Gość gajos1902 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Mam instalke 2 generacji (lovato) w mojej n15 i zastanawiam sie do czego slużą pokrętla w mikserze są 2 jedno wyzej po prawej stronie a drugie od spodu, pytam sie po to gdyz przy dyżych predkosciach na gazie okolo 120 km/h po wżuceniu na luz silnik gasnie czy da sie to tymi pokretlami wyregulować? Prosil bym o porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 to wyżej pewnie do regulacji a to na dole pewnie do spuszczania mazutu (cieklych frakcji paliwa gazowego) z reduktora a gaśnie dlatego ze przeplywajace powietrze "zdmuchuje" gaz z miksera, trzeba jakos kanal ustawic zebu nie mial bezposredniego naplywu powietrza. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 jak szybko jedziesz i wciśniesz sprzęgło to nadciśnienie w układzie dolotowym spowoduje wtłoczenie gazu z powrotem do parownika i autko gaśnie. Musisz zdemontować rurę doprowadzającą chłodne powietrze z przed auta lub obrócić ją w przeciwnym kierunku co kierunek jazdy tak by powietrze nie mogło sie wciskać do filtra albo zamontuj BLOSa znikną twoje wszystkie problemy bez konieczności ingerowania we wlot powietrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gajos1902 Opublikowano 12 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2007 Hmmm popróbuje. Dzięki. A czy to normalne że obroty nawet jak nie jade i tylko nacisne stop to obroty spadaja do około 300 do 500 a jak szybko i długo naciskam stop to nawet silnik gaśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 13 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2007 mam to samo auto mi gasnie powyzej 60 Km/h :S irytujace troche a wlot mam tak usytuowany ze powietrze nie ma prawa na niego leciec... gazownik mowil ze prawdopobnie ecu gaz zczytuje predkosc... i sie ywalcza na luzie powyzej 60 (jakos mu nie wierze:>) ale spox juz niedlugo przeglad po 10k km to dostanie auto i sie bedzie bawic:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 pamiętaj też że powietrze które dostaje sie pod maske do komory silnikowej zostaje tam po części uwięzione i podnosi ciśnienie. to nadciśnienie powinno też działać na parownik lecz jeśli jest on dość daleko od miksera i do tego jeszcze w innej części komory silnikowej gdzie ciśnienie jest inne niż w pobliżu wlotu powietrza do filtra to też dawka będzie ulegać zmianie co może spowodować gaśnięcie. A tobie gajos1902 radze wybrać sie na analize spalin i wyregulowanie dawki na wolnych obrotach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gajos1902 Opublikowano 14 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2007 Chyba będę musiał się wybrać do gazownika gdyz już zpewnością nie jest to wina powietrza, na zimnym silniku po zmianie wlotu powietrza obroty są dobre a z czasem im silnik cieplejszy tym obroty niższe aż zaczyna się dziać to co wyżej napisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Bardzo prawdopodobne (jeśli masz nie nową instalkę), że albo parownik umiera (membrany i uszczelki) albo czas na wymianę filtra i regulację gazu... Ale jeśli jak jest zimny chodzi dobrze a po rozgrzaniu szaleje, to stawiam na parownik... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.