Gość toli Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 jak w temacie sprzęgło raz się ślizga raz nie podczas normalnej jazdy niekiedy mogę mu troche pocisnąć i nic się nie dzieje a za chwilę ślizga się na 3,4,5 biegu . sprzęgło jest kiepskie linke mam popuszczoną że aż jest lużna , ale co padło ? tarcz , docisk , czy wszystko na raz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 Wyślizgane tarcze, ale radzę wymienić komplet: tarcze+docisk+ łożyska. Robota ta sama,a po wymianie spokój na dłużej ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 4 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2007 sprzęgło raz się ślizga raz nie podczas normalnej jazdy niekiedy mogę mu troche pocisnąć i nic się nie dzieje a za chwilę ślizga się na 3,4,5 biegu Coś odleciało. Np. kawałek sprężyny z tarczy dostaje się pod docisk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 Nie napisałeś czy ślizganie jest po zmianie biegów czy w czasie jazdy np. po dodaniu gazu. W czasie jazdy - moim zdaniem tarcza uszkodzona, zużyta lub zaolejona. Testem może być jazda pod dużą górkę. Po zmianie biegów - więcej możliwości - łożysko lub linka nie odbija, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 ślizganie jest po zmianie biegu i podczas jazdy jak chce przyspieszyć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 5 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2007 ślizganie jest po zmianie biegu i podczas jazdy jak chce przyspieszyć Czyli jak potrzebujesz większego momentu. Sprzęgło na wykończeniu, cienka tarcza, może się skończyć w każdej chwili, to będzie moment. Także unikaj przeciązeń takich jak np. wjazd na parking piętrowy bo staniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURCZAK Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Ja wymiwniałem dokładnie rok temu komplet sprzegła i od jakiegoś czasu zauważyłem ze raz na kilka dni tez potrafi mi sie slizgac sprzegło na biegach 3,4,5. Zastanawiam sie czy to nie wina linki bo jej nie wymieniałem a samochód ma juz walniete 240 tyś km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rav1975 Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 a może poprostu linka się gdzieś zacina! Mike, widzę, że mam "bliźniaka" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek86 Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Witam ja mialem taki sam problem z 2 miesiące temu na początku to tak jak piszesz że na 3 i 4 biegu potrafilo się ślizgać i tak pojeżdziłem z tydzień noi w naj mniej oczekiwanym momencie stoje nie ma sprzęgla co się okazalo że okladzina z jednej strony tarczy już nie istniała zerwalo ją wymienilem lożysko docisk i tarcze wydałem 550zl :< ale kupilem oryginalne japońskie myśle ze u ciebie jest to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtek72 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Miałem podobne doświadczenie. Przy dodaniu gazu na 3, 4 biegu - zero przyspieszenia. Trochę skakało mi ciśnienie krwi przy wyprzedzaniu . Wymieniłem docisk, tarczę i łożysko kilka dni temu. Przebieg 190 000 km ale okazało się, że to ostatni moment. Teraz przyzwyczajam się do nowego sprzęgła. Trochę ciężko chodzi, ale jak nadepnę gaz moja Primejra znów robi się bardzo żwawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURCZAK Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Jakiej firmy najlepiej kupić łożysko oporowe, u mnie jakiej firmy japońskiej wysiadło po roku pracy i teraz piszczy po w ciśnieciu gazu tak ze w samochodzie nie mozna wytrzymac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Proszę o opinie o firmy godne polecenia które produkują osprzęt do sprzęgła bo też chcę wymienic,a nie wiem dokładnie jakiej firmy warto kupić: - tarcza - docisk - łożysko Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość master1 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 czy ślizgające się sprzęgło daje jakiś odgłos????Czasami robi mi się tak, ze auto jakby nie miało siły, silnik pracuje ładnie , wchodzi na obroty , ale zmienia się dźwięk jego pracy, kurtka, a po chwili znowu jest dobrze. Sprzęgło???? P11.144 1,6, 130 000 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 czy ślizgające się sprzęgło daje jakiś odgłos???? Nie daje chyba,że za odgłos uznasz wysokie obroty silnika. auto jakby nie miało siły, silnik pracuje ładnie , wchodzi na obrotyJeśli silnik wchodzi na obroty a autko nie przyspiesza to znaczy, że sprzęgło się ślizga i nie przenosi napędu na skrzynię. Jak napisałem wcześniej: Testem może być jazda pod dużą górkę. Silnik będzie miał coraz większe obroty a auto w skrajnym przypadku może się staczać z góry mimo właczonego biegu do jazdy do przodu. Ślizgające sprzęgło powoduje, że silnik pracuje na dużych obrotach a auto nie przyspiesza proporcjonalnie do obrotów silnika. W skrajnym przypadku nie będziesz mógł wyjechać na wysoki krawężnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KURCZAK Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Powiedzcie mi jak powinien byc wyregulowany pedał sprzegła (regulujac linke przy łapie na skrzyni)??