Gość Tusiek Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 witam:) chodzi mi o to czy ktos z uzytkownikow almerki n-15 ma taki problem jak ja:) jak jade sobie to czuje ze jak przycise to tak go muli do 3 tys obrotow a pozniej cos sie dzieje i juz normalnie:) o co tu chodzi?? moze przyczyna jest silnik 1.4:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krawczynski Marcin Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 nie piszesz czy ta przypadlość masz jadac na benzynie czy na gazie ja mam u siebie taki coś jak jade na waszace ale nic z tym nie robie bo u mnie jest to w przedziale od 2 do 3 tys obrotów . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Temat był już poruszany wielokrotnie na forum. Użyj wyszukiwarki Zawsze musisz pamiętać, że to w końcu skromne 1.4 a nie 5.7 :027: PS. Wyczyszczenie przepływomierza albo najlepiej całej przepustnicy powinno przynieść efekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tusiek Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 hie hie gazu nie uznaje a wyszukiwarka mnie denerwuje:) silnik silnikiem 87 Km mozna by pomazyc o 140 wiec sprubuje namuwic mechanika na czyszczenie przepustnicy:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Niech sprawdzi ciśnienie paliwa przed wtryskami i wszystkie filtry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tusiek Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 filtry zmienione pewnie zobacze co z tym cisnieniem... a teraz problem z mechanikiem bo jemu jak sie czegos nie powie ze sie cos zepsulo to sam nie sprawdzi, a jak juz mu mowie ze np: muli mi auto to go to nie rusza i ...wrrr... chyba zmienie mechanika ( ten dobrze robi i tanio) tylko jak by mu sie bardziej chcialo Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryath Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Wez takze pod uwage, ze jako wolnossacz, silnik Almery zawsze bedzie lepiej ciagnal od 3000 do okolo 6500 obrotow i zadnej wiekszej filozofii w tym nie ma. Po sprawdzeniu wszystkiego o czym pisali chlopaki, proponuje troche pojezdzic na wyzszych obrotach. Nie raz jest tak, ze poprzedni wlasciciel zamula auto jezdzac nim maksymalnie do 3000 obrotow, a wtedy trzeba wlasnie pocisnac troche i zazwyczaj pomaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Wez takze pod uwage, ze jako wolnossacz, silnik Almery zawsze bedzie lepiej ciagnal od 3000 do okolo 6500 obrotow i zadnej wiekszej filozofii w tym nie ma. Po sprawdzeniu wszystkiego o czym pisali chlopaki, proponuje troche pojezdzic na wyzszych obrotach. Nie raz jest tak, ze poprzedni wlasciciel zamula auto jezdzac nim maksymalnie do 3000 obrotow, a wtedy trzeba wlasnie pocisnac troche i zazwyczaj pomaga Jaki wolnossacz??????????????? Myślałem, ze kolega ma 1.4 ????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 To sa silniki wysokoobrotowe, wolnossace czyli bez doladowania np turbo. Poki nie masz na budziku 3000obr/min to nie bedziesz czul odejscia. Moja tez od 3000 dopiero ma werwę a wczesniej chwile sie zastanawia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario_k3 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Można też odciąć EGR i wtedy trochę mniej muli zwłaszcza w przedziale obrotów do 3000. O tym było już wielokrotnie na tym forum. Polecam. W moim przypadku znacznie mniej mulista jest almera po tym drobnym tuningu za 40 groszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryath Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Wez takze pod uwage, ze jako wolnossacz, silnik Almery zawsze bedzie lepiej ciagnal od 3000 do okolo 6500 obrotow i zadnej wiekszej filozofii w tym nie ma. Po sprawdzeniu wszystkiego o czym pisali chlopaki, proponuje troche pojezdzic na wyzszych obrotach. Nie raz jest tak, ze poprzedni wlasciciel zamula auto jezdzac nim maksymalnie do 3000 obrotow, a wtedy trzeba wlasnie pocisnac troche i zazwyczaj pomaga Jaki wolnossacz??????????????? Myślałem, ze kolega ma 1.4 ????????? No dokladnie. A przepraszam jaki to jest jesli nie wolnossacy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Ryath - niektorzy mysla ze wolnossace sa tylko diesle. Pamietam ze sam kiedys w takiej niewiedzy zylem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryath Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 No to juz bardziej wysokoprezne jak dieselek No ale niewazne. Juz sie balem, ze nie wiem jaki mam slnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.