (nie więcej jak 90 km/h) po trasie to byłem szczęśliwy. Mam Primerkę 2000 16v gazu mi pali poniżej 10l na 100 km oczywiście po trasie z ociążeniem i ok 160 km/h, po mieście nie mieżyłemale myślę że 12-13l żonka jeździ po mieście, ale też potrafi przycisnąć. W wakacje jak testowałem autko i cisnąłem na maksa na każdym biegu to wyszło mi jakieś 15l (1/2 zbiornika na maxa, 1/2 normalnie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość consiniere Opublikowano 8 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2005 Witam, moja Primerka chodzi całkiem nieźle na LPg mam Polską instalacę Diego - mam pytanie ciągle świeci mi się CHECK - wg diagnostyki jest to błąd opczekujący - zbyt bogata mieszanka, wg gazowników nie jest to problem ponieważ jest to jedynie błąd oczekujący a oni nie bardzo moga sobie z nim poradzić. Pozatym wszystko jest Ok, samochód jeździ dobrze - pali od 9 do 13 lpg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyfer Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 Już to pisałem, ale napisze jeszcze raz. Jeżeli jakiś palant zatka wam dolot, to od razu zatkajcie mu mózg. Nie wiem co za debil tak robi. Przed odetkaniem zatkanegto dolotu auto paliło lekko ponad 15 gazu , jak się w..wiłem i odetkałem to od razu spadło do 13,5 (dokładnie) zaznaczam że po mieście. Do tego był całkowicie zmulony że aż żal że tacy popaprańcy pracują w takich zakładach i psują nasze auta. Jedno co było przed i jest teraz to dziwne zachowanie się obrotów przy zejście choćby z 2000 obr.(spadek do 400, potem wzrost i znowu spadek i ponownie wzrost do normy i dalej ok.). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 jak wyzej koolega powiedział żadnych przeróbek w dolocie, jednya zwęzka w dolocie to pwinien byc mikser i koniec na tym jakiejś partyzantki dokonywanej przez pseudofachowców Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 siemka a jakie macie butelki . i gdzie montowane . i na ile styka gazu. ja mam w miejscu koła i na 350km. starcza....... reguła prawie zawsze 9 do 10l/100 oj ciężka noga. ciężka. pozdr... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał L Opublikowano 9 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2005 Ja mam w kole 45 L, wchodzi 38. Wskażnik pojemności gazu oczywiście nie działa. Pali 10 l/ 100km w mieście i 8l/100km w trasie. Gazu starcza na 380 km. Mam instalacje LOVATO I generacji jeszcze ze śrubą regulacyjną (kiedyś był silniczek krokowy) i wcale już nie narzekam. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 Ja mam w kole 45 L, wchodzi 38. Wskażnik pojemności gazu oczywiście nie działa.Pali 10 l/ 100km w mieście i 8l/100km w trasie. Gazu starcza na 380 km. Mam instalacje LOVATO I generacji jeszcze ze śrubą regulacyjną (kiedyś był silniczek krokowy) i wcale już nie narzekam. :wink: no kurcze panowie jak tak wam mało pali w mieście :?: :shock: , moja ciągnie 11 do 12 czasami (tylko jazda miejska) a butle mam 42 wchodzi 36 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 Witam. Instalka Landi, pół roku już na niej jeżdżę i jest ok. Żadnych klapek w dolocie itp. Wskaźnik działa bardzo dobrze, oczywiście musiałem pomęczyć trochę gaziaży, kilka razy ustawiali. Zbiornik 60 wchodzi 47, wystarcza na 440km przy bardzo oszczędnej jeżdzie, a bardziej dynamiczna to potrafi się gaz skończyć przy 320. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaZeLoT Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 Zbiornik mam 65, wchodzi ok. 52, a starcza na jakieś 550 i to przy dość dynamicznej jeździe. Instalka Elpigaz Voila+ z nietuzinkowym dolotem opisanym w temacie: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=3804 Spalanie gazu: [*]ok. 8 l/100km - trasa [*]ok. 9,5 l/100km - miasto Osiągi: [*]1-100km/h (benzyna) - ok. 12,0 sek. (stoper) [*]1-100km/h (gaz) - ok. 12,5 sek. (stoper) [*]V-max (benzyna) - 185 km/h [*]V-max (gaz) - 180 km/h Katalogowo P10 z silnikiem 1,6 1-100km/h osiąga w czasie 11,4 sek z tego co pamiętam. Choć chyba dane katalogowe dotyczą wersji 102KM, a ja mam podobno 90KM (REDUCED ENGINE POWER - wersja na Niemcy) Z chęcią bym się zhamował, żeby sprawdzić przebieg momentu i mocy... Różnicy mocy w porównaniu z benzyną nie odczuwam, wkręca się doskonale na pełnym zakresie obrotów, żadnego szarpania, żadnego falowania obrotów. Przyspieszyłem tylko zapłon. Nie było absolutnie żadnych kłopotów z regulacją, jedyna regulacja dotyczyła nakładania się faz (opóźnienie odcięcia wtrysków po przełączeniu na gaz) i obrotów przy których następuje przełączenie. Na gazie dotychczas zrobiłem 10.000 km i szybko przybywa ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał L Opublikowano 10 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2005 Ja mam w kole 45 L, wchodzi 38. Wskażnik pojemności gazu oczywiście nie działa.Pali 10 l/ 100km w mieście i 8l/100km w trasie. Gazu starcza na 380 km. Mam instalacje LOVATO I generacji jeszcze ze śrubą regulacyjną (kiedyś był silniczek krokowy) i wcale już nie narzekam. :wink: no kurcze panowie jak tak wam mało pali w mieście :?: :shock: , moja ciągnie 11 do 12 czasami (tylko jazda miejska) a butle mam 42 wchodzi 36 Staram się jeżdzić spokojnie, ale czasem jak przycisne też potrafi zechlać 12 :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.