Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Stukanie w przednim zawieszeniu


Gość strasia
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Wiem, że podobny temat był wiele razy poruszany, i z góry przepraszam za kolejny wątek. Ale mam konkretne pytania i nigdzie nie znalazłem odpwiedzi.

Jeżdżę Nissanem Primera P11 1,6 Hatchback z 1997 roku. Chodzi o stukanie z przedniego zawieszenia podczas ruszania przy jednoczesnym skręcaniu. W czasie jazdy przy skręcaniu nie słuchać stukania. Domyślam się z opisu forum, że chodzi o przegub. Moje pytania są takie:

1. Jakie dokładnie części powinieniem kupić?

2. Czy muszę wymieniać jednocześnie oba koła - czy tylko to które stuka?

3. Czy ktoś zna jakiś tani sklep z częściami.

 

Jeżeli te pytania są głupie to z góry przepraszam, ale nie znam się na samochodach.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wiem, że podobny temat był wiele razy poruszany, i z góry przepraszam za kolejny wątek. Ale mam konkretne pytania i nigdzie nie znalazłem odpwiedzi.

Jeżdżę Nissanem Primera P11 1,6 Hatchback z 1997 roku. Chodzi o stukanie z przedniego zawieszenia podczas ruszania przy jednoczesnym skręcaniu. W czasie jazdy przy skręcaniu nie słuchać stukania. Domyślam się z opisu forum, że chodzi o przegub.

Jeśli to przegub to powinien trzaskać cały czas przy jeździe z maksymalnym skrętem kół. Choć może rzeczywiście zdarzyć się, że wyraźniej słychać to przy ruszaniu ( obciążenia są większe ).

 

Moje pytania są takie:

1. Jakie dokładnie części powinieniem kupić?

Przegub zewnętrzny. Tylko weź pod uwagę że różnią się one w autach z różnymi silnikami i z ABS oraz bez.

 

2. Czy muszę wymieniać jednocześnie oba koła - czy tylko to które stuka?

Wystarczy to które stuka ;)

 

3. Czy ktoś zna jakiś tani sklep z częściami.

Poszukaj w sklepie klubowym na stronie głównej :)

 

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach