sedek Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 Porozpinałem wszystkie węże, linkę gazu i inne pirerdoły, ale nijak nie mogę dojść jak w ogóle zdemontować gaźnik. Odkręcam go pierwszy raz i nie wiem co go trzyma. W którym miejscu należy go odkręcić od kolektora? Jest to micra z 1992 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 A nie jest czasami przykręcony od dołu, śruby na wylot przez kolektor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 27 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 śruby przechodzą przez kolektor i trzeba odkręcać je od dołu ale uważaj bo może polecieć ci płyn chłodniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedek Opublikowano 27 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2006 śruby przechodzą przez kolektor i trzeba odkręcać je od dołu ale uważaj bo może polecieć ci płyn chłodniczy Dzięki wam obu za info. Na co mam uważać? Czy nalezy je jakoś inaczej odkręcać? Dlaczego może polecieć mi płyn? I tak trochę z innej beczki: z czego mogę dorobić uszczelkę pod pokrywę do gaźnika i inne uszczelki do niego? Wystarczy jakiś gruby bristol? W handlu to są rzeczy niespotykane , a w ASO uszczelka pod pokrywę kosztuje coś chyba z 50 zeta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 kolektor ssący jest podgrzewany płynemchłodniczym gaźnik również więc po odkręceniu gaznika może ci troche płynu wyciec najlepiej upuścić troche płynu chłodniczego którymś przewodem i sprawa załatwiona a co do uszczelek to zapytaj w sklepie motoryzacyjnym czy nie mają specialnej tekturki do dorabiana uszczelek kiedyś coś takiego kupiłem i wszystko było ok ale uszczelek do samego gaźnika raczej na tym nie dorobisz no chyba że można kupić cięką tekturkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Greg Sz-N Opublikowano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2007 4 śrubki pod spodem gaźnika na wylot przez kolektor, a wcześniej spuść odrobinke płynu tylko nie wężem szkoda opasek, korek płynu masz pod chłodnicą lekko z prawej, taki plasticzany, Pany mają racje jak nic A specyfik z którego dorobisz uszczelkę nazywa się Kręgielit :!: występuje w różnych grubościach od chyba 3 do 0,7 mm nabędziesz w porządnym węglobudzie czy cuś ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KaDziesiątka Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 4 śrubki pod spodem gaźnika na wylot przez kolektor, a wcześniej spuść odrobinke płynu tylko nie wężem szkoda opasek, korek płynu masz pod chłodnicą lekko z prawej, taki plasticzany, Pany mają racje jak nic A specyfik z którego dorobisz uszczelkę nazywa się Kręgielit :!: występuje w różnych grubościach od chyba 3 do 0,7 mm nabędziesz w porządnym węglobudzie czy cuś ;] Lekkie sprostowanie do materiału, z którego robi się uszczelki. Materiał ten nzywa się "klingieryt" - pozdrawiam wszystkich klubowiczów i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku, a w szczególności bezawaryjnej jazdy naszymi nissankami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sedek Opublikowano 6 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Dokupiłem materiał na uszczelki o nazwie Polonit z Łodzi i jest miodzio. Cały rulon (wymiary ok. 1 m x 0,3 m, grubość 0,5 mm) kosztował 20 zeta. Był jeszcze o grubości 1 mm , ale droższy (30 zeta) i w sumie nieprzydatny (np. pod pokrywe gaźnika wystarczy 0,5 mm, a jak gdzieś będzie potrzebna grubsza uszczelka można przecież podłozyć dwie cieńsze). Dzięki wszystkim za rady. Powiedzcie mi jeszcze i podajcie sposób regulacji obrotów. W moim gaźniku są dwie śruby do regulacji osi na kórej jest przepustnica (czyli uchylenia przepustnicy): jedna sruba jest od ssania , a druga od wolnych obrotów. Jak to wszystko zgrać i jeszcze żeby na gazie dobrze chodziło?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.