Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Mam K-10 i co dalej? ;)


Guest nitrox
 Share

Recommended Posts

Guest nitrox

Witam

 

Jak widać jestem tu nowy.. Szukałem w necie tylnej klapy do k-10 i wpadłem na tą stronkę :)

 

Więc tak potrzebuję kilka porad. Odkupiłem od babci mojej koleżanki autko. Rocznik 93 / 70k przebiegu, 5 bieg ledwo wchodzi bo nie był chyba nigdy uzywany.. Poza tym od nowości garażowany. Samochód zachowuje się jak nowy, ale nic poza standardem nie ma. Nie znam sie za bardzo na furkach bo prawko mam od kilku dni.. Chciałbym włożyć w niego troszke kasy bo wiem że można z niego zrobić na prawdę fajną bryczkę. Silnik ma 1.0 a jedyne co do tej pory zrobiłem to u kumpla na warsztacie wywalilismy katalozator bo był ponoć zapchany.. nieważne :) Chciałbym aby ktoś mi doradził, jakie felgi max szerokość moge zamontować, jakie przeróbki mogę w nim zrobić. uprzedzam że niechciałbym zaraz robić wszystko co możliwe w silniku bo do szybkiej jazdy to lepiej kupić inny samochód chociaż nim szafke 160 zamknąłem i zachowywał się jakby mógł bez problemu jechać szybciej.. Mam nadzieję że tematu nie powtórzyłem, nie miałem czasu przejżeć całego forum w poszukiwaniu podobnego posta.

 

Pierwszą rzeczą którą chcę zrobić to kupić jakieś fajne kółka (nie za cieńkie) ;) i wymienić tylną klapę bo z całego auta tylko na klapie widać rdzę bo kiedyś ponoć szyba była wybita i źle zabezpieczyli te uszczelki przezco wokół szyby w dolnej jej części jest rdza. Chciałbym też zrobić jakieś granie, z tego co zauważyłem zbyt dużych głośników w przednie drzwi nie zamontuję, ale wiem że są różne patenty :] bardzo będę wdzięczny za wskazówki / pomoc, a widzę że tu jest na prawdę dużo posiadaczy k-10.

 

Co mnie jeszcze interesuje to wydech. Nie chciałbym zaraz montować rury w którą wsadzę nogę do kolana ale jakiś ładny estetycznie wyglądający pierdziak by sie przydał. Chciałbym też powymieniać podstawowe podzespoły które pozwolą mi zwiększyć moc silnika, a wiem że jest tego sporo..

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

ha! bede pierwszym ktory Ci odpowie :D:D:D

 

wiec tak... gratuluje zakupu... naprawde wyrwales super autko... 70k... gratuluje.... nie bede ukrywal, ze bardzo bym chcial zobaczyc to twoje auto (jestes z wawy... napisz skad dokladnie moze sie jakos ustawimy :) ) . szkoda tylko ze nie 1.2 ale 1.0 tez daje rade :) (jako + nad 1.2 trzeba mu przyznac ze jest wytrzymalszy o wiele)... co do szerokosci felg... hmm, ja Ci niestety nie podpowiem bo sam u siebie nie przymierzalem zadnych walcow wiec nie wiem... i tez nie wiem czy ktos z klubu probowal cos dopasowac. przerobki... niestety nasze silniczki nie sa popularnymi jednostkami i na rynku tuningowym nie ma poprostu zadnych akcesorii do naszych furek... gdybys mial wiecej pieniedzy do zainwestowania to mozna pogrzebac ale super efektow sie nie spodziewaj... jako ciekawostke Ci tylko powiem, ze gosc w wielkiej brytanii na dwoch podwojncyh weberach i calej masie nie-tanich przerobek wyciagnal z 1,2 94KM... (N/A !!!) to jest naprawde meski przyrost, ale o wiele taniej by pewnie wyszedl swap na 1,6 ;) maja w UK chlopaki chajs to sie bawia ;) . Co do klapy to na PW wysle Ci zaraz numer do goscia ktory powinien miec klapy w dobrym stanie i ma naprawde tanio, moze nawet na swoj kolor trafisz :) musisz sie niestety przygotowac na to ze w tych samochodac po jakims czasie rdza zaczyna wpieprzac klape i drzwi... nie zabezpieczone sa w zaden sposon antykorozyjnie (naszczescie cala reszta samochodu jest :) ). Glosniczki w drzwiach bez zadnych przerobek wsadzisz 10 albo 13... ale przy niewielkiej zabawie mozna ladnie wkomponowac system z 16,5... i to rozwiazanie bym Ci doradzal. Co do wydechu... pomimo tego ze za tym malym tlumiczkiem zaraz rura idzie w gore i mogloby sie wydawac ze nic tam sie nie zmiesci to da sie tam nawet upchac calkiemm normalny tlumik... u mnie np ladnie wszedl KM TURBO... a i jesli chcesz robic wydech to odrazu ci powiem, ze generalnie wydech strasznie blokuje nasze silniki i np. zrobienie kolektora 4-2-1 wywalenie kata i przelotowego tlumika koncowego w 1,2 daje nawet i 10KM, a jesli do tego pokusisz sie o zabawe z dolotem i zaadoptowanie kolektora dolotowego z CORSY A to mozesz zyskac do tego nawet i ze 4KM...

