Gość Pierzowiak Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Witam. Ostatnio przy próbie dolania oleju do skrzyni biegów, który wiciekał mi powoli przez czujnik cofania :/ zauważyłem, że mam urwany gwint od śruby wlewu oleju. Czy ktoś z Was poradził sobie z takim kłopotem? Jak dolać teraz olej i na dodatek właściwą ilość? Będę wdzięczny za pomoc... Pozdrowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limak.s Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 Urwany? Jak masz zerwany gwint to znaczy że śruba siedzi w "otworze" ale nie chce się wykręcić? A nie ucieka Ci przez nią olej? Z dolaniem oleju to raczej kłopot nie jest bo śrubę można jakoś podważyć albo rozwiercić ale gorzej już po dolaniu bo śruba bez gwintu nie będzie trzymała :/ Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 zauważyłem, że mam urwany gwint od śruby wlewu oleju. Można trochę jaśniej. Korek ma zerwany gwint i jest do wymiany? Czy w obudowie jest zerwany? Przecież korki są stożkowe i naprawdę ciężko ten gwint uszkodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pierzowiak Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 widzę że śruba siedzi w skrzyni, tylko główka jest oderwana, na razie nic nie cieknie. Po prostu jest wkręcona tylko już bez główki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limak.s Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 A to zmienia postać rzeczy ... :/ To nie "gwint urwany" tylko "główka" :/ Nie wiem czy ktoś ma inny pomysł, ale jak bym rozwiercił wiertłem podobnej grubości do śruby ale żeby gwintu nie uszkodzić w obudowie i poprawić gwintownicą, ale jak zrobisz to dokładnie to może zostanie tylko taka tulejka z gwintu i już się wyciągnie lub nawet wykręci. Ciężka sprawa. Ja bym nie chciał ukręcić śruby Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2007 widzę że śruba siedzi w skrzyni, tylko główka jest oderwana, na razie nic nie cieknie.Po prostu jest wkręcona tylko już bez główki... są takie specjalne gwintowniki do odkręcenia zerwanych śrub- może tym to zrobisz,pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 widzę że śruba siedzi w skrzyni, tylko główka jest oderwana, na razie nic nie cieknie Jaka główka??? Ten korek ma mieć wewnątrz gniazdo na klucz 'kwadrat' 10.5 lub 13.1 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 widzę że śruba siedzi w skrzyni, tylko główka jest oderwana, na razie nic nie cieknie Jaka główka??? Ten korek ma mieć wewnątrz gniazdo na klucz 'kwadrat' 10.5 lub 13.1 mm. Dokładnie tak jest, chyba że został uszkodzony sam korek przez zastosowanie nieodpowiedniego klucza, radzę podjechać do jakiegoś warsztatu, niech spróbują wykręcić odpowiednim kluczem jak to nie pomoże to trzeba coś do korka przyspawać i wtedy próbować odkręcać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 widzę że śruba siedzi w skrzyni, tylko główka jest oderwana, na razie nic nie cieknie Jaka główka??? Ten korek ma mieć wewnątrz gniazdo na klucz 'kwadrat' 10.5 lub 13.1 mm. Dokładnie tak jest, chyba że został uszkodzony sam korek przez zastosowanie nieodpowiedniego klucza, radzę podjechać do jakiegoś warsztatu, niech spróbują wykręcić odpowiednim kluczem jak to nie pomoże to trzeba coś do korka przyspawać i wtedy próbować odkręcać. Witam. Zgadzam się. Trzeba przyspawać nakrętkę do resztek główki od korka. Miałem kiedyś taki problem. Pomogło. Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azorek Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 miałem podobny problem. Ale nie chciało mi się tego robić samemu więc zaprowadziłem samochód do warsztatu gdzie wymieniają olej gratis, tzn. w cenie oleju, zostawiłem auto i wróciłem po godzinie, mechanik mówił że kłopociki były ze śrubą i musiał dospawać nakrętkę. :diabel2: ja zapłaciłem tylko za ojej i nową nakrętkę :one: a co się nie narobiłem to moje :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 mam ten sam problem korek nie chce za bardzo sie wykęcić i chyba ze 2klucze już sie zerwały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pierzowiak Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Dzieki za informacje, chyba bedzie najlepiej jak zaprowadze auto do warsztatu. Ale dobrze wiedziec, ze da sie to zrobic Ciezko by bylo to rozwiercac, bo skrzynia ma korek w malo wygodnym miejscu, a z dospawaniem myślę będzie mniej kłopotu. Napiszę jak poszło Pozdrowki!