Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Niesamowite plywanie po drodze POMOCY


Guest manieczek
 Share

Recommended Posts

Guest manieczek

Wymieniłem juz chyba wszystko poza maglownica nie mam zadnych luzów a auto przy jezdzie na mokrej nawierzchni(musi byc prosta droga np autostrada)plywa jak by wpadalo na lud .POMOCY bo juz nie wytrzymuje tych wszystkich wymian ,teorji ,zbierznosci i finansowo i nerwowo.nadmieniam ze chodzi mi o nisana p10 16.16v 95r

POMOCY zgory dziekuje

Link to comment
Share on other sites

A szybka ta jazda na prostej?

Jeżeli wszystko wykazuje, że auto jest 100% sprawne, to chyba musi być tylko twoje subiektywne wrażenie - bo racjonalnego wytłumaczenia nie widzę... :(

A... opony? Jakie masz opony?

Link to comment
Share on other sites

Guest GRECO SUNNY B12

Twój opis problemu jest dość prosty .... w sensie takim , że wydaje się to niemożliwością ... Porsta droga , tyle ze mokra i nosi autko jak po lodzie ... jednym słowem to nie możliwe. Może jest naprawdę mokra i jest na niej wody ze 30cm to wtedy byłoby to prawdopodobne ;-), ale tak na serio , to faktycznie jak już kolega wcześniej podopowiedział , sprawdź opony!!! Zdarzają się przypadki ,że opona jest uszkodzona i zrobiło się jajo - czego gołym okiem nie zauważysz ... trzeba to sprawdzić na wyważarce. Sprawdź też amortyzatory, choć na prostej (naprawde prostej równej) drodze nie powinno mieć to aż takiego wpływu na tor jazdy-ale proponuję to sprawdzić. Pozatym znam taki przypadek gdzie objawy były takie same i okazało się, ze w aucie kielichy były naderwane (zjadła je korozja) - skutek murowany, a zauważyć ten fakt ciężko!!! W celu sprawdzenia , podnieś maskę i na postoju pokręć kierownicą w lewo i w praco na zmianę dość mocno i w tym czasie obserwuj jak zachowują się kielichy ...powinny stać nieruchomo - jeśli jednak się poruszają w lewo i w prawo na zmianę, tak jak ruszasz kierownicą - to jedź odrazu do blacharza! Kielichy padają już nawet w autach o roczniku '95 więc wszystko możliwe. Pozdrawiam :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest EnDrIu WAWA
A szybka ta jazda na prostej?

Jeżeli wszystko wykazuje, że auto jest 100% sprawne, to chyba musi być tylko twoje subiektywne wrażenie - bo racjonalnego wytłumaczenia nie widzę... :(

A... opony? Jakie masz opony?

a moze auto jest krzywe :?:
Link to comment
Share on other sites

Guest Dżodżo

Racja.Sprawdz czy auto jest proste,czy sa dobre oponki,kielichy w dobrym stanie.Mozesz miec przypadek jak ja ze mialem krzywy gorny wahacz i golym okiem nie bylo tego widac, dopiero na dobrej zbieznosci wyszlo u extra specjalisty.Przyczyna moze byc takze luz na lozyskach.

 

 

POZDRAWIAM.....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest manieczek

witam i dziekuje za porady .jezeli chodzi o opony mam nowe godyery (zimowe) ultra grip 5(14)w rozmiarze ksiazkowym jesli chodzi zas o ewentualne pochodzenie powypadkowe robilem juz plyte i wszystkie wymiary pasuja (jak mi w serwisie powiedzieli wg ksiazki )powoli zaczynam miec go dosyc teraz zaczela mi jeszcze bic nowa tarcza (6tys przebiegu od wymiany)kielichy sa cale zreszta auto na dobra sprawe bylo badane juz w wielu warsztatach , geometria tyl przód byla robiona nie raz i wszystko jest ok .A wracajac do opon przez jakies 5 tys bylo dobrze (pozniej zaczelo sie plywanie) wachacze gorne sa nowe jak juz pisalem wczesniej z JC moj ojciec(tez jest mechanikiem rozklada rece notabene on w trakciejazdy tez to odczówał)twierdzi ze naprawde jesli chodzi o zawieszenie ,wszystko teoretyczni jest perfekt(czytaj :nowe)wlacznie z amortyzatorami.hmm moze jeszcze nie sprawdzlem krzyzaka na kolumnie kierownicy , no i cos glosno zaczela ostatnio zachowywac sie ,mimio regularnych wymian oleju , skrzynia(tak mi sie wydaje)

Mozecoś wam jeszcze przyjdzie do glowy zanim przez toauto zbankrutuje

pozdrawiam

mariusz

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Zimówki? na lato? na deszcz? zimówki to na śnieg są raczej... może w tym pies pogrzebany... w sumie nie jeździłem na zimówkach po deszczu w lato, ale po suchym tak i szczeże mówiąc, przyczepność żadna... albo zimówki miałem lipne... one się po prostu rozsmarowywały na asfalcie...

Link to comment
Share on other sites

:lol: ups... sorki... Patrze... zaświecił się że jest nowy to pisze... hehe...

no to nie wiem... że zacytuje "Nie bić, jestem nowy"

Może niuerówno napompowane :?

Link to comment
Share on other sites

Jak z dużą prędkością wjedziesz na mokre to normalka że możesz złapać poślizg, to się chyba nazwya aquaplaning czy jakoś tak :-)

Oponki nie wyrabiają z odprowadzaniem wody i płyyyniesz. Noga z gazu i będzie dobrze 8) Jakby zawieszenie było rąbnięte to byś i na suchym pływał :-D

Link to comment
Share on other sites

Guest heineken72

wierze ze zbierznośc sprawdzałeś napewno

 

ale mozesz zrobić takie coś

 

poradził mi kiedyś gość

 

jeżeli opony masz jednakowo zebrane z każdej strony

to zbierzność jest ok

 

pomaluj ze dwa paski farbą np. olejną lub sprajem

na każdej oponie po bierzniku zrób z 20 km po aswalcie

 

i zobaczy czy farba sie jednakowo wytarła na

kazdej osi ... wiadomo ze przód i tył inaczej

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...