Gość Czarq Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Witam! Jeśli coś takiego było poruszane na forum będę wdzięczny za link. Mam bardzo podobny reduktor, jedynie elektrozawór jest w miejscu czerwonej kropy. Domyśliłem się już, że korek zaznaczony czerwoną strzałką słóży do spuszczania zanieczyszczeń jakie się zbierają w reduktorze, czy wie może Ktoś do czego słóży korek zaznaczony żółtą strzałką? Tak przy okazji. Czy nieszczelności na przewodach podciśnieniowych (niektóre są sparciałe) mogą wywołać taki objaw na ciepłym (tylko) silniku na LPG: obroty na biegu jałowym powoli maleją, aż do momentu takiego dziwnego "cyknięcia" (podobnie brzmi przebicie na kablu WN) po którym to wracają od razu do normalnego poziomu i tak sobie oscylują. Natomiast na benzynie nie można mówić o jakichkolwiek stałych obrotach, silnikiem szarpie, cały czas próbuje zgasnąć. Może Ktoś coś doradzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 przewody od podciśnienia sa najważniejsze w tej instalacji, jak masz nieszczelną kompensację - bedzie silnik dostwał fałszywe powietrze za przepustnicą i na benzynie bedzie chodził do kitu. Na gazie zresztą też membrana bedzie sie wyginać nieprawidłowo co powoduje niestabilne wolne obroty. Przy dużych obrotach ilość zasysanego powietrza przez fałszywą droge jest niewspółniernie mała do ilości jaką pochłania siilnik, więc na wyższych obrotach sobie jakoś radzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.