Gość marcos26 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 we wrocku sa 2firmy i one spokojnie 135/138KM wyciągają i 300Nm te firmy tak CI podaja w ulotkach i na stronkach natomiast nie ma to zupelnie nic wspolnego z praktyka. W wawce tez kazda firma tak podaje ale pozniej i tak nie wyjdzie tak duzy przyrost w rzeczywistosci. Specyfika silnika 2,2 DI jest taka ze ten silnik sie nie wykreci bardziej na tradycyjnym chipie ( przy uwzglednieniu ze nie chcesz zwiekszac zuzycia paliwa i skracania zywotnosci silnika ) Przy bardziej drastycznym chipie pewnie mozna by jeszcze wycisnac troszke z silnika. Poprostu silniki vw sa bardziej podatne na chipy od naszych. Z tego co wiem silniki d4d tez ciezko sie chipuje i tez nie ma tak duzych przyrostow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 ten silnik w xtrialu jest niemal identyczny jak ten w N16ce cdi dopiero po 2004r weszły eee to do d*py te nissanowskie diesle myślałem że na te 135km to bez problemu samym chipem ale widze o że o 150KM to można zpomnieć no chyba że IC i coś jeszce sie dowali... a jak ze spalaniem -niby po chipiw auto coś tam mniej powinno palić - na pewno nie więcej - prawda to czy fałsz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 ten silnik w xtrialu jest niemal identyczny jak ten w N16ce cdi dopiero po 2004r weszły Jest inny komputer sterujacy. Zreszta x-trail ma naped na cztery lapy. Ale jesli mimo to chcesz robic swapa to szukaj takiego silnika z almery a nie z x-traila. W tym mocniejszym silniku jest skrzynia 6-stka a w 110km 5-tka. Moze sie okazac ze np polosie tez sa do wymiany bo nie beda pasowaly. Zreszta latwiej i taniej bedzie z silnika 110km wyciagnac to 140km niz pakowac sie w swapy. Zreszta nie wiadomo czy turbo jest takie samo(pewnie nie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 a te 150KM z tego almerowskiego 2.2 da rade wyciągnąć ? czy to już jakaś grupsza ingerencja musi być? z tym swapem to takie tylko moje przemyslenia były :/ myśle żeby GT na diesla zamienić ale nie chcę jakiegos żółwia jak N16 i ma mało palić a nie wiem czy ten 2.2 po dłubnięciu nie będzie palił więcej - jak tak to wole GT dlubać Jeżde teraz N16ka bo za 50zł 220-250KM robie i to przy butowaniu na autobanie i jakos mi sia ta oszczedność spodobała, niestety jak sie z n16 do gt przesiadam to dopiero czuje moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcos26 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 a jak ze spalaniem -niby po chipiw auto coś tam mniej powinno palić - na pewno nie więcej - prawda to czy fałsz w moim przypadku spalanie sie nie zmienilo podobno moze sie zmniejszyc ale nie liczyl bym na to specjalnie Jesli chip jest zrobiony w rozsadnych granicach to powiino spalanie pozostac na starym poziomie Ale trzeba wziasc pod uwage ze kazdy silnik jest troszke inny i inaczej zareaguje na chip. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kulik Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 Chętnie wywale kata ale zanim to zrobię możeby tak pojechać na hamownie? No i potem po wywleniu kata jeszcze raz? Pytanie gdzie się shamować w Wawie no i nie zostawić majątku - aż taki ciekawy nie jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 najtaniej w wawie jest u Grabowskiego tzn. ulica Mineralna 26... Wpadaj i zapodawaj wykresy najlepiej niech ci maciek zamieści oba na jednym wykresie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość john.doe Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Witam wszystkich Wczoraj zhamowałem moją alme. Z czystej ciekawości no i żeby mieć porównanie jaki będzie przyrost mocy po modyfikacjach :one: Ogólnie jestem zadowolony, ale może ktoś ma jakieś uwagi. Chętnie posłucham opinii bardziej znających się na rzeczy użytkowników A wykresik można oblookać tutaj Teraz tylko odkładać fundusze na mody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Zdrowy motror, ps. czy to już po wytłuczeniu katalizatora ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość john.doe Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Jeszcze nie Właśnie dlatego jestem zadowolony bo nic nie było jeszcze robione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaten Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Jeszcze nie Właśnie dlatego jestem zadowolony bo nic nie było jeszcze robione wywaliłeś może już kata bo mam zamiar to u siebie zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość john.doe Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Jeszcze nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaten Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 masz jakieś obiekcje czy to wina braku czasu z wypowiedzi kolegów wynika że warto to zrobić ,wezmę się za to w najbliższym czasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość john.doe Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Brak czasu a ostatnio i funduszy bo musialem zainwestowac w nowa turbinke :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaten Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 to mogłeś to zrobić za jednym razem,szkoda bo teraz musisz jeszcze raz tam grzebać :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek_almera Opublikowano 18 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2007 sluchajcie mam N16 z 2000r po tuningu. Mam pytanie, czy jest mozliwosc, ze parametry ktore zostaly wprowazdone do kompa podczas tuningu zostale jakos skasowane, zresetowane??? Wydaje mi sie ze samochod smiga troche gorzej niz od razu po tuningu. Z gory dziekuje za odpowiedz. Pozdrawiam, Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Brak czasu a ostatnio i funduszy bo musialem zainwestowac w nowa turbinke Na seryjnego kicza pewno... Za podobną kasę myślę że bym Ci zorganizował coś sporo większego i ze sterowaniem nadciśnieniowym - dla Kminka też dobra opcja o ile liczy na zbliżenie się do barjery 200KM PS. silniki 2,2 Di mają szalone ograniczenia co do czasu otwarcia wtrysku i stąd małe przyrosty po chiptuningu, a co podnoszenia ciśnienia doładowania to dokonuje się tego po przez MBC... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Mam pytanie, jak jest z przeglądami po wytrzepaniu kata ? Jest szansa, że przejdzie bez problemów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Powiem tak - niema opcji żeby nie przeszedł... raz że w dsielu nie sprawdza się czystości spalin a dwa optycznie widać że on jest - bowiem nie pozbywasz się puszki po nim i wysztko wygląda jak seria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.