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Powiedzcie mi jak powinien byc wyregulowany pedał sprzegła (regulujac linke przy łapie na skrzyni)??? Przede wszystkim na lince ma być wyczuwalny luz, linka nie może być naciągnięta. Zrobisz mniejszy - będziesz musiał częściej regulować, zrobisz większy - rzadziej, ale będzie brało już przy podłodze, a i wsteczny może ze zgrzytem wchodzić. Także proponuje poćwiczyć i wybrać najwygodniejszą opcję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skuler Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 Dolacze sie do pytania. Wprawdzie chodzi o sunny n14 ale podejrzewam ze objawy sie nie roznia. Przez jakis czas sprzeglo jakby ocieralo przy deptaniu i puszczaniu pedala. Po prostu deptaniu na pedal towarzyszyl dzwiek jakbym tym depnieciem czy puszczecniem o cos ocieral. Dzis najpierw bylo to neico glosniejsze.. potem pedal zaczal nieco ciezej chodzic a sprzeglo strasznie piszczy na wcisnietym pedale. Gdy puszczam pedal - wszystko gra, gdy wcisne - pisk. Sobota wiecozr, co z tym robic? Co sie stalo? moge jezdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 3 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2007 sprawdź czy nie puścił Ci uszczelniacz na wałku sprzęgłowym skrzyni - jak chlapnie olejem na tarczę to i ślizga, po jakimś czasie - przestaje... oczywiście do wymiany komplet - tarcza docisk i łożysko + ewentualny uszczelniacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maykel132 Opublikowano 4 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2007 Witam ja też mam chyba problem ze sprzęgłem albo z czymś innym ale objawia się przy sprzegle. Otóż, przy zmianie biegu gdy zwalniam dosyć żwawo nogę ze sprzęgła czuć szarpanie, czy powodem jest układ przenoszenia napędu czy może poduszka na silniku która moim zdaniem jest do wymiany?? Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Dzięki za rady dzisiaj zamówiłem kompletne sprzęgło , przy wymianie zwrucę uwage na uszczelniacz i GO ! docisk -EXEDY tarcz -NKK łożysko - MRK Co sądzicie o takiej kombinacji ???????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Cześć Toli, ja wczoraj tez stałem przed dylematem jakie sprzęgło kupić i w sumie padło na Valeo bo podobno z takim oryginalnie zjeżdzała P11 z taśmy. Jeśli chodzi o kombinowanie z częsciami tak jak ty to zrobiles to ja osobiście jestem przeciwnikiem,bo kazda firma ma tam jakąs technologie produkcji i towar ma swoją jakość i trwałość,jak kupisz wszystko jednej firmy to są wieksze szanse ze to bedzie ze sobą działało bez zarzutów,po drugie wszystko powinno sie zużywać jednakowo...a przy kombinacjach moze byc tak ze np tarcza będzie OK,ale łozysko kupiles tansze i za jakis czas znowu bedziesz to rozbierał itd.... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rysiek_k Opublikowano 20 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2007 Mam podobny problem jak w temacie - (sprzęgło raz się ślizga raz nie) a najbardziej na 3 biegu obroty rosną, ale auto bardzo kulawo przyspiesza. I tak to trwało jakieś 2 tygodnie. Teraz wszystko niby powróciło do normy. Nagle almerka zaczęła sie normalnie zachowywać. Nawet wczoraj byłem w ASO żeby zdiagnozować problem, koleś z ASO który ze mną jechał w celu zdiagnozowania problemu potwierdził moje obawy ,że to sprzęgło. Ale jak wcześniej napisałem dzisiaj wszystko wróciło do normy. Mam pytanie czy to był ewidentny znak, że trzeba wymienić sprzęgło czy czekać aż się powtórzy objaw ślizgania. Jadę w przyszłym tygodniu na urlop i nie wiem co zrobić ?? : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Moje sprzęgło też nie ślizga sie na tyle żeby nie można było jeździc,ale jak juz mi pokazało że coś sie dzieje złego to postanowilem je wymienić, kiedys może trafi mi sie jakas Carisma GDI na światłach i będzie chciał sie chłop pościgać to nie moge przynieść wstydu Nissanowi i dostać baty....a na popsutym sprzegle to nawet Lanos moglby ze mną sobie poradzić z miejsca...ja proponuje wymiane Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sauron Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Gringo, LUK 452 zł... zaś herth+buss 400-442 (kwestia średnicy 200 czy 215 mm) ... i lanosa masz z tyłu :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Sauron dzieki wielkie za dobre chęci ale ja juz kupiłem sprzęgło VALEO komplet,jutro odstawiam auto juz do roboty wiec zobaczymy jak to sie będzie spisywać w praniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.