Gość Gringo Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Cześć Hermoll, te 250 zł to i tak mi powiedzieli ze to dolna granica, mi tez sie wydaje że duzo,ale ja sam tego nie wymienie bo sie na tym nie znam,a jak oddam komuć w ręce to poźniej bede wiedział kogo za to ścigać. Ja nie należe do ludzi którzy machną ręką i jeszcze raz zapłacą jak coś klęknie...kiedys dałem sie namówić na instalacje gazową w aucie (głupi byłem ) i podczas zakładania mixera porysowali mi obydwa przednie błotniki rozporkami od spodni....dokladnie obydwa bo nie pozakladali osłon na błotniki...i uwierz mi ze jak przyjechalem odebrać auto to powiedzialem ze instalacja 2000 zł minus malowanie dwóch błotników po 250 zł sztuka to daje nam 1500zł, ci monterzy troche cwaniakowali że nie zapłacą za malowanie,a jeden nawet zaczol mnie wyzywać,wiec skończyło sie tak że ten co mnie wyzywał został wytargany za głowe z garażu i dostał taki oklep że mu sie to nie opłaciło,a ja zapłaciłem 1500 tak jak mówiłem... a gdybym sam to zakladał i sobie porysowal to nie mialby mi kto oddać za malowanie Także powierze swoje auto do firmy V-team www.vteam.eu jak coś popsują to spale im tą bude.. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek_78 Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 A ja dzisiaj zamówiłem takie kombinowane docisk EXEDY - 320zł , tarcz - NKK- 180zł , łożysko MRK- 99zł . Zobaczymy co z tej mieszanki wyniknie , oby coś dobrego Strasznie mało Ci policzyli za tarcze, w takiej cenie stoi JC-owa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Tomaszek_78 bo JC to badziew ktory nie dosc ze jest chinski czy tym podobny to na dodatek drogi www.akwimat.pl Podaje ceny poszczególnych elmentów sprzęgła japońskiej firmy NKK Docisk sprzegła nr 21028 w cenie 147 zł Tarcza sprzęgła nr 31021 w cenie 126 zł Łożysko oporowe nr 41007 w cenie 76 zł ( MRK ) w sklepie JC koles powiedzal za komplet NKK ok 400zl Gringo co do wymiany za 100zl to koles ktory ma naprawde ladny warsztat i robi od b dawna i robilem u niego ja moj brat i wiele innych i nigdy nie narzekalem, ale miesci sie w miasteczku a nie w miescie czy jakiejs metropoli co do znisczen porysowanych blotnikow polamanych plastikow itp to rzeczywiscie czesto sie to zdarza :/ a ten za 300 to mojego brata b dobry znajomy jeszcze z czasow technikum samoch i to miala byc cana ta nizsza niby dla mnie heheheheee promocyjna pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mrówka 27 Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Gringo za wymiane 250 to troche duzo mi jeden powiedzial 300 ale spokojnie za 100 zl mozna znalexc mechanika Fajna cena 100zl, W WArszawie o takiej cenie można tylko pomażyć, nie wiem nawet czy za 200zl , ktoś podjołby się wymiany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Za 100zł to teraz bym podstawił auto,ale nie ma tak dobrze,hehe ... cena jest jaka jest i nie ma wyjścia...kiedyś mialem Corse B i nie dość ze w niej nic kompletnie sie nie psuło, to po wymianie spręzyn na sportowe jedynie końcówki kucły i to wszstko,a koszt byl raptem 100zł z wymianą i zbierznością...jednak Nissan to auto dla bogatych ludzi... Ja możliwe ze dogadam sie z serwisem i wystawią mi fakturke to wrzuce w koszty auta słuzbowego i firma mi zaplaci za robocizne Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek_78 Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Podaje ceny poszczególnych elmentów sprzęgła japońskiej firmy NKK Docisk sprzegła nr 21028 w cenie 147 zł Tarcza sprzęgła nr 31021 w cenie 126 zł Łożysko oporowe nr 41007 w cenie 76 zł ( MRK ) W JC jak masz możliwość załatwienia sobie upustu to też dostaniesz wszystko w podobnych cenach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Ja jak ktoś chce moge podać namiar na sklep w którym facet ma duper ceny, w detalu sprzęgło do P11 SR20DE VALEO kompletne chodzi w granicach 500-600 zł a mi oddał za 380zł a zwazywszy ze mieszkam w małym miescie i znam właściciela mysle ze nie wydymał mnie bo narobiłby sobie chłop kłopotu,ja szanuje jego,on szanuje