soul Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 Witam, czy uzytkownicy k10 ktorzy troszke lubia pogrzebac w swojej maszynce mogą pochwalic sie jak mają ustawiony aparat zaplonowy? tzn. mniej wiecej jaką mają szczeline w tej szczelinie miedzy aparatem a "fasolką" do regulacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 jak ustawialem to zgodnie z zaleceniami Coobcia na maksa aparatem w prawo i wrocilem pare milimetrow i sprawdzalem czy stukowego nie ma... nie bylo.... i tak zostalo.... a leje tylko 98 ultimate vervy i inne vpower racingi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeXaN Opublikowano 6 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2007 ja mam LPG i jakieś +12* :027: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 ja na maksa i pare milimetrow spowrotem mam stuk... o to chodzi ze chwilowo wlasnie nie mam jak sprawdzic kat wyprzedzenia wiec chcialem dowiedziec sie mniej wiecej jak to wyglada przy aparacie zapl u was, ogladajac rozne fotki silnikow 1,2 zauwazylem ze niektorzy maja tak ze nie maja szczeliny wogole a niektorzy tak na 4,5mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 bo zapłonu nie ustawia sie na szczeline tylko lampą stroboskopową i w autkach możesz mieć taką samą szczeline a zupełnie inny kont wyprzedzenia zapłonu ja mam K10 1,2L wywalony kat, odcięty EGR, LPG+ BLOS, kont wyprzedzenia zapłonu ustawiony na +14° niedługo planowanie głowicy (1mm w dół) i lekki porting wienc powinno nieźle śmigać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 7 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 co do egr'u to wywalilem tez cały łacznie z filtrem węglowym, z czego moga wynikac roznice w ustawieniu zaplonu w roznych autkach przy takim samym ustawieniu aparetu zaplonowego? ja mam problem poniewaz nie moge optymalnie ustawic zaplonu nie moge znalezc kompromisu albo mam za słabą góre albo za słaby doł ;D dodatkowo im wiecej przyspieszam zaplon tym halas z silnika sie zwieksza... nie wiem czemu i wiem ze to na bank nie jest stuk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 7 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2007 trzeba by było pokombinować wyprzedzeniem zapłonu w górym i dolnym zakresie obrotów odzielnie ale bez wariatora zapłonu raczej sie nie obędzie no chyba że by pogrzebać w sterowniku ale to juz inna piłka roznice w ustawieni zapłonu mogą wynikać ze stanu zużycia paska rozrządu luzów międzu aparatem a wałkiem rozrządu oraz właśnie z możliwości planowania głowicy jeśli pare z tych czynników sie zsumuje to może być niezła rużnica w koncie wyprzedzenia zapłonu dlatego sprawdzać jedynie lampą stroboskopową i ustawiać indywidualnie dla każdego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.