Gość Gringo Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 No to luzior, teraz musisz troche poczekać az sprzegło sie poukłada i będziesz mogł palmować....hehe, bo jak na nowym przypier... to możesz je spalic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krystians7 Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Juz troche na nim pojezdzilem, az nie chce sie wysiadac z auta. Mimo ze to nie moj temat, ja sie tylko przykleilem aloe temat chyba juz zamkniety. Dziekuje za pomoc i porady. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Nie ma problemu....to zycze szerokiej drogi i bezusterkowej jazdy Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domin Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Proszę o radę. Mnie też na 99% czeka wymiana sprzęgła bo wszystko na to wskazuje. Sprzęgło bierze jak pedał jest przy podłodze, linka naciągnięta, wsteczny ciężko wchodzi. Przy normalnej zmianie biegów wszystko jest OK ale zmieniając biegi szybciej (np z 2 na 3 czy z 3 na 4) - bieg już wrzucony, pedał sprzęgła puszczony a obroty stoją przez chwilę w miejscu (np na 2500obr/min) później dość powoli spadają i dopiero zaczynają rosnąć. Kolejnym objawiem jest szarpanie - kiedy jadę i mam wciśnięty gaz w podłogę wyczuwalne są momenty kiedy autem szarpie. No i motor 131KM nie może sobie poradzić żeby zamielić kołami więc chyba coś jest nie tak. Podejrzewam sprzęgło. Już rozglądałem się za sprzęgłem - oczywiście komplet. I teraz mam dylemat co kupić. Czy Sasch'a za 650zł (cena w intercarsie ok900zł) czy NKK z łożyskiem NSK za ok 500zł. Valeo nigdzie nie mogę dostać. Co polecacie. Znalazłem już mechanika który wymieni mi to wszystko za 160zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Siema Domin, sprzegło Valeo jest dostępne w sklepach, koszt to około 380 - 390 całe kompletne z łozyskiem itd, wszystko VALEO, ja właśnie takie założyłem i jestem zadowolony....nie wiem czy to kwestia tarczy ale teraz autko naprawde płynnie rusza,jest takie....miękkie dolicz sobie jeszcze wymiane oleju w skrzyni, i bedziesz miał cyc malina Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domin Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Jedyne Valeo jakie znalazłem na Allegro to jest to: http://moto.allegro.pl/item212264884_sprze...an_primera.html To jest do P11 ale 1.6 a nie 2.0. Zadzwoniłem do nich więc koleś powiedział że Valeo do P11 2.0 ma tylko docisk. U siebie w mieście obleciałem pare sklepów i w żadnym nie mogą załatwić Valeo. Wiec pozostaje NKK albo Sachs. Które kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Ja kupiłem u siebie w mieście VALEO w sklepie, wszystko było kompletne w pudełku i wszystko było VALEO, tez mam SR20DE. Sprzegiełko naprawde godne polecenia,słyszałem nawet ze oryginalnie P11 w UK były składane ze sprzegłem VALEO. Bombel a co jest nie tak ze sprzegłem NKK ze ci sie nie podobało? Domin a NKK jest kompletne czy np łożysko jest innej firmy? Ja słyszałem ze jak którys element jest innej firmy to może kiepsko współpracowac z resztą....a jak wszystko jest jednego producenta to wszystko pasuje do siebie idealnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Ja z Valeo nie mialem takich problemów, wszystko od samego początku grało jak w zegareczku, to ja nie moglem sie przyzwyczaić ze auto tak delikatnie i miekko rusza,ze nic nie szarpie czy coś.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domin Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Domin a NKK jest kompletne czy np łożysko jest innej firmy? No właśnie łożysko jest NSK. Żebym kupił wszystko jednej firmy to musiałbym brać Sachsa. Tylko różnica w cenie 150zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Ale Valeo tez jest dostepne w komplecie do SR20DE i kosztuje duzo mniej, ja płaciłem na wiosne tego roku coś 380 albo 390 zł za koplet ( tarcza, docisk, łożykos) wszystko VALEO. Nie namawiam cie na Valeo żeby nie było ale sam sobie przekalkuluj i zobacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domin Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Gringo, ja rozglądając się za sprzęgłem to pierwsze co mówiłem w sklepie to żeby szukali Valeo. Albo ci sprzedawcy są lewi albo rzeczywiście nie można go dostać w hurtowniach. Jeżeli masz jakieś namiary na sklep gdzie mają Valeo to podaj. A tak poza tym, gadamy jakie sprzęgło najlepiej wsadzić, a nie odpowiedzieliście mi czy w moim przypadku (kilka postów wyżej) czy sprzęgło rzeczywiście nadaje się już do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Moge ci podać numer telefonu do faceta ze sklepu w którym ja kupowałem swoje sprzęgło do P11. Sklep mieści sie w Brzegu Dolnym - około 40 km od Wrocławia na północ. 504 404 088 Skontaktuj sie z nim i pogadaj. Dowiedz sie jaka cena itd,jak coś to służe pomocą przy zakupie... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domin Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Dzięki za numer. Właśnie dzwoniłem. Koleś może załatwić na jutro za 420zł ale musi się zastanowić czy wyśle mi to kurierem. Ma oddzwonić. Mam jeszcze pytanko odnośnie średnicy tarczy, czy jest 200 czy 215 w SR20DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Mam jeszcze pytanko odnośnie średnicy tarczy, czy jest 200 czy 215 w SR20DE Dobre pytanie, w zyciu tego nie mierzyłem także nie wiem Koleś może załatwić na jutro za 420zł Widocznie cena poszła w góre...bo ja jak pamiętam na wiosne płaciłem coś pod 400 pln,ale ile to dokladnie nie pamietam. musi się zastanowić czy wyśle mi to kurierem Jak coś to daj mi znać i ci pomoge w tym temacie. Dam ci numer koma na PW Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domin Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Gościu się zgodził wysłać pocztą za pobraniem. Miejmy nadzieję że towar będzie w porządku. Poczekamy, zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Ja też mam taką nadzieje, pogadam z nim jeszcze żeby to porządnie zapakował i żeby napisali na paczce OSTROŹNIE zeby ktoś tym nie rzucał. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domin Opublikowano 5 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2007 Gringo, wielkie dzięki za pomoc w sprawie. Koleś powiedział że sprzęgło jutro do niego dotrze i dopiero do mnie wyśle, więc jeżeli możesz to pogadaj z nim. Paczka idzie do Kutna pocztą więc kawałek drogi jest. Niech dobrze zapakuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Nie ma problemu, pogadam z facetem i dogramy sprawe. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domin Opublikowano 6 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2007 Dzwoniłem dzisiaj do gościa. Mówi że wysłał. Poczekam do wtorku-środy, zobaczymy czy przyjdzie paczka. Może przy okazji wymienię gumy na przegubach, bo akurat będzie okazja a gumy leżą w szafce. Myślę też o wymianie oleju w skrzyni biegów. Tylko nie wiem jaki wlać i ile. Poczytałem forum i napotkałem różne wersje: 2.9l , 3l i 3.6l. Więc nie wiem ile wejdzie do skrzyni w P11 2.0? Wiem że najlepiej jak będzie GL-4 ostatecznie GL-4/GL-5. W sklepie polecili mi ATF 80W-90 GL-4/GL-5 za 15zł litr. Warto nim zalać skrzynię? Jak nie to jaki kupić i ile? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 9 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2007 Siemanko, z tego co ja wiem to do skrzyni w P11 SR20DE wchodzi 3,6l oleju, ja u siebie skrzynie zalałem olejem Valvoline DuraBlend GL-4 75W90 http://www.valvoline.pl/DuraBlendGearGL4_index.html Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 15 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2007 Gringo, a ile płaciłeś za litr tego oleju. Niedługo będę robić łożysko półosi w skrzyni więc czeka i mnie zalanie skrzyni nowym olejem. Wiele dobrego słyszałem o olejach Valvoline w Primach, więc chyba warto się skusić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 16 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2007 AUTOMAT Nie pamientam ile mnie to kosztowało i nawet nie mam jak sprawdzić bo ostatnio chyba zgubiłem gdzieś fakture za ten olej. Cena tego oleju wiem że jest znośnia, naprawde warto w to zainwestować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukers Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Witam! Podepne sie pod temat sprzegla: W SR20De w P10 wczoraj wymienil mi znajomy mechanik sprzeglo - na LuK'a - poniewaz tanie i niezle. Sprzeglo bierze przy samej podlodze i nie ma mozliwosci juz na lince regulacji - jest juz skrecona na najkrotsza opcje. Wyglada to tak jak by byla tarcza sprzegla za gruba tzn jej okladzina. Czy to musi sie ulozyc i czy zacznie brac troche wyzej za jakis czas? Jak sie nie ulozy rozwazam opcje podlozenia powiedzmy tulejki pod gwint regulacji linki kolo lapy. Co o tym sadzicie? Lukers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 Sprzeglo bierze przy samej podlodze i nie ma mozliwosci juz na lince regulacji - jest juz skrecona na najkrotsza opcje. powinno byś rozkręcone na maksa z minimalnym luzem między łapą a łożyskiem oporowym i bedzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 28 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2007 witam, dokładnie to od 2,5 do 3,5mm luzu zanim łożysko oporowe dotknie docisk. Jak wymieniłeś sprzęgło to wymień linke na nową , moim zdaniem nie trzeba nic podkładać wszystko jest w zakresie regulacji. aaaaaaa może guma amortyzująca w zestawie regulacyjnym już nie istnieje i linka jest wypracowana i wydłużyła sie na maxa. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.