mnie i jest OK,także jakby ktoś chciał to moge podać namiar,ewentualnie pomóc komuś w zakupie Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Ja możliwe ze dogadam sie z serwisem i wystawią mi fakturke to wrzuce w koszty auta słuzbowego i firma mi zaplaci za robocizne niezla maniana, ale fakture musi byc na auto zarejestrowane na firme nie na twojego nissanka , jesli go uzyczasz do jazdy sluzbowej z tego co sie orientuje nie da sie odliczyc, mozesz tylko ryczalt zrobic ale to akurat nie o to co Ci chodzi, wytlumacz wyrazniej co chcesz to moze tez cos pokombinuje pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Co do tego mojego kombinowanego sprzęgła to łożysko nie dali mi MRK tylko NSK chyba się walneli zana ktoś firme NSK . jak MRK jest lepsze niż NSK to wymienie bo NSK nie zamawiałem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Sprawa jest prosta,tylko musisz miec kumatego faceta w serwisie...ja na szczęscie mam - więc robisz to następująco: 1. Wstawiasz służbowe auto do serwisu, standardowy przegląd + wymiana zużytych elementów 2. Auto postoji, doleją płynów i dzwonią do ciebie 3. Ugadujesz sie zimi żeby dopisali np wymiane wachacza + ustawienie geometria kół 4. Oni wachacza oczywiście nie wymieniają - ale wpisują tą czynność na fakture, facet z którym sie dogadałes i który ci to robił juz ma nówke serwisowy wachacz do sprzedania plus kase od twojej firmy za robocizne 5. Wtedy wstawiasz swoje auto, oni wymieniają ci to co chcesz zeby ci wymienili 6. Dostajesz fakture ( z wachaczem oczywiście ) 7. Opisujesz fakture i wrzucasz w koszty służbowego auta 8. Firma płaci fakture bez zastrzeżen, bo kto ci udowodni w firmie że tego wachacza nie wymieniłes 9. Serwis dostaje kase, serwisant sprzedaje wachacz na lewo komuś, ty masz zrobione sprzęgło i wszyscy są zadowoleni... Czyż ten kraj nie jest wspaniały? Pozdrawiam pracowników wszystkich serwisów,oni wiedzą jak to sie robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mitch Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Gringo, bądź tak miły i chociaż głośno o tym nie opowiadaj, co? Za mniejsze przewałki możesz polecieć, a chyba nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak bardzo może mieć prze$%^$&$ firma za takie machlojki. Może eot? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Spokojie Mitch, kolega spytał to go pokierowałem, jak ma możliwość niech korzysta,a ten temat jest praktycznie nie do udowodnienia, także spokojnie. Mam wiele innych sposobów na życie dla uzytkowników samochodów służbowych,ale skoro nie to luz.... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 No znowu k#%^wa TD droższy w częściach od benzyniaka :< Dziś awaryjnie musiałem zamawiać komplet -obdzwoniłem wszystkie możliwe miejsca łącznie z podanymi powyżej i kupiłem w końcu komplet za 675zł (dosisk EXEDY, tarcza NKK i łożysko NSK(chyba)) Komplet do benzyniaka w tych samych sklepach to ok 400zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 ja za ten komplet dałem 520 zyli do 2,0 ale spisuje się rewelacyjnie nie będziesz żałował ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 U mnie sprzęgło jest do wymiany, trzeci bieg poleciał ale już niebawem Coobcio doprowadzi moje nismo do kultury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filtron1 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Mam pytanko, od pewnego czasu zauważyłem, że przy zmianie biegu obrotomierz wchodzi na obroty a maszyna reaguje dopiero po chwili, czy to może być wina kończącego się sprzęgła (wystarczy wcisnąć 1/3 pedała by zmienić bieg ) pedał pracuje leciutko na całej głębokości ; a może do silnika dostaje się lewe powietrze , co o tym sądzicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Wygląda jakby sie ślizgało sprzęgło - czeka cie wymiana. U mnie sie sprzęgło skończyło w ciekawy i podobno rzadki sposób: przy wyprzedzaniu silnik nagle wszedł na obroty i straciłem całkowicie przeniesienie napędu. Okazało sie że się zerwał wieloklin w tarczy sprzęgłowej. Pewnie "trochę" zaszkodziły mu