Guest ABT Posted December 30, 2006 Share Posted December 30, 2006 Wymienialem wczoraj koncowke drazka i jakiez moje bylo zdziwienie gdy sie okazalo ze drazek jest zakrzywiony i przeciwnakretka (zolte) nie chce sie poluzowac a wiadomo ze trza ja poluzowac i krecic drazkiem (niebieskie) Noi teraz pytanie wymianial ktos kiedys poprzeczny drazek ? Jak ten element jest zwarty z cala przekladnia kierownicza, co jest pod gumowa oslona (kolor czerowny tam sie wiaodmo zaczyna ale oslony juz calej nie widac) i jak on tam jest zamontowany w srodku, czyli ogolnie jak mi opony bedzie zarlo (bo jedzie ladnie prosto i takie tam) to bede musial to zrobic i pytanie : jak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Snafu Posted December 30, 2006 Share Posted December 30, 2006 wiekszość aut ma przykęcanu drożek kierowniczy bezposrednio do listwy zębatej w przkładni kierowniczej po zdjęciu gumy powinno być widoczne miejsce na klucz pozostaje jedynie kwestia w którą strone kręcić Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pablo_Snk Posted December 30, 2006 Share Posted December 30, 2006 Snafu, ma racje, tylko uważaj jak ściagasz gume i zobacz czy w dobrym stanie, bo zawsze jak już tyle rozbierzesz to jak szkodzona to lepiej wymienić odrazu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest majsterus Posted December 30, 2006 Share Posted December 30, 2006 a mi sie wydaje że drążek jest połączony z przekładnią za pomocą przegubu kulowego który trzeba rozkręcić i wtedy dopiero wyciągniesz cały drążek pod osłoaną gumowa masz dużą tuleje która trzeba rozkręcić bo tam jest własnie przeub. warunki sterylne do tej operacji Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.