Gość niewiniatko22 Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Sluchajcie, dzis wracajac z dyskoteki, moj Mikrus mi nawalil... Wracajac z tancow, zajechalam sobie na stacje , zatankowalam... i 5 km od domu, moj Mikrus zaczol tracic moc, i zgasl... Skonczylo sie na tym ze po odpaleniu caly czas GASŁ mu silnik... Ocywiscie zaswiecil sie CHECK na moim cudownym komputerze pokladowym, ale jakos mi to nic nie mowi... :/ Najsmieszniejsze jest to,ze nie mam pojecia od czego to sie stalo? I co to moze byc... I chcialam jechac Mikra na mazury za 2 tygodnie, jestem zla i wsciekla... Macie pomysl co sie moglo stac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yacek13 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Dla mnie sprawa jest podejrzana i Nissan powinien zrobić jakąś akcję serwisową. Nie wiem, ale pewnie to zależy do ilości zgłaszanych awarii... U mnie zapaliła się ta sama kontrolka po wcześniejszym zgaśnięciu silnika. Pojechałem do gościa i mi skasował ten błąd na komputerze. Mówił, że to czujnik położenia wałka rozrządu i że trzeba zmienić czujnik. Kolega z Nissana mówił, że takie czujniki są dwa - jeden przy filtrze powietrza a drugi grześ w okolicach skrzyni. Po skasowaniu samochód jeszcze jakiś czas jeździł (kilka dni) i dziś rano zaczął tracić moc (jak był zimny) i silnik zgasł. Wyglądało to jakby przestał dostawać paliwo. Po wyłączeniu stacyjki normalnie odpalił, chodzi normalnie - równo i cicho, ale kontrolka ciągle się pali. :029: Nie bardzo wiem, co teraz robić, bo nie bardzo nie stać na robienie w Nissanie a jak będę robił gdzie indziej metodą prób i błędów, to mogę tak połowę samochodu wymienić i nie dojść do przyczyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niewiniatko22 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 U mnie "niby", wykazalo ze to alarm itp... Po czym w czwartek kolega mnie zawiozl moja Mikra do pracy i znow, CHECK i koniec jady... Chyba nie musze mowic, jak bylam zla? Wiec znow odstawil samochod na warsztat, podlaczyli go ponownie pod komputer i tym rzem wykazalo, ze jakis tam pasek jest do wymiany i o ile dobrze pamietam to poduszka od silnika... :/ No nic innego mi nie pozostaje zrobic, jak wyjac kase i robic Mikruska... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yacek13 Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 U mnie wczoraj wieczorem jak zgasł tak nie chciał się już włączyć. Kontrolki się palą i od ładowania i od smarowania i tyle. No i oczywiście moja "kochana" kontrolka od silnika. :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Mówił, że to czujnik położenia wałka rozrządu i że trzeba zmienić czujnik Najpierw się eliminuje czujniki wałów. W K12, zwłaszcza 1.2 jest podobna historia jak w silnikach QG, zwłaszcza 1.5 - czyli łańcuch rozrządu. Konkretnie - jeśli usterka dotyczy czujników, a czujniki są OK. Czy ostatnio silnik zachowywał się normalnie? Czy miał stabilne obroty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yacek13 Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 No właśnie tak i to jest dziwne. Obroty były normalne, chodził cicho i spalanie też w normie. Kilka razy mi zgasł przy ruszaniu np. spod świateł, ale tłumaczyłem to tym, że zima a ja za mało gazu daję. Wszyscy mechanicy mi mówili, że jak na łańcuch to za mały przebieg, bo mam 70 000 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Wszyscy mechanicy mi mówili, że jak na łańcuch to za mały przebieg, bo mam 70 000 km. Znam przypadek 35 kkm. Tylko, że automat, jeśli to by miało jakieś znaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yacek13 Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Jutro odstawiam samochód do dużego serwisu, ale nie do Nissana. Są o wiele tańsi. Mam nadzieję, że dojdą co i jak i to w miarę szybko, bo mnie samochód jest potrzebny na codzień... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niewiniatko22 Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 Po skasowaniu bledow, moj Mikrusek, jak na razie jezdzi ... hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yacek13 Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 U mnie po skasowaniu pojeździł raz 3 dni a raz 4. Ale może u Ciebie będzie dobrze - oby tak było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość japa Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Ja mam K12 z 2005 r (sprowadzaną z belgii) i też mi się ta kontrolka pali, w serwisie odczytali że jest za słaby katalizator a analiza CO wyszła o 50% za duża. Jeżdżę już 5 mc i nic sie nie dzieje, w trasie też bez żadnych problemów. a katalizatora nie chce mi sie wymieniać pozdr, Japa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yacek13 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Po wymianie czujnika wałka rozrządu ciągle wykazuje błąd a w Nisanie mówią, że łańcuch do wymiany. Z robocizną ok 2000 PLN. Po 70 tys. Szok. Co za gówno teraz robią... :029: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 w Nisanie mówią, że łańcuch do wymiany. Z robocizną ok 2000 PLN Trochę grosza jest. Będziesz wymieniał? Czy pojeździsz kontrolując sytuację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yacek13 Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 Na razie jeżdżę, podobno za 2 m-ce mają się pojawić zamienniki w Polsce. Podobno do Primery już są - trochę jestem ciekaw jak stoją cenowo w stosunku do oryginalnych i jak się sprawują. Bo są takie same, tylko dłuższe niż w Micrze. [ Dodano: Pią 09 Mar, 2007 10:25 ] Zmieniłem łańcuchm napinacze, uszczelniacze i jest ok. Wielkie dzięki za pomoc dla "B12". Jest ok. Przy okazji został mi niepotrzebnie wymieniony czujnik położenia wałka rozrządu. Może się kiedyś przyda... Oby nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukiasz Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 no to może ktoś ma pomysł, Jak jest ponad 24 stopnie ciepła, zapala się check, jak jest chłodniej i zimno jest wszystko dobrze?? ostatnio palił się w sierpniu, zgasł, od wczoraj znowu się pali w dzień. Wieczorem jak jest chłodniej to gaśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Witek Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Jak jest ponad 24 stopnie ciepła, zapala się check, jak jest chłodniej i zimno jest wszystko dobrze?? Czujnik temperatury zaczyna się kończyć (może) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niewiniatko22 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Jak jest ponad 24 stopnie ciepła, zapala się check, jak jest chłodniej i zimno jest wszystko dobrze?? ostatnio palił się w sierpniu, zgasł, od wczoraj znowu się pali w dzień. Wieczorem jak jest chłodniej to gaśnie A masz obsluge K12?? Moza tam jest cos napisane?? Jesli nie masz, to ja moge cos poszukac. A moze warto podpiac ta K12 pod komputer?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czorny9 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) Cześć wiecie co mam problem podobny bo też jakiś czas temu raz mi sie swieciła raz nie kontrolka silnika ale na czerwono swego czasu byłem w warsztacie powiedzieli zeby sie nie przejmowac ze mozna jezdzic ale od jakiś 4 dni caly czas swieci sie na czerwono i nie gaśnie ;/ jeżdze micra k 12 1,5 dci Edytowane 14 Marca 2015 przez czorny9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.