no... to tyle narazie... troche sie rozpisalem.... i nawet nie wiem dlaczego, wkoncu swiezo co wrocilem do domu po wieczornych zabawach z reszta klubowiczow ;) moze to przez to wlasnie taka energia we mnie :D odrazu oczywiscie zapraszam na nasze spoty warszawskie... niestety sie nie wstrzeliles bo wczoraj byl wlasnie TEN piatek miesiaca w ktorym sie spotykamy ( wiecej tutaj: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=284749 )

Link to comment
Share on other sites

Guest nitrox

No to mnie trochę chłopaku zmartwiłeś.. :) Ja tu myślałem już żeby montować felgi, mniejszą kierownicę, jakiś wydech, filtr stożkowy itd. a tu kiszka.. Co do Anglii, te autka w bd stanie można kupić za 50-100 funtów, dla anglika to jak dla nas kupić sobie spodnie, więc nie ma co tu porównychać :]

 

Może jednak da rade wmontować jakieś felaski? Nie chodzi mi zaraz o 18' przeciez :) rozmiar niech pozostanie taki sam tylko zeby były trońkę szrsze.. i felgi a nie jakieś drewniane kołpaki.

 

Więc chodzi mi o takie podstawowe zmiany, szrsze kapcie, wydech - nawet nie chodzi o zmiane całego układu wydechowego ale moze tylko część bo odgłos z fajki nie jest zbyt mocny ;D

Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to chętnie poczytam.. Widziałem na roznych zdjęciach że felaski macie a tu mi człowiek pisze ze nie za bardzo da rade je zamontowac. hehe

 

Pozdro.

Link to comment
Share on other sites

Ja mam felgi 14" 6 cali szerokości ET 38 i do tego opony 185/55. Przód elegancko, tył obciera na dziurach.

 

(jako + nad 1.2 trzeba mu przyznac ze jest wytrzymalszy o wiele)

 

W sensie, że co?

Link to comment
Share on other sites

Guest nitrox

Czyli felgi już mamy.. A z wydechem coś robiłeś? Jakie ogolnie przeróbki masz zrobione?

 

PS. Co do nagłośnienia.. Mam tubę 300w JBL'a - ile mnie będzie to nniej wiecej kosztowało: reszta głośników - dobrych a nie takich że będą pierdziały i wzmacniacz pod to..?

Link to comment
Share on other sites

W sensie, że co?

zauwaz ze 1.2 zostal wprowadzony do oferty w 88 roku chyba i jest w sumie tym 1.0 o powiekszonej pojemnosci... chodzi o to ze moze 1.2 ma wiecej mocy ale 1.0 mozna krecic wysoko bez obawy pred tym ze sie zrobi "blow engine" ;) a 1.2 nie polecam krecic powyzej 6k obrotow. Powiem tak... znajdz mechanika ktory zajmuje sie nissanami... i powiedzmy przelecialo mu przez rece duuuzo micr k10... i zapytaj sie go ile mial wydmuchanych uszczelek pod glowica w 1.0 a ile w 1.2 :) zrozumiesz o co mi chodzi...

 

nitrox co do audio to raczej proponowalbym poczytac troche w dziale "Car Audio i Elektryka"... sadze ze tam znajdziesz odpoiwedz na swoje pytanie...

