Gość kat_zdw Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 wskaznik temperatury bardzo szybko pokazuje mi maksymalna temperature. latem po jezdzie nawet kilku minutowej jak wylaczylem silnik to taka chyba rura pod autem jest bardzo goraca i przez okolo do 1 min robi mi takie (cyk cyk). wentylator nigdy mi sie nie wlaczal. co moze byc tego przyczyna jak to naprawic?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 wskaznik temperatury bardzo szybko pokazuje mi maksymalna temperature U mnie wskażnik zatrzymuje się mniej więcej w połowie skali i nigdy nie doszedł dalej. wentylator nigdy mi sie nie wlaczal. Mnie się włączył dwa razy - raz w korku , drugi raz po dłuższej trasie kiedy się zatrzymałem i otwierałem bramę wjazdową , zaraz się wyłączył.Włączył się też po wymianie płynu chłodzącego - silnik chodził dość długo na wolnych obrotach wskazówka była wychylona lekko poza połowę skali. Gdzieś wyczytałem, że wentylator się włącza przy temp ok.87-90. to taka chyba rura pod autem jest bardzo goraca i przez okolo do 1 min robi mi takie (cyk cyk).To chyba osłona katalizatora jak stygnie to "cyka" Moim zdaniem jeśli wskazówka idzie na maksa to przegrzewasz silnik sprawdź poziom płynu w zbiorniczku i chłodnicy NA ZIMNYM SILNIKU!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kat_zdw Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 a mozliwe jest ze jkis czujnik temperatury jest uszkodzony bo czasem jak sie zatrzymam to wskazowka potrai szybko zejsc nawet do zera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 Są dwa czujniki - jeden do wskażnika, drugi do wentylatora. bo czasem jak sie zatrzymam to wskazowka potrai szybko zejsc nawet do zera U mnie wskaźnik schodzi do zera ale po wyłączeniu silnika i zapłonu. Jeszcze nie wybadałem gdzie są te czujniki - poszukaj wyszukiwarką na forum - wydaje mi się,że coś pisali o tym. [ Dodano: Pon 08 Sty, 2007 11:48 ] znalazłem: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17688 Kliknij i przeczytaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 wjedź na kanał i zobaczysz jest czuknik biegu jałowego i blisko filtra oleju jest temperatura oleju i od niej czujnik, a wy mówicie chyba o temp. silnika czyli czujnik jest jeden w bloku silnika (od wentylatora) drugi to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kat_zdw Opublikowano 8 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2007 a moze to przyczyna wskaznika bo czasem jak pier... w deske rozdzielcza to wskaznik sie obnizal na jakis czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 kat_zdw, Ty miałem coś podobnego, przypomniałem sobie jade jade a nagle temp wysoko w górze, i skacze coś mi się nie podoba odkręcam licznik dociskam kostke przekręcam kluczyi i już wporządku było Sprawedź czy dobrze dopięte kostki, może zaśnieziałe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusek Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 a moze to przyczyna wskaznika bo czasem jak pier... w deske rozdzielcza to wskaznik sie obnizal na jakis czas mam 2 pytanka- czy sprawdzałes olej w silniku??tzn czy czasami woda sie dostaje do silnika?? i drugie ,czy jak silnik sie nagrzeje i wskazowka sie podniesie to czy po wyłaczeniu silnika nie słychac zeby woda w chlodnicy sie gotowała?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kat_zdw Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 nie no z olejem i chlodnica jest wszystko wporzadku. nic sie nie gotuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusek Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 tak sie zapytałem bo kiedys jak mi padła uszczelka pod głowica to zaczeło sie od wskaznika a skonczyło na głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MariuszR1 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Witam U mnie wskaźnik temperatury utrzymuję się na poziomie poniżej połowy skali i nigdy się nie podniesie wyżej nawet gdy się włącza wentylator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Ja kiedyś miałem taką sytuację jak opisuje kolega w 1 poście i się okazało, ze nie ma płynu w chłodnicy - sprawdź poziom. Nagrzewa się szybko i szybko stygnie - wg. wskazówki. to był brak chłodziwka w chłodnicy oraz zapowietrzenie układu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MariuszR1 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 u mnie jest raczej odwrotnie, wolno łapie temperature. Ale chodzi głównie o to że źle pokazuje wartość temperatury na wskaźniku. Wentylator powinien włanczać się przy ok 90 stopni a na wskaźniku jest poniżej połowy skali czyli jakieś 50-60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Wentylator powinien włanczać się przy ok 90 stopni a na wskaźniku jest poniżej połowy skali czyli jakieś 50-60 Przy założeniu, że cały zakres to 100 stopni. Może ktoś wie jaką temperaturę wskazuje przy pełnym wychyleniu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MariuszR1 Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 zakładam ze koniec czerwonego pola na wskaźniku to 120 stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Nie próbować tego robić bo skończy się na wymianie uszczelki i planowaniu głowicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Nie próbować tego robić bo skończy się na wymianie uszczelki i planowaniu głowicy Ale co robić ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 żeby wskazówka poszła dobrze na czerwone pole przy wskaźniku temperatury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kat_zdw Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 u mnie po przejechaniu kilku kilometrow jest juz na maksa wychylona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Tak być nie powinno :!: Zrób tak: - jak pisali koledzy wcześniej sprawdź kostkę w liczniku; - sprawdź poziom płynu chłodniczego na zimnym silniku i nie tylko w zbiorniczku wyrównawczym ale odkręć też korek chłodnicy i sprawdź czy tam jest płyn - jak nie ma dolej i po jakimś czasie sprawdź ponownie bo mógł się układ zapowietrzyć i teraz będzie się odpowietrzał; - ewentualnie jak się nagrzeje to sprawdź czy wąż od chłodnicy ten u góry (idący spod korka do bloku silnika) jest ciepły - jeżeli nie to ja obstawiam termostat, wymień go i jeszcze czujnik temperatury silnika, który nie jest strasznie drogi, plus nowy płyn. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kat_zdw Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 kostaka jest na pewno dobrze wlaczona bo sprawdzalem zeszte sprawdzam rano jak wstane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 ja miałem podobnie nagrzewał się szybko i to nie byłą wina termostatu, płynu tylko uszczelki pod głowicą, nikt nie wiedział co to jest temperatura po 10 min jazdy już na maxa no i wkońcu okazało się że uszczelka pod głowicą. Odrazu planowanie zrobiłem no i teraz jest elegandzko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MariuszR1 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 ja miałem podobnie nagrzewał się szybko i to nie byłą wina termostatu, płynu tylko uszczelki pod głowicą, nikt nie wiedział co to jest temperatura po 10 min jazdy już na maxa no i wkońcu okazało się że uszczelka pod głowicą. Odrazu planowanie zrobiłem no i teraz jest elegandzko A jaką masz teraz normalną temperature w czasie jazdy jak się silnik nagrzeje tzn jak pokazuje na wskaźniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo_Snk Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 do połowy jak dojdzie to dobrze a nawet żadko dochodzi Mówiąc o nornalnej jeździe bo w korku to wiadomo że wzrośnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MariuszR1 Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 Nom mi się właśnie zatrzymuje poniżej połowy i nawet jak się wentylator włącza to dalej jest w tej samej pozycji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.