Gość danny Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Witam Wszystkich! Jestem świeżym właścicielem N16 2,2Di oraz nowym członkiem Klubu. Pewnie temat ten był już nie raz poruszany ale jestem jeszcze zakręcony i nie obeznany na forum,wiec chciałbym zasięgnąć waszej opinii. Autko jest już dość stare 2000r, jednak bardzo zadbane i serwisowane. Przebieg dość duży bo 203 000 km. Silnik był sprawdzany przez mechaników oraz w serwisie nissana i sprawuje się bardzo dobrze. Jednak jak już czytałem na forum wielu narzeka że słabo się zbiera i chciałbym coś z tym zrobić. Zasięgałem już porady w firmach w W-wie i opinie były różne. Jeden napisał że przyrost do 138KM, inny że ze względu na przebieg przyrosty będą co najmniej umiarkowane, jeszcze inny że zależy od stanu turbiny. Doradźcie proszę czy warto i na co mogę liczyć przy tym przebiegu!!! Czy zyskanie nawet 10KM będzie odczuwalne? Jeszcze jedno pytanko... Czy również wasza turbinka GT15 (bo wierze że to właśnie ta) syczy dość głośno? Czy to normalne,czy należy się bać W serwisie nie wydało się to dla nich dziwne wiec mam nadzieję że to tak ma:) Pozdrawiam Wszystkich i Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Polecam przeczytać ten wątek: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...740&start=0 A dwa że polecam Firmę Diagtronic praktycznie wysztkie 2,2 Di w naszym klubie są przez nich remapoawane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubeusz Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 A dwa że polecam Firmę Diagtronic praktycznie wysztkie 2,2 Di w naszym klubie są przez nich remapoawane... BTW... A Masters Tunning nie teges? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 teges teges ale chyba więcej waluty sobie krzyczą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubeusz Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 teges teges ale chyba więcej waluty sobie krzyczą No wlasnie nie Obie firmy winszuja sobie po 1500 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 ale czy Masters po zmianach mechanicznych będzie CI wprowadzać korekty za 150zł ?? czy będzie sobie liczyć jak zazwyczaj czyli pół stawki za zawirusowanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Dowiedz się ile kosztują kolejne przeróbki u mastersa (chyba ,że nie zamierzasz nic więcej robić) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danny Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Szczerze mówiąc nie mam pojęcia czy podejmę dalsze kroki- myślę że zależy to od wyników po chip-e. Co do kosztów zostałem poinformowany że koszt całej operacji to 1500zł. Nic poza tym nie wiem, ale na pewno się dowiem... A jak z tą turbiną?! Czy wam również dość głośno syczy? Nie mam porównania, bo do tej pory miałem do czynienia jedynie z 1.9 Tdi VW i ta chodzi dużo ciszej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubeusz Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 ale czy Masters po zmianach mechanicznych będzie CI wprowadzać korekty za 150zł ?? czy będzie sobie liczyć jak zazwyczaj czyli pół stawki za zawirusowanie ? Tego nie wiem... Ale mnie bardziej zalezy na jakosci niz wartosci wykonanej uslugi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danny Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Zgadzam się w 100%. Jak mi zagwarantują 28KM to dam i 2000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jupe Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Witam! Turbina jest zdecydowanie głośniesza w Nissanie, porówuje do 1,9 tdi 90 KM w Octavi I którą kiedyś trochę się przejechałem. Ale ten dźwięk jest fajny i mi pasuje. gratuluje zakupu i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 danny, pozbąć się tłumika szmerów z dolot, wytłucz katalizator i końcowy tłumik zastąp rurą... w takim stanie udaj się do Diagtroniców powinni wykrzesać nieco ponad 130KM. Powyższe zmiany bez chiuptuningu i tak odczuwalnie poprawią jazde Almerą przy czym głośniej wiele nie będzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość danny Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Dziękuje za wszystkie odpowiedzi! Jutro zadzwonię do Diactroniców i uzgodnię szczegóły. Chciałem dziś sprawdzić ich ofertę na necie, ale jakoś nie mogę znaleźć ich strony. Jeśli takową posiadacie to będę wdzięczny:) Może wiecie czy trzeba się wcześniej umawiać na konkretny termin i ile czasu trwa cały proces wstawienia chipa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubeusz Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Jeśli takową posiadacie to będę wdzięczny:) Może wiecie czy trzeba się wcześniej umawiać na konkretny termin i ile czasu trwa cały proces wstawienia chipa? http://www.diagtronik.pl/ Zadzwon, zadzwon. A jak sie czegos ciekawego