 

[ Dodano: Sob 06 Sty, 2007 14:29 ]

Widziałem na roznych zdjęciach że felaski macie a tu mi człowiek pisze ze nie za bardzo da rade je zamontowac

a czy ja gdzies tak napisalem :) poprostu napisalem ze walcow zadncyh nie probowalem (>7") wiec nie znam maksymalnego jaki mozna zamontowac... bo o to pytales wkoncu :) ja sam mam alu 13" 5,5" ET38 i jest na nich jak na standardowych :P

Link to comment
Share on other sites

Guest nitrox

Ok w dziale audio poczytam jak będę miał czas :)

 

A co do silnika to kręcić go nie chcę tylko podstawowe rzeczy wymienić jak filtr powietrza (z tego co wiem to odgłos silnika nawet potrafi się delikatnie zmienić), nie wiem jakie jeszcze dodakowo elementy można zmienić, jestem informatykiem, a zmechaniką nic nie mialem wspólnego :] Nie mysl oczywiście że jak informatyk to Okulary -10 i nic nie robie poza siedzeniem przy kompie, ale wierz mi że nie interesowałem się samochodami WCALE dopuki nie zdałem prawka. Może masz namiary na takiego człowieka z którym mógłbym się umówić i dokladnie porozmawiać co można zmienić, dodać itp. Jak na razie w przypadku cen to orientowałem sie tylko w ceanch kółeczek, za same felgi które mi się podobają musiałbym dać z 1100 zł do tego dojdą jeszcze oponki, bo jak tak bez oponki śmigać ;)

 

Jeśli ktoś ma namiary na takiego k-10 maniaka z tkórym można się spotkać i omówić pewne rzeczy to będę wdzięczny.

 

Pozdr.

Link to comment
Share on other sites

A z wydechem coś robiłeś? Jakie ogolnie przeróbki masz zrobione?

 

Wydech jeszcze seryjny. Jak będę miał fundusze to chyba coś takiego zakupie - http://moto.allegro.pl/item154357640_sport...adny_model.html

Rozmiar końcówki jest zbliżony do dziury w tylnym zderzaku i chyba było by ok. ;) Brat ma taki w Hondzie i dźwięk jest ładny, ani nie za głośny, ani nie za cichy.

 

Hmm... przeróbki. No to mam przyciemnione szyby (tył czarne, przód jasne), lotka od SuperS, alufelgi, elektryczne szyby.

 

Z czasem jeszcze trochę tych przeróbek przybędzie... taką mam nadzieje ;):D

 

[ Dodano: Sob 06 Sty, 2007 15:46 ]

Lawina, zdziwiło mnie trochę, że silniki 1.0 są nie wytrzymałe, bo mój ma prawie 200kkm przelotu i nic mu się nie dzieje... Tylko sprzęgło muszę wymienić, bo już zaczyna się ślizgać :(

Link to comment
Share on other sites

Guest nitrox

No i jest za***iście :)

 

Taki właśnie tłumik chciałem :D tylko nie wiem jak to będzie śmigało, bo Lawina coś mówił że blokuje się silnik przy takim tłumiku.. Jeśli zobaczę napis "Ten tłumik do K-10 1.0 jest idealny to zamawiam" :) Nie chcę tłumika z okrągłym wylotem, bardzo zależało mi na takim jak podałeś w linku.. Poza tym, gdzie można kupić jakieś dodatki typu brwi do świateł lub jakieś malutkie skrzydełko na tylnią klapę..? Widziałem na waszych zdjęciach że macie takie delikatne spojlerki nad szybą - też taki kcem :] Mam to zrobić na zamówienie czy można już kupić gotowca w białym kolorze ktory tylko przymocuję?

 

PS. Tłumikiem przypasowałeś mi na maxa :) Mam nadzieje że nie jesteś zły, bo jak zobaczysz białego mikrusa z Twoim tłumikeim to nie mów papuga tylko "Lepiej niech na drogach będzie wiecej ładnych tłumiczków niż dziór" :D

 

Aha jeszcze jedno.. Napisałeś że Twój silnik ma 200 kucy? Czy coś źle zrozumiałem?

Link to comment
Share on other sites

Napisałeś że Twój silnik ma 200 kucy?

 

Nie, nie... Ma 200 000 km... przebiegu ;)

 

 

A o wydech to Lawinie chodziło o to, że seryjny wydech małej średnicy blokuje wylot spalin. Jeżeli zmienisz sam końcowy tłumik to zmieni się tylko dźwięk.

 

Tłumik kupuj i zakładaj. ;) Sam chciałbym zobaczyć jak to na Micrze będzie wyglądać, a narazie mam inne wydatki :(

 

dodatki typu brwi do świateł

 

Nie rób tego...

 

malutkie skrzydełko na tylnią klapę

 

To jest lotka z Micry w wersji SuperS.

