Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

chiptuning N16 2,2Di


Gość danny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marcos26
we wrocku sa 2firmy i one spokojnie 135/138KM wyciągają i 300Nm

 

te firmy tak CI podaja w ulotkach i na stronkach natomiast nie ma to zupelnie nic wspolnego z praktyka. W wawce tez kazda firma tak podaje ale pozniej i tak nie wyjdzie tak duzy przyrost w rzeczywistosci. Specyfika silnika 2,2 DI jest taka ze ten silnik sie nie wykreci bardziej na tradycyjnym chipie ( przy uwzglednieniu ze nie chcesz zwiekszac zuzycia paliwa i skracania zywotnosci silnika ) Przy bardziej drastycznym chipie pewnie mozna by jeszcze wycisnac troszke z silnika. Poprostu silniki vw sa bardziej podatne na chipy od naszych. Z tego co wiem silniki d4d tez ciezko sie chipuje i tez nie ma tak duzych przyrostow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten silnik w xtrialu jest niemal identyczny jak ten w N16ce cdi dopiero po 2004r weszły

 

eee to do d*py te nissanowskie diesle myślałem że na te 135km to bez problemu samym chipem ale widze o że o 150KM to można zpomnieć no chyba że IC i coś jeszce sie dowali...

 

a jak ze spalaniem -niby po chipiw auto coś tam mniej powinno palić - na pewno nie więcej - prawda to czy fałsz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten silnik w xtrialu jest niemal identyczny jak ten w N16ce cdi dopiero po 2004r weszły

Jest inny komputer sterujacy. Zreszta x-trail ma naped na cztery lapy. Ale jesli mimo to chcesz robic swapa to szukaj takiego silnika z almery a nie z x-traila. W tym mocniejszym silniku jest skrzynia 6-stka a w 110km 5-tka. Moze sie okazac ze np polosie tez sa do wymiany bo nie beda pasowaly. Zreszta latwiej i taniej bedzie z silnika 110km wyciagnac to 140km niz pakowac sie w swapy. Zreszta nie wiadomo czy turbo jest takie samo(pewnie nie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a te 150KM z tego almerowskiego 2.2 da rade wyciągnąć ? czy to już jakaś grupsza ingerencja musi być?

 

z tym swapem to takie tylko moje przemyslenia były :/ myśle żeby GT na diesla zamienić ale nie chcę jakiegos żółwia jak N16 i ma mało palić a nie wiem czy ten 2.2 po dłubnięciu nie będzie palił więcej - jak tak to wole GT dlubać

 

Jeżde teraz N16ka bo za 50zł 220-250KM robie i to przy butowaniu na autobanie i jakos mi sia ta oszczedność spodobała, niestety jak sie z n16 do gt przesiadam to dopiero czuje moc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcos26
a jak ze spalaniem -niby po chipiw auto coś tam mniej powinno palić - na pewno nie więcej - prawda to czy fałsz

 

w moim przypadku :) spalanie sie nie zmienilo :P podobno moze sie zmniejszyc ale nie liczyl bym na to specjalnie :) Jesli chip jest zrobiony w rozsadnych granicach to powiino spalanie pozostac na starym poziomie :) Ale trzeba wziasc pod uwage ze kazdy silnik jest troszke inny i inaczej zareaguje na chip.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chętnie wywale kata ale zanim to zrobię możeby tak pojechać na hamownie? No i potem po wywleniu kata jeszcze raz?

Pytanie gdzie się shamować w Wawie no i nie zostawić majątku - aż taki ciekawy nie jestem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najtaniej w wawie jest u Grabowskiego tzn. ulica Mineralna 26... Wpadaj i zapodawaj wykresy najlepiej niech ci maciek zamieści oba na jednym wykresie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość john.doe

Witam wszystkich :)

 

Wczoraj zhamowałem moją alme. Z czystej ciekawości :D no i żeby mieć porównanie jaki będzie przyrost mocy po modyfikacjach :one:

 

Ogólnie jestem zadowolony, ale może ktoś ma jakieś uwagi. Chętnie posłucham opinii bardziej znających się na rzeczy użytkowników ;)

 

A wykresik można oblookać tutaj

 

Teraz tylko odkładać fundusze na mody :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Jeszcze nie :) Właśnie dlatego jestem zadowolony bo nic nie było jeszcze robione :D

 

wywaliłeś może już kata bo mam zamiar to u siebie zrobić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz jakieś obiekcje czy to wina braku czasu :)

z wypowiedzi kolegów wynika że warto to zrobić ,wezmę się za to w najbliższym czasie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bartek_almera

sluchajcie mam N16 z 2000r po tuningu. Mam pytanie, czy jest mozliwosc, ze parametry ktore zostaly wprowazdone do kompa podczas tuningu zostale jakos skasowane, zresetowane??? Wydaje mi sie ze samochod smiga troche gorzej niz od razu po tuningu. Z gory dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam, Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak czasu a ostatnio i funduszy bo musialem zainwestowac w nowa turbinke

Na seryjnego kicza pewno...

Za podobną kasę myślę że bym Ci zorganizował coś sporo większego i ze sterowaniem nadciśnieniowym - dla Kminka też dobra opcja o ile liczy na zbliżenie się do barjery 200KM :)

 

PS. silniki 2,2 Di mają szalone ograniczenia co do czasu otwarcia wtrysku i stąd małe przyrosty po chiptuningu, a co podnoszenia ciśnienia doładowania to dokonuje się tego po przez MBC...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak - niema opcji żeby nie przeszedł... raz że w dsielu nie sprawdza się czystości spalin a dwa optycznie widać że on jest - bowiem nie pozbywasz się puszki po nim i wysztko wygląda jak seria :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...