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość drozdek Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 nie wiem dlaczego ale te korki w skzyni begow sarsznei ciezko sie wykrecaja, ja zaprrowadzilem moje "bzdzinke" do warsztatu zeby wymeinili mi lewa polos i poprosilem o zlanie oleju i tak zrobili, po tym jak zamontowali polos trzeba bylo nalac olej do skrzyni a tu klopociki ... koles nie mogl wykrecic korka, masakra... wlalem sobie sam olej przez... odpowietrzenie skrzyni trwalo to bardzo dlugo ale UDALO SIE :] a koles jeszcze za to mnie chcial skasowac gratis ze stracil duzo czasu probujac wlac olej... heheh masakra, bylo to w szczecinie na warszewie chyba ulica rostocka naprzeciwko poczty.... kolesie moci w "gebie : " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 wlalem sobie sam olej przez... odpowietrzenie skrzyni trwalo to bardzo dlugo ale UDALO SIE Trza było przez napęd prędkościomierza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Mam do was takie pytanko jaki konkretnie powinien być ten klucz (jaki rozmiar) w primerce p11 2.0 SRi bo też czeka mnie wymiana i bede musiał zdobyć taki kluczyk i troche powalczyć. Oczywiście chodzi o ten koreczek wlewowy w skrzyni z kwadratem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Mam do was takie pytanko jaki konkretnie powinien być ten klucz (jaki rozmiar) w primerce p11 2.0 SRi bo też czeka mnie wymiana i bede musiał zdobyć taki kluczyk i troche powalczyć.Oczywiście chodzi o ten koreczek wlewowy w skrzyni z kwadratem. nie wiem jaki to rozmiar, ale standardowy klucz (grzechotka, fajka) do kluczy nasadowych pasuje, tylko ramię trzeba przedłużyć rurą. Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość drozdek Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 wlalem sobie sam olej przez... odpowietrzenie skrzyni trwalo to bardzo dlugo ale UDALO SIE Trza było przez napęd prędkościomierza. trzeba bylo i proby tez sie odbyly ale nie dlo rady odkrecic linki ... i tyle, zakonczylo sie wlaniem przez odpowietrzenie... :030: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 nie wiem jaki to rozmiar, ale standardowy klucz (grzechotka, fajka) do kluczy nasadowych pasuje, tylko ramię trzeba przedłużyć rurą. Sławek To akurat do spustowego pasuje ale wlewowy ma mniejszy rozmiar niestety. Właśnie sprawdzałem i pozostaje pytanie jaki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Właśnie sprawdzałem i pozostaje pytanie jaki?? W niektórych większych skrzyniach, korek wlewowy był taki sam jak spustowy (13.1 mm.). A w pozostałych 10.5 mm. To jeśli chodzi o kwadrat. W nowszych skrzyniach pojawiły się sześciokąty - spust 14mm, wlew 10 mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kicek Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 My wlewaliśmy do P11 GT przed odpowietrznik tak tak przez ten z małą dziurką... Trwa to troszke dłuzej ale daje rade :!: :!: :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 U mnie zdaje się są dwa różne rozmiary kwadratu do korków. Ale obydwa w rozmiarze standardowej grzechotki. Jeden to 1/2 cala a drugi zdaje się 3/8. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Qubi Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Ja miałem ostatnio ten sam problem przy wymianie sprzęgła (i przy okazji oleju w skrzyni), ze spuszczeniem no problem ale jak przyszło do wlania świezego to się pojawił kłopocik... pomógł wbity młotkiem 12kątny torx potraktowany dodatkowo migomatem. na przyszłość wystarczy mi już płaska 10 :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pierzowiak Opublikowano 9 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2008 No mi ostatecznie pomoglo wlanie oleju tam gdzie linka predkosciomierza siedzi w skrzni, a stary usunelo sie przez odkrecenie czujnika biegu wstecznego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.