Gość Pablo_Snk Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Ostatnio wjechałem micrą na kanał. I patrze po jednej stronie jest miska olejowa, a po drugiej stronie pod spodem podczepione jakby 2 czujniki, są jakby wkręcane, z kablem, co to omże być? I czy to sonda lambda jest przed katalizatorem taki kabelek podczepiony do katalizatora czy to nie to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 a możesz dać jakąś fotke ?? jeśli kable idą do wydechu to jest to sonda lambda ale z towojego opisu mygląda że może to byc też czujnik wstecznego biegu wkręcany w skrzynie :/ czekamy na więcej szczegułów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Snafu, Może szczele fotki, ale musze załatwić kanał sobie. Możliwe że to od wstecznego biegu jest, ale że są takie dwa podobne, nawet skusiłbym się i powiedział identyczne, jeden z jednej strny, a drugi z drugiej strony a ten kabel od sondy jest już troche przestarzały, można go wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 28 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2006 Może to są tez czujniki temperatury silnika. Strzel foty to będzie Nam łatwiej powiedzieć co to jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Przewody sondy lambda są wewnącz stalowe i nawet nieda sie ich polutować, można jedynie połączyć na specialne końcówki takie połączenie nie są do końca pewne wienc nie polecał bym wymiane tych przewodów. Gdzies też czytałem że ważna sprawą jest oporność samych przewodów, wienc jeśli autko chodzi ok to nie ruszał bym tych przewodów :sylwester: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 29 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2006 Snafu, A gdzie jest schowana ta sonda i ile kosztuje wrazie czego nowa? i jak to wygląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 masz tu fote, nie wiem czy bedzie to co chcesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 ABT, Dzięki no i widać taki czujnik jak po prawej stronie rury na bloku silnika, tylko drugiego znaleźć nie moge, powinien być po drugiej stronie, ale może właśnie że jeden to czujnik biegu wstecznego, a drugi właśnie ten nieszczęsny z ciśnieniem oleju Jak myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 No ten tak w środku zdjęcia to zdecydowanie czujnik biegu wstecznego. Bo to z resztą jest skrzynia a nie blok silnika, po obu stronach widać wychodzące z niej półosie napędowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 johny_fellow, jeszcze tak nie kumam dobrze silników, wiec pomyliłem się chodzi o tą skrzynie A jak odczepie ten czujnik od ciśnienia oleju to wyleje się olej? Może się coś stac? czy spokojnie można wyciagnać go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Witam. To może i ja wrzucę swój kamyk. Ten czujnik, który widać to 'czujnik położenia luz'. Czujnik od światła cofania znajduje się w okolicy lewej półosi ( tu niewidoczny). Natomiast czujnik ciśnienia oleju (oczywiście w silniku) jest w okolicy filtra oleju, a dokładnie nad nim. Powodzenia w zlokalizowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Patrzyłem w okolicy filtra, ale tam tak zabudowane od spodu, że nic nie widać, może ktoś wie jak tam dojsć ? Moze jakieś fotki ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 ale tam tak zabudowane od spodu, że nic nie widać, Na tej fotce widać filtr, ten czarny, chyba Filtron na nim pisze. Czujnik jest nad tym filtrem. Jak chcesz wykręcić czujnik to najlepiej filtr wykręcić. A w ogóle to ty chcesz tylko wiedzieć, czy coś naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Mi się wydaje, że koega Pablo_Snk chce tylko wiedzieć co to jest. Gdyby chciał to naprawiać to pewnie opisałby jakieś objawy nieprawidłowego działania. jeszcze tak nie kumam dobrze silników, wiec pomyliłem się chodzi o tą skrzynie Spoko maroko, niedługo będziesz wszystko kumał, kilka wizyt na kanale i będziesz otrzaskany co gdzie i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 johny_fellow, Nie chce naprawić, tylko wstawić lepszy czujnik, który mi pokaże na osobnym wskaźniku ile dokładnie mam ciśnienia Tylko nie moge znaleźć starego Bo musze go wykręcić i sprawdzić jaki jest gwint żeby dopasować z innego auta I dlatego jest ten cały wątek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Bo musze go wykręcić i sprawdzić jaki jest gwint żeby dopasować z innego auta I dlatego jest ten cały wątek Trza było od razu. 10 x 1 mm, stożek. Stożek to znaczy, że uszczelnienie następuje na gwincie, tak jak np. korek wlewowy lub spustowy w skrzynii biegów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BATATY10 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 wiecie co...ja w swoim mam wykrecony ten czujnik i na chwile obecna zaslepiony zeby olej mi nie ciekl...bo jak byl wkrecony to mialem plamy pod autem...nie wiedzialem od czego to jest a teraz juz chyba wiem...czujnik cisnienia oleju... :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 B12, Wielkie Dzięki Ale pewnie nie prędko założe (micra rozwalona przez brata) Szkoda słów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 (micra rozwalona przez brata) Co się stało? Czyżby mała kraksa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 (micra rozwalona przez brata) No chyba siekierą tego nie zrobił. Współczuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Wcelował w słóp na lodzie pociagneło go i zawitał mc Donalda na słópie, ale wracając do tematu ktoś nie orientuje się czy taki gwint występuje w innych typach aut, i jak powiedzieć frajerowi ze sklepu motoryzacyjnego, że chce czujnik który pokazuje jakie jest ciśnienie, a nie chce wcisnąć prymitywny czujnik, który pokazuje czy jest czy nie ma ciśnienia. PS. Jesli coś nieorginalnego to trudno się z nimi dogadać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 jak powiedzieć frajerowi ze sklepu motoryzacyjnego, że chce czujnik który pokazuje jakie jest ciśnienie, a nie chce wcisnąć prymitywny czujnik, który pokazuje czy jest czy nie ma ciśnienia. Powiedz, że chcesz do Patrola 260 lub Y60. Albo wycieczka na szrot. W innych autach będzie inny gwint. A zresztą układów z manometrem już nie stosuje nawet w większych autach. Kiedyś to były tylko takie, np. Nysa, Żuk, Jelcz czy Star. A nawet w Ładzie czy Polonezie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 B12, a w tym patrolu będzie taki gwint? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Zauważyłem, że Nissan właśnie tego gwintu się trzyma, chociaż trudno by było mieć w ręku czujniki od wszystkich silników Nissana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 B12, Jak będzie niedrogi to kupie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.