Gość strasia Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Witam Wiem, że podobny temat był wiele razy poruszany, i z góry przepraszam za kolejny wątek. Ale mam konkretne pytania i nigdzie nie znalazłem odpwiedzi. Jeżdżę Nissanem Primera P11 1,6 Hatchback z 1997 roku. Chodzi o stukanie z przedniego zawieszenia podczas ruszania przy jednoczesnym skręcaniu. W czasie jazdy przy skręcaniu nie słuchać stukania. Domyślam się z opisu forum, że chodzi o przegub. Moje pytania są takie: 1. Jakie dokładnie części powinieniem kupić? 2. Czy muszę wymieniać jednocześnie oba koła - czy tylko to które stuka? 3. Czy ktoś zna jakiś tani sklep z częściami. Jeżeli te pytania są głupie to z góry przepraszam, ale nie znam się na samochodach. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 WitamWiem, że podobny temat był wiele razy poruszany, i z góry przepraszam za kolejny wątek. Ale mam konkretne pytania i nigdzie nie znalazłem odpwiedzi. Jeżdżę Nissanem Primera P11 1,6 Hatchback z 1997 roku. Chodzi o stukanie z przedniego zawieszenia podczas ruszania przy jednoczesnym skręcaniu. W czasie jazdy przy skręcaniu nie słuchać stukania. Domyślam się z opisu forum, że chodzi o przegub. Jeśli to przegub to powinien trzaskać cały czas przy jeździe z maksymalnym skrętem kół. Choć może rzeczywiście zdarzyć się, że wyraźniej słychać to przy ruszaniu ( obciążenia są większe ). Moje pytania są takie:1. Jakie dokładnie części powinieniem kupić? Przegub zewnętrzny. Tylko weź pod uwagę że różnią się one w autach z różnymi silnikami i z ABS oraz bez. 2. Czy muszę wymieniać jednocześnie oba koła - czy tylko to które stuka? Wystarczy to które stuka 3. Czy ktoś zna jakiś tani sklep z częściami. Poszukaj w sklepie klubowym na stronie głównej Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Ja dodam tylko od siebie, że czasem stuka tylko w określonym ułożeniu (nie musi być to pełny skręt). Tak jak jest to u ciebie. AFAIR kupiłem firmy PASCAL za około 200 zł (bez ABS) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 U mnie też czasem zastuka przy szybszym ruszaniu na skręconych kołach. To po prostu pierwszy etap zużycia przegubu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość strasia Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Wielkie dzięki za sugestie. Jeżdżę już z tymi stukami ponad rok więc już najwyższa czas na wymianę. Stukot się nasila. Zamieszczę opis prac i wrażenia po dokonaniu naprawy. Mam nadzieję, że to przegub jest wadliwy. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 18 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2007 Jeżdżę już z tymi stukami ponad rok więc już najwyższa czas na wymianę. Rok?? Mój przegub od momentu kiedy zaczął stukać do momentu kiedy rozpadł się całkowicie, uniemożliwiając jazdę z prędkościami przekraczającymi 30 km/h wytrzymał raptem tydzień!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość strasia Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Mam jeszcze jedno pytanie. Znalazłem w Interenecie przegub sprzedawany przez firmę EuroDriveShafts z Łomianek. Cena jest wyjątkowo przystępna (ok. 170 zł za sztukę) - ale zastanawiam się czy nie za bardzo :-) Czy ktoś może miał do czynienia z produktami tego dystrybutora - będę wdzięczny za opinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Mam jeszcze jedno pytanie. Znalazłem w Interenecie przegub sprzedawany przez firmę EuroDriveShafts z Łomianek. Cena jest wyjątkowo przystępna (ok. 170 zł za sztukę) - ale zastanawiam się czy nie za bardzo :-) Czy ktoś może miał do czynienia z produktami tego dystrybutora - będę wdzięczny za opinię. Spójrz na zakładkę Upusty na stronie głównej bo coś mi się wydaje, że możesz je kupić jeszcze taniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość strasia Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Faktycznie - oferują 10% upustu. To miłe :-) Wielkie dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek_78 Opublikowano 30 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2007 Witam Ten przegub jest podobnej klasy co przeguby JC. W JC na ul. Granicznej też w Łomiankach zapłacisz podobne pieniądze około 170 zł i można negocjować cene. Jeśli wolisz coś lepszego to proponuje NKN za około 260 zł. (cena detaliczna, ale też napewno da sie coś wynegocjować). Te informacje dityczą P11 1,6 bez ABS. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość strasia Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Kupiłem w Łomiankach - firma EuroDriveShafts - za kopmlet 2 przegubów (po zniżce dla członków Klubu) razem z przesyłką zapłaciłem 303 zł. Chyba dobra cena - porównując do 250 - 300 zł w sklepach za sztukę. Zobaczymy jak się sprawdzą - teraz do mechanika i wymiana. Dzięki wszystkim za rady. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rambo54 Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 to wcale nie musi być przegub. jeżeli np. trzeszczy ci też przy zjeżdzaniu z krawężnika to mogą to byc też zużyte amory przednie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yahoo Opublikowano 5 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2007 Popieram "rambo54" ze to wcale nie musi byc przegub. Szkoda byloby zebys kupowal przegub na darmo. Jak nie jestes pewien do konca co to jest pojedz na diagnostyke samochodowa - z reguly jak sa normalni diagnosci to za darmo Ci zdiagnozuja autko i nawet pokaza w ktorym miejscu wystepuje problem i co nalezy wymienic zeby bylo wszystko OK. Ja wlasnie tak robie jak nie jestem do konca pewny, a tak szczerze to nawet jak jestem pewny to jade zeby mi sprawdzili czy to jest to co mysle Napewno taka wizyta zaoszczedzi Ci niepotrzebnych wydatkow POZDRAWIAM i zycze szybkiego uzdrowienia "pupila" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość strasia Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Wymieniłem w sobotę - robocizna 140 zł za oba koła. Stukot ucichł - więc to jednak były przeguby. Zupełnie inna jazda - cicha :-) Ciekawi mnie tylko ile wytrzymają - ale to się zobaczy. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreeN_OnE Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 Nie chcę zakładać nowego tematu bo jest ich już troche, więc do rzeczy. Od zakupu mojej skarbonki - Primera 1.8 2001r. walczę ze stukami z przodu zawieszenie w stanie perfekcyjnym przód i tył a tu dalej puka, zauważyłem że przy szarpaniu autem np. korku też puka coś z lewej strony i przenosi się to na podłogę to samo jest w zakręcie w lewo. Dziś wlazłem pod auto, zostawiłem na biegu i zacząłem bujać i okazało się, że tłucze się to miejsce na wyjściu ze skrzyni. Jak złapię półoś to nie ma luzu natomiast lata ta obudowa (czy jak to nazwać :/) luz jest duży oznaczone na zdjęciu i przy bujaniu autem na biegu przód tył strasznie coś w tym miejscu grzechocze. Podczas jazdy grzechotania nie słychać tylko pukanie na zakrętach i w korku. Może ktoś będzie wiedział co to i co do wymiany? Wiem, że bez rozebrania się nie obejdzie ale wole już coś wiedzieć zanim się udam do mechanika. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
c@rlos Opublikowano 23 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2011 Nie chcę zakładać nowego tematu bo jest ich już troche, więc do rzeczy. Od zakupu mojej skarbonki - Primera 1.8 2001r. walczę ze stukami z przodu zawieszenie w stanie perfekcyjnym przód i tył a tu dalej puka, zauważyłem że przy szarpaniu autem np. korku też puka coś z lewej strony i przenosi się to na podłogę to samo jest w zakręcie w lewo. Dziś wlazłem pod auto, zostawiłem na biegu i zacząłem bujać i okazało się, że tłucze się to miejsce na wyjściu ze skrzyni. Jak złapię półoś to nie ma luzu natomiast lata ta obudowa (czy jak to nazwać :/) luz jest duży oznaczone na zdjęciu i przy bujaniu autem na biegu przód tył strasznie coś w tym miejscu grzechocze. Podczas jazdy grzechotania nie słychać tylko pukanie na zakrętach i w korku. Może ktoś będzie wiedział co to i co do wymiany? Wiem, że bez rozebrania się nie obejdzie ale wole już coś wiedzieć zanim się udam do mechanika. Pozdrawiam Więc nie zakładaj nowego tylko poczytaj stare!! A to co zaznaczyłeś na obrazku to przegub :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.