Gość manieczek Opublikowano 28 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2004 Wymieniłem juz chyba wszystko poza maglownica nie mam zadnych luzów a auto przy jezdzie na mokrej nawierzchni(musi byc prosta droga np autostrada)plywa jak by wpadalo na lud .POMOCY bo juz nie wytrzymuje tych wszystkich wymian ,teorji ,zbierznosci i finansowo i nerwowo.nadmieniam ze chodzi mi o nisana p10 16.16v 95r POMOCY zgory dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 28 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2004 A szybka ta jazda na prostej? Jeżeli wszystko wykazuje, że auto jest 100% sprawne, to chyba musi być tylko twoje subiektywne wrażenie - bo racjonalnego wytłumaczenia nie widzę... A... opony? Jakie masz opony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GRECO SUNNY B12 Opublikowano 28 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2004 Twój opis problemu jest dość prosty .... w sensie takim , że wydaje się to niemożliwością ... Porsta droga , tyle ze mokra i nosi autko jak po lodzie ... jednym słowem to nie możliwe. Może jest naprawdę mokra i jest na niej wody ze 30cm to wtedy byłoby to prawdopodobne ;-), ale tak na serio , to faktycznie jak już kolega wcześniej podopowiedział , sprawdź opony!!! Zdarzają się przypadki ,że opona jest uszkodzona i zrobiło się jajo - czego gołym okiem nie zauważysz ... trzeba to sprawdzić na wyważarce. Sprawdź też amortyzatory, choć na prostej (naprawde prostej równej) drodze nie powinno mieć to aż takiego wpływu na tor jazdy-ale proponuję to sprawdzić. Pozatym znam taki przypadek gdzie objawy były takie same i okazało się, ze w aucie kielichy były naderwane (zjadła je korozja) - skutek murowany, a zauważyć ten fakt ciężko!!! W celu sprawdzenia , podnieś maskę i na postoju pokręć kierownicą w lewo i w praco na zmianę dość mocno i w tym czasie obserwuj jak zachowują się kielichy ...powinny stać nieruchomo - jeśli jednak się poruszają w lewo i w prawo na zmianę, tak jak ruszasz kierownicą - to jedź odrazu do blacharza! Kielichy padają już nawet w autach o roczniku '95 więc wszystko możliwe. Pozdrawiam :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 28 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2004 A szybka ta jazda na prostej?Jeżeli wszystko wykazuje, że auto jest 100% sprawne, to chyba musi być tylko twoje subiektywne wrażenie - bo racjonalnego wytłumaczenia nie widzę... A... opony? Jakie masz opony? a moze auto jest krzywe :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 28 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2004 moze po dzwonie konkrte i lipnie zronione !moze andriu miec racje:(((((((((( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 29 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2004 Racja.Sprawdz czy auto jest proste,czy sa dobre oponki,kielichy w dobrym stanie.Mozesz miec przypadek jak ja ze mialem krzywy gorny wahacz i golym okiem nie bylo tego widac, dopiero na dobrej zbieznosci wyszlo u extra specjalisty.Przyczyna moze byc takze luz na lozyskach. POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 29 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2004 Jakiej firmy masz opony???????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 29 Grudnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2004 Jakiej firmy masz opony???????????? I przy okazji jaki jest ich dokladny rozmiar??? POZDRAWIAM..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość manieczek Opublikowano 8 Stycznia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2005 witam i dziekuje za porady .jezeli chodzi o opony mam nowe godyery (zimowe) ultra grip 5(14)w rozmiarze ksiazkowym jesli chodzi zas o ewentualne pochodzenie powypadkowe robilem juz plyte i wszystkie wymiary pasuja (jak mi w serwisie powiedzieli wg ksiazki )powoli zaczynam miec go dosyc teraz zaczela mi jeszcze bic nowa tarcza (6tys przebiegu od wymiany)kielichy sa cale zreszta auto na dobra sprawe bylo badane juz w wielu warsztatach , geometria tyl przód byla robiona nie raz i wszystko jest ok .A wracajac do opon przez jakies 5 tys bylo dobrze (pozniej zaczelo sie plywanie) wachacze gorne sa nowe jak juz pisalem wczesniej z JC moj ojciec(tez jest mechanikiem rozklada rece notabene on w trakciejazdy tez to odczówał)twierdzi ze naprawde jesli chodzi o zawieszenie ,wszystko teoretyczni jest perfekt(czytaj :nowe)wlacznie z amortyzatorami.hmm moze jeszcze nie sprawdzlem krzyzaka na kolumnie kierownicy , no i cos glosno zaczela ostatnio zachowywac sie ,mimio regularnych wymian oleju , skrzynia(tak mi sie wydaje) Mozecoś wam jeszcze przyjdzie do glowy zanim przez toauto zbankrutuje pozdrawiam mariusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość M.I.C.A Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 może to luz na maglown Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miff Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Zimówki? na lato? na deszcz? zimówki to na śnieg są raczej... może w tym pies pogrzebany... w sumie nie jeździłem na zimówkach po deszczu w lato, ale po suchym tak i szczeże mówiąc, przyczepność żadna... albo zimówki miałem lipne... one się po prostu rozsmarowywały na asfalcie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 wez przeczytaj kiedy to bylo pisane i potem jeszcze raz sie zastanow nad wypowiedzia....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość miff Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 ups... sorki... Patrze... zaświecił się że jest nowy to pisze... hehe... no to nie wiem... że zacytuje "Nie bić, jestem nowy" Może niuerówno napompowane :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 spoko poczatki sa trudne a ja nie wybaczam :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike Opublikowano 23 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2005 Jak z dużą prędkością wjedziesz na mokre to normalka że możesz złapać poślizg, to się chyba nazwya aquaplaning czy jakoś tak :-) Oponki nie wyrabiają z odprowadzaniem wody i płyyyniesz. Noga z gazu i będzie dobrze 8) Jakby zawieszenie było rąbnięte to byś i na suchym pływał :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 24 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2005 wierze ze zbierznośc sprawdzałeś napewno ale mozesz zrobić takie coś poradził mi kiedyś gość jeżeli opony masz jednakowo zebrane z każdej strony to zbierzność jest ok pomaluj ze dwa paski farbą np. olejną lub sprajem na każdej oponie po bierzniku zrób z 20 km po aswalcie i zobaczy czy farba sie jednakowo wytarła na kazdej osi ... wiadomo ze przód i tył inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.