Gość Maras Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Pytanie jak temacie - czy da się włożyć do Primery P10 silnika 2.0 benzynowego z modelu P11? Czy da się to zrobić plug&play? Czy może są jakieś różnice? A jeśli tak, to czy są łatwe do pokonania? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rav1975 Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 porównaj mocowania silnika i skrzyni, jeśli takie same to pójdzie Ci łatwo. a teraz żartem: pamiętaj, że to nie jest urządzenie USB, tylko procesor więc jeśli płyta główna jest pod inny slot to i ją musisz wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Ze zwykłym 2.0 nie powinno byc problemów, ale jeśli od GT to wiązkę i kompa trzeba przełożyc. Rozumiem, że chodzi o taka P10 w której była SR20, bo jeśli taka z GA to tak jak wszędzie: - silnik, - skrzynia, - mocowania, - wiązka, - ECU - immobilizer - kluczyki/transponer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Zwykły 2.0 z P11 do P10 ze zwykłym popsutym 2.0. Jak podpasuje bez problemu, to fajnie. Przekonamy się po Świętach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.