dowiesz, napisz. Z tego co wiem to okolo 3 godzin o ile nie ma komplikacji. Tak, trzeba sie umawiac na termin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 ani jeden ani drugi tuner nie przeskoczy granicy dymienia a wyniki będę identyczne.Różnica to taka ,że masters ma hamownie obciążeniową i wyniki są bardziej wiarygodne ( ostatnia almera jaką robił miła po chipie 116 KM -na obciążeniowej-a na hamowni na mineralnej 128).Co do wywalneni tłumika szmerów to się nie zgodzę bo jest sporo głośniej a wynik na hamowni jest dokładnie taki sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Co do wywalneni tłumika szmerów to się nie zgodzę bo jest sporo głośniej a wynik na hamowni jest dokładnie taki sam. Kurcze a według dupohamowni wydawała się korzyść na ++ Masz może wykresy z tłumikiem szmerów i bez niego - najlepiej serii ? Jeszcze nikt dolotów ze stożkiem nie robił - ciekawe czy w traktorach też tak pozytywnie to wpłynie jak w przypadku benzin ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 czex otwierał puszkę od filtra i nie było żadnej różnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 czex otwierał puszkę od filtra i nie było żadnej różnicy Z d*py te disele W QG18DE z tego co pamiętam to 5KM doszło i coś pod 6Nm Czyli ingerencje w dolot w waszym przypadku nie mają najmniejszego sensu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CrustMan Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Chiptuning u Masters'a kosztuje 1500 zł, następne przeróbki i zmiany kosztują około 400/500zł... u mnie po chiptuningu udało się wykrzesac 116 KM i 283 NM... Po tym wywaliłęm katalizator co znacznie wpłynęło na wydajność turbiny, w tym sensie, że ciągnie już od niskich obrotów (około 1400..)..podniosłem ciśnienie na turbinie do 1.2 bara.. po shamowaniu samochodu na mineralnej wynik mnie bardzo ucieszył gdyż rzekomo uzyskałem dzięki tym przeróbkom 128KM i 315 NM (wynik całkiem ładny..) jednak dla zweryfikowania tych danych pojechałem do Masters'a i jakie było moje zaskoczenie gdy ukazał się wynik 116 KM i 293 NM... Jak widać trzeba uważać gdzie się hamuje samochód, ponieważ różnica 12 KM i ponad 20 NM nie jest różnicą błędu spowodowanego warunkami atmosferycznymi ect... A jeśli chodzi o Masters'a, Danny, to na pewno bedziesz miał zaproponowane założenie ic, bez którego raczej nie ma co liczyć na większe przyrosty... Mimo tego, przy tych wynikach autko zbiera się całkiem przyzwoicie... a co dopiro mówić o niektórych tu szanownych Forumowiczach którzy dysponują mocą 140 KM i grubo ponad 300 NM.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Ps. Masters dalej hamuje auto na tych małych dmuchaweczkach ? A dwa że Masters ma hamownię obciążeniową + skromny nawiew co w efekcie nieźle podnosi temperaturę w dolocie której zapewne nikt z was nie mierzył Zasada jest taka że najlepiej auto od początku do końca hamować na jednej hamowni... Kolego z Grochowa jak możesz to bardzo proszę zamieść wykres po wirusie z katem i bez kata - nie ukrywam że jestem cholernie ciekaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CrustMan Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Wiesz nie jestem specem od hamowni, ale nawiew wydaje się być konkretny.. co do wykresu Coobcio to musze Cię zmartwić, bo mam wykres tylko z katem... ten drugi pomiar z uwagi na znikome różnice został skasowany... z resztą tak jak wspominałem różnicy w osiągach po wywaleniu kata nie było praktycznie zadnych - z katem: 116KM i 282 NM, bez kata: 116 KM i 293 NM... jednak wywalenie kata znacznie wpłynęło na turbinkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 jednak wywalenie kata znacznie wpłynęło na turbinkę Chodzi mi właśnie o sam dół, czy po wywaleniu kata turbina szybciej zaczyna pompować, tzn czy lag się zmniejszył ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CrustMan Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 oj zdecydowanie tak tak jak pisałem turbinka ciągnie teraz już od około 1400.. gdybym wiedział, zę bedzie taki efekt to od razu bym to zrobił po kupnie samochodu.. a tak to przez rok się meczyłem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kubeusz Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 oj zdecydowanie tak tak jak pisałem turbinka ciągnie teraz już od około 1400.. gdybym wiedział, zę bedzie taki efekt to od razu bym to zrobił po kupnie samochodu.. a tak to przez rok się meczyłem.. No i dziekuje za taki wniosek Zara lece do tlumikarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek_almera Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Witam, Chcaiłbym się dowiedzieć gdzie i za ile wywalą mi dobrze katalizator? Samochód mam już po chipie i osiągi ok. 122kM. Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.