 

EDIT:

Dodaje kilka fotek tego tłumika.

 

dscf0133yj1.jpg

dscf0134lp5.jpg

 

Nokia 6100 w końcówce mieści się cała :D

dscf0147ao8.jpg

 

Widok środka. Tylko to blokuje pełny przelot ;)

dscf0138os6.jpg

 

A tak wygląda na Civicu brata.

dscf0165uz4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest nitrox

Dlaczego radzisz nie robić tych brwi? "WIOCHA?" :) Widziałem w dziale "nasze auta" i fajnie to wygląda.. Poza tym myslalem o zmianie tej przedniej listwy między światłami.

 

Tą lotkę to na szrocie znajdę czy trzeba kupić nówkę?

 

A tak poza tym ile kucyków ma k-10 z sinikiem 1.0 ? Bo nie wiem nawet :D i jaką ma pojemnośc bak, wydaje mi się że 40 litrów ale nie wiem bo do pełna jeszcze nie tankowałem tylko tak za 3-4 dyszki pare razy.

Link to comment
Share on other sites

Brewki mi się jakoś nie podobają. Lotki nowej raczej nie kupisz. Szukaj na szrotach, allegro itp. Bak ma 40 litrów.

 

Silnik MA10 ma 40kW (54KM) przy 6000obr/min. Max moment obrotowy 76Nm przy 3600obr/min.

 

EDIT:

 

Zmieniam zdanie :P

 

Te mi się nie podobają

kolja1.jpg

 

Ale te są ładne :diabel:

Pict0040.jpg

Link to comment
Share on other sites

blazej, zle mnie zrozumiales... napisalem ze 1.0 ma taki plus nad 1.2 ze jest wytrzymalszy... chodzilo mi o to ze wlasnie MA10 jest wytrzymalszy od MA12... i nie koniecznie tak jak napisales ma 40kW... wszystko zalezy od wersji... MA10 byly 37kW, 40kW i 43kW... za to MA12 mialy albo 40kW albo 44kW (wersja bez katalizatora)...

i co do twoich 200kkm... moj ma12 ma 220kkm i od ~60kkm jest katowany do 6tys obr. i ma sie dobrze :)

 

nitrox ja z checia moge sie ustawic z toba i pogadac o k10... mam na stanie jedna lotke... tylko taka troche inna. Jest to orginal nissana jeszcze w kartonie, zestawem montazowym i instrukcjami... mozemy sie jakos umowic i sobie ja przymierzysz, jak Ci sie spodoba to Ci ja moge sprzedac...

Link to comment
Share on other sites

Guest nitrox

Blazej.. Wlasnie o te drugie brewki mi chodziło.. Gdzie mogę takie coś kupić żeby zamontować? Chciałbym do wiosny zrobić sobie z tego samochodu ładną i przytulną furmankę ;) Nie wiem nawet od czego zacząć, niechciałbym zabrać się do wszystkiego od d*py strony. Ten mikrus na drugim zdjęciu jest zrobiony ładnie, delikatnie i ma coś w sobie.. Co do lotki Lawina chętnie odkupię tylko zanim to przymocuję muszę kupić tą klapę od bagarka a mysle ze przed mrozami i śniegiem nie ma co się za to brać. Jak na razie zamówiłem już chlapacze nowe, 3 lusterka w tym wsteczne (bo kumpel sie nie miescil z przodu i ulamal niechćacy) no i wszystkie wycieraczki. W sumie nie wiem po co teraz to zamowilem bo wszystko zaczne robic dopiero na wiosnę ale zawsze musi być ten pierwszy krok :)

 

Tak patrzę na te 2 zdjęcia ktore wkleiłeś blazej i bez tych brewek na wiosne moj samochod nie bedzie jeździł :) Interesuje mnie tez taki zderzak jak wyzej i ogolnie jakis sebring czy jak wy to tam nazywacie. Wlot na masce wg mnie to jest troszke wiocha jeśli nie ma na prawde potrzeby robic takie coś ale moze sie nie znam i gadam od rzeczy - bez urazy. Przednia listwa pomiedzy swiatlami tez jest spoko na tych zdjeciach. Tylko hm.. gdzie to wszystko robić? Widać że chyba najlepiej bedzie jak podjadę do jakiejś firmy co zajmuje sie przeróbkami aut, blacharką itd to mi coś doradzą bo chętnie nadkola bym poszerzył to szersze kapcie wejdą.. chybaże to nie od tego zalezy :) Ważne ż z kazdym dniem moja wiedza się pogłębia hehe. W wakacje będzie Mnie miło odpisać komuś i doradzić w sprawie k-10 :) Tylko zobaczymy ile nim bede jeździł bo w wakacje jade do ojca i zamierzam przywieźć coś fajnego. Te mikruski można kupić po 50 funtów bo im sie nie opłaca złomować a niektóre widziałem w stanie na prawde świetnym (i to z kierownicą po lewej stronie). Chlopak mojej siory ciotecznej ktory tam siedzi 2 lata kupił sobie Audi A6 2.8 za 2200 funtów :| Nie wiem jak to możliwe ale na pewno nie było to kłamstwo z jego ust dlatego wracając z GB mam zamar jechać wygodnie i szybko :D

 

A wracając do tematu, widzę że tyko Was dwóch udziela się w tym temacie więc czekam na Wasze odpowiedzi na Moje pytanka zawarte w tym poście ;)

 

3mcie się

Link to comment
Share on other sites

Elo elo. A propos felg ja mam w swojej k10 Dotza 13x5,5 ET bodajże 35 i oponki 165/70 (ciut za duzy profil) a do tego dochodza sprezyny Platimexa -30/-30 i od razu powiem Ci szczerze ze jak zjezdzasz z byle jakiego garbu z V>20 km/h to opony trą o nadkola. Tak więc jeśli dobierać felgi to wg mnie max szerokość 5,5/6 cali z jak najmniejszym oddaleniem od bębnów

 

A propos lotki mam jakby co czarną z SuperS (+wszystkie nakładki od tej micry tj na progi i błotniki)

 

pzdr

Link to comment
Share on other sites

Heja. Z felami to ja troszke próbowałem kombinować i w ramach czystego eksperymentu założyłem 15" z oponkami 195/50. Niestety jak autko opuściło się z podnośnika to..... dookoła opony odstęp od nadkola wynosił około 1cm więc nie było sensu tego montować. Zdecydowałem sie na 14" 185/60 i było lepiej. Jedna, dwie osoby na pokładzie i jechało sie super ale jak już ktoś usiadł z tyłu to niestety słyszało sie szuranie oponki o nadkole. Jako żę często jeździłem na wioske z dziadkami (ich rodzinne strony i te sprawy.... :P ) po kilka osób + jakieś ziemniaczki w drodze powrotnej zdecydowałem sie na wydłużenie sprężyn tylnych. Oddałem do "kowala" ale odradził mi rozciąganie starych, że nie wiadomo czy popękają i w ogóle.... to założył mi nowe dopasowane i o jakieś 3cm dłuższe. Zero obcierek nawet z 5cioma osobami i bagażem. W micrze miałem tylko te fele i reflektory na zderzaku - takie okrągłe halogeny. Powiem szczerze że jak tylko założysz same fela alu to naprawde diametralnie zmieni sie wygląd auta. Ale teraz niestey Micrunia zaczęła rdzewieć i pojawiły sie problemy z silnikiem (1.2) - poszły uszczelniacze wału korbowego i w progach "znalazłem" dziury wielkości dwóch pięści to autko sprzedałem (całe szczęście że znalazł sie kupiec) oczywiście bez alufelg. Teraz mam Passata B4 1.8 i w porównaniu do Micry to niebo a ziemia. Oczywiście nie obrażając Nissana bo wspominam te 4,5 roku razem naprawde dobrze ale kwestia komfortu i dostępności części na giełdach (choćby Żerań gdzie do K10 podejrzewam nic nie znajdziesz) to inna bajka. Tak czy siak gratuluje zakupu tak dobrze utrzymanej K10tki i niech CI służy jak najdłużej :D Co do tuningu silnik to niestey ja tez Cie zmartwie - silniki K10 były tylko i wyłącznie w tych autach (nowe Micry są 16 zaworowe) więc nie są zbyt popularne w światku tunerów a co za tym idzie ciężko CI będzie sensownymi środkami podnieść moc, sam też sie dowiadywałem to są raczej dwa sposoby aby poganiać troche szybciej spod świateł: albo swap na 1.4 lub 1.6 albo wymiana auta. Ja wybrałem to drugie chociażby z wyżej wymienionych wad oraz to że jak rodzinka mi sie powiększy to niestey do Micry 3D ciężko będzie upchnąć 2 osoby dorosłe, dzieciak w foteliku I wózek głęboki :D Ale jako pierwsze auto jak najbardziej polecam i na koniec powiem tak: jak nia masz wielkiej rodziny i nie zależy CI na szpanie lux wypaśną furą to takie auto jest w sam raz a i osiągi nie ma wcale najgorsze - niejednego da sie zaskoczyć :D:D:D Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Guest nitrox

Heh właśnie tak jak napisałeś, mi nie zsależy na szpanie lux wypsioną furą :) Chodzi mi głównie o muzyke w aucie bo bez niej ciężko się jeździ ;) A co do tych felg których nie sprzedałeś razem z mikrusem masz je? jak są spoko to bym odkupił.. o ile je jeszcze masz, ale w 99% mogę się domyślać że dawno poszły na allegro ;) I pisałeś o tych sprężynach.. ile Cię to wyniosło? Chodzi o koszta, nic poza tym nie robiłeś? Standardowe kółka w mikrusie seryjnym ilo calowe są bo nie mam nic napisane a nie wiem jak zmierzyc :D hahahaha

Link to comment
Share on other sites

Standardowo w K10 są 155/70 13" także wąskie i co to dużo mówić małe:p Wymiana sprężyn kosztowała mnie 300zł. Alufelgi mam nadal - Borbety niemieckie i na nie naciągnięte oponki Pirelli P5000Drago które używane były w sumie....... 3 miesiące. Kupiłem oponki i auto mi padło. Wczesniej miałem Yokohamy ale że kupiłem je jako używane to szybko sie starły. Felgi nie są jakoś specjalnie wypasione - 7 ramienne w miare proste. Myślałem żeby je wsadzić do mojego Passka teraz bo to akurat standardowy wymiar do niego ale zastanawiam sie nad 15". Luknij na zdjęcia mojego byłego auta na tych felach i........ pomyśl czy Ci odpowiadają czy też nie. Wrazie co to pisz na priva to jakoś sie dogadamy.Felgi sa w stanie idealnym, oponki tym bardziej.

http://i7.photobucket.com/albums/y293/InterCell/8.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y293/InterCell/6.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y293/InterCell/5.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y293/InterCell/7.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y293/InterCell/4.jpg

http://i7.photobucket.com/albums/y293/InterCell/3.jpg

Wygląda to mniej więcej tak. Jak na mój gust wyglądają całkiem nieźle na Micrze ale......... to właśnei kwestia gustu. Pozdrooo

 

[ Dodano: Nie 07 Sty, 2007 19:01 ]

Oczywiście mam do nich komplet nakrętek + 4 szt zabezpieczające i pierścienie centrujące także tylko zakładać i śmigać. Jak nie znajde kupca za dobrą cene to będą śmigały na Passacie :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

do micrusa mozesz włozyc zderzaczek od super s albo od super , ja mam super (ale fotek pod spodem niezmienialem atrape mozesz zrobic caly otwor albo te 2 zebra w skrzelach wyciac ,

u mnie mialem kiedys 170 z tylu i tarły wlasnie na dziurach ,

no i obrotomierz mozeszzrobic zamiast zegarka , pozdro

Link to comment
Share on other sites

Snafu, wlasnie ten gosc ma 94KM wykrecone z MA12...

 

a co do lotki... kupuj ja, bo zaraz jej moze nie byc :) naprawde super cena (ja pamietam jak swoja kupowalem to bylem gotow do 150zl wydac na taka, ale wkoncu kupilem za ~50zl ale byla do malowania...), wiec bierz ja :)

Link to comment
Share on other sites

No ja z lotką poczekam, najpierw musze ta klape tylnią kupić w najlepiej "idealnym" stanie. Pozaty pułkę nową bo ta jets tak zjechana ze nawet głośniki ciężko mi bedzie zamontować hehe. Najważniejsze na razie dla mnie jest dostać obydwa TAKIE SAME lusterka. Włąśnie, może się orientujecie? Ma lewe lusterko rozwalonje, pęknięta obudowa, drugie jest ok ale ta szybka w środku jest tragiczna. W lewym widzę ok ładnie i jest przejzyste, a prawe :/ jak gówno do twarogu.. Patrzysz sie jak w papier. Ktoś mi doradził że aby mieć dwa takie same lusterka (nie wiem jak sie nazwywają - pryzmatyczne czy jakos tak) to muszę lewe mieć od polskiej wersji a prawe od angielskiej micry k-10, tam tego jest masa ale czy jest sens zamawiać? :| heh

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...