Gość saint Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Co to jest ? Do czego to jest potrzebne ? Pytam sie poniewaz chce wrzucic do mojej primerki filtr stozkowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 To jest tłumik szmerów, zakładając stożek po prostu go wywal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saint Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 czyli co rura i filtr i styka ? tak jak na tej fotce ? Sory za wykorzystanie foty. I jak to jest z przeplywomierzem? Sory za takie pytania ale jestem poczatkujacy a nie chce nic zepsuc jak fota nie dziala to tu jest link http://s125.photobucket.com/albums/p50/sai...kielPecyna2.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 26 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2006 Przepływomierz chyba masz w przepustnicy także nie widzę problemu żeby zrobić tak jak jest na zdjęciu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość saint Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 A moze w innym miejscu stozek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marmor Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 A co powiecie na to ? : http://bluebox.zary.com.pl/moto_info/artykuly/art_9.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Nie zgodzę się z tym artykułem - za pewne pisanym przez śmiechu wartego tjunera tzn J.Chojnackiego co już zabłysnał swoim tuningiem głowicy za bodajrze 2500zł który odjął 1koń i dodał 3Nm hehehe... Ps. żeby w pełni wykorzystać stożek to przede wszytkim trzeba go oddzielić od ciepła, od siebie dodam że bardzo dobrze reagują na niego zarówno silniki z rodziny GA14/16 no a SR20 jeszcze lepiej, jako przykład niech posłuży to co głoszą amerykanie, przykład SR20De: Moje spostrzerzenia: SR20De (na wałkach z priemry GT) + zmiany: wydech i zimny dolot ze stożkiem: No pod koniec przeczytałem coś mądrego: "Starajmy się filtr umieścić w naprawdę chłodnym miejscu komory silnikowej owiewanym intensywnie przez chłodne powietrze. Izolujmy cieplnie przewód łączący filtr z kolektorem ssącym najskuteczniej jak tylko potrafimy." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.