zeszłotygodniowe bączki na śniegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AS Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 gringo jeszcze tylko powiedz w jakiej firmie pracujesz . Ten kraj jest chory na tyle - na ile jego mieszkańcy ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 AS wydaje mi się że pijesz do mnie... więc nie rób tego kolego, taka koleżeńska rada... :028: a ten kraj tak dla twojej wiadomości będzie tak długo zjebany jak długo tym krajem będzie rządził kościół i mocherowe berety [ Dodano: Sro 28 Lut, 2007 11:20 ] Witam, jestem świerzo po wymianie sprzęgła, zainwestowałem w sprzęt Valeo. Nie wiem jak jeździł jak był nowu cały samochód, ale teraz jest naprawde duża różnica w porównaniu do tego co było przed wymianą, nie ma rzadnego rzężenia z okolic lewarka, łatwiej wchodzą biegi, ogolnie autko jakby zrobiło sie bardziej przyjazne do kierowcy...ja jestem zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Daniel231182 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Mam pytanie??? Kupiłem tarczę, docisk NKK i łożysko MRK. Na tarczy jest wygrawerowany znaczek NKK, natomiast na docisku jest taka mała naklejka w kolorze złotym z napisem NKK. Mam wątpliwości czy to jest oryginalny docisk NKK czy "podróbka". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gringo Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Ciężko jest tak ocenic na odległośc, najlepiej żeby rzucił na to okiem jakis fachowiec...albo porówniaj z jakims oryginalnym dociskiem,wtedy zobaczysz czy material z jakiego jest wykonany jest porównywalny,waga czy jest zblizona....na oko w zasadzie lajkom ciezko to ocenic,ja bym pewnie nie widział róznicy,ale jakis mechanior co w tym siedzi powinien ci pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dolce Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Witam. Mam do kolegów prośbe o pomoc w wyborze sprzęgła. Na poczatek - jeżdżę Primerką WP11 Kombi z silnikiem GA16DE (1,6 16V). Samochód ma przejechane od nowości 170 tys km na oryginalnym sprzęgle. Ostatnio zdarza się, że przy wciskaniu sprzęgła słychać dźwięk - jakby "świdrowanie" a przy powolnym zwalnianiu sprzęgła terkotanie. Ponoć łożysko siada - tak stwierdził mechanik. Mam nastepujące pytania : 1) Czy biorąc pod uwagę przebieg samochodu (170 tys km) wymieniać całość - tzn. tarczę, docisk, łożysko ? Obecnie sprzęgło się nie ślizga ale robota jest dość droga więc może warto pokusić sie wymienić komplet ? Jakie są Wasze opinie ? 2) Jeśli już wymieniać komplet to poradźcie, które sprzęgło lepiej wziąć z podanych linków : Valeo Aisin Czy może jest możliwość zakupu sprzęgła jeszcze jakiejś innej firmy (jakiej) ? Te ceny z Allegro wydają się sensowne. Co sądzicie o tych sprzęgłach ? Warto dołożyć ponad 100 zł do tego Aisin ? Pozdrawiam i dziękuję za wszystkie porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Myślę że powinny być podobnej jakości valeo też jest dobra firma która dostarcza niektóre elementy na 1 montaż. Aisin to wyrób Japoński, mam pompę wody (bardzo dobra jakość) Ale z tej aukcji sprzęgła Asin to jest nasz forumowicz, więc napisz do niego w dziale części może da ci jeszcze lepszą cenę niż na allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dolce Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Dzięki za odpowiedź. Jeśli żywotność tych sprzęgieł jest podobna to chyba warto wziąć Valeo. A jak sądzisz - czy w codziennym użytkowaniu te sprzęgła pracują podobnie ? Chodzi mi o ich pracę typu - czy "miękko" pracują itp. Jeszcze takie pytanie - jaki przebieg średnio wytrzymują sprzęgła zakładjąc "normalną" jazdę samochodem ? Mam samochód z nadwoziem kombi i z hakiem holowniczym. Poprzedni właściciel pewnie dość często ciągnął przyczepkę. Nie sądzę, że były tam ciężkie rzeczy bo miał firme montującą instalacje co ale zawsze to jakies dodatkowe obciązenie. Czy warto wymienić w moim przypadku cały komplet (jak pisałem powyżej problem dotyczy tego, że czasem odzywa się łożysko, samo sprzęgło nie lizga się, chociaż pracuje dośