Gość mateolew1 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 witam mam NISSAN PRIMERA WAGON 2000TDWP11E CD20T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Musisz dokładnie zobczaczyć skąd ten dym , Jak taki dziwny zapach - może szczęki , sprawdź ręką temperaturę felg - ostrożnie. Odgłosy silnika masz normalne, nie jest to dziurawy tłumik i coś się już pali pod samochodem ????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateolew1 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Silnik pracuje normalnie,nie ma zadnego spadku mocy albo cos w tym rodzaju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 hehe a z kąd ten dym leci?? jak przy dużej predkości silnik sie grzeje tak szybko i dym leci z rury to jest duże prawdopodobieństwo że walneła uszczelka pod głowica - przy wielu takich wypadkach auto jezdzi jak jezdziło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mateolew1 Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Zaopserwowalem jeszcze jedna zecz znika plyn chlodniczy.Do oleju sie nie dostaje bo nie ma nalotu na korku,a w chlodnicy nie ma bulgotania.Bylem na kanale i fachowiec powiedzial ze to moze byc jednak uszczelka pod glowica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 jak bialy dym i smród (bardzo charakterystyczny) to zazwyczaj uszczelka. A jak jeszcze ginie płyn to wszystko wydaje sie jasne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Zaopserwowalem jeszcze jedna zecz znika plyn chlodniczy.Do oleju sie nie dostaje bo nie ma nalotu na korku,a w chlodnicy nie ma bulgotania.Bylem na kanale i fachowiec powiedzial ze to moze byc jednak uszczelka pod glowica To na 99% uszczelka:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 a nawet 100%. Trzeba wymienić uszczelkę i to jak najszybciej , jak szybko płynu ubywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.