Gość czex Opublikowano 9 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2007 Mam konkretny problem z moją almerką. Odkąd ją kupiłem pół roku temu podczas ostrej jazdy zapala sie CHECK ENGINE. Ostatnio odkryłem co jest tego źródłem po zamontowaniu wskaźnika ciśnienia doładowania. Gdy silnik nie jest mocno rozgrzany ciśnienie doładowania wynosi u mnie 1,15BAR (brak tłumików i kata). W pewnym momencie jak obroty przekraczają 2500 ciśnienie zaczyna rosnąć, zapala się wtedy CHECK i przy 3500 ciśnienie wynosi już 1,5BAR i nadal rośnie. Najwięcej widziałem na zegarze 1,75 BAR !! Gdy już zapali się CHECK jazda powyżej 2500 obrotów jest męcząca bo bardzo skacze ciśnienie doładowania ! Czy ktoś spotkał się z podobnym objawem ? Co może być tego przyczyną ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 jedź do aso - zbadaj checka a co do ciśnienia może być walnięta membrana od sterowania doładowaniem (taki jest moj strzał) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2007 Hahahaha mówiłem ci od samego początku że masz przeładowanie Błachostka albo masz walnięty aktuator albo wężyk między nim a muszlą kompresora w turbinie. Ps. Aktuator kupisz tam gdzie regenerują turbiny w cenie 100zł (mają przeważnie), ja przejrzę swój pierdolnik możne znajdę coś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 wężyk odpada bo zakładał mbc z nowymi rurkami i było to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 no to mamy już odpowiedz albo Aktuator ma nieszczelność ew. może być zatarty WG... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 generalnie turbo w dół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 aż tak nieprzemyślanie jest ro zamntowane - nie ma tam dojścia żeby sprawdzić to ogranoleptycznie ? Aktlator możesz sobie sprwadzić np. zakładając na neigo węża i dmucając w niego jak będzie powietrze uciekało to wiadomo o co biega... Jak jest dostęp to dzwignie od WG spróbuj poruszyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 11 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2007 dmuchnąć się da ale samego zaworu nawet nie widać bo jest za turbo- dostęp delikatnie mówiąc słaby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ptolm Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Do czexa. Czy udalo Ci sie dojsc jaka przyczyne pokazywal komputer przy badaniu diagnostycznym? Mam bardzo podobny problem (tak mi sie wydaje) ale u mnie zawsze komputer zglasza blad czujnika predkosciomierza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SQ Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 kurcze, a ja do niedawna myślałem, że boostu nie może być za wysokiego... :zly: człowiek uczy się przez całe życie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Czy udalo Ci sie dojsc jaka przyczyne pokazywal komputer przy badaniu diagnostycznym? Tak udało się, u CZEXa wymieniłem wąż ogrodowy który łączył aktuator z muszlą kompresora w turbinie i wszytko wróciło do normy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ptolm Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 A czy odczytywaliscie jaki blad wywala komputer? Jaki koszt naprawy i czesci? Ile trwala wymiana? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2007 tak wywalal w momencie jak przeładowywał, wystarczyło wyłaczyć i ponownie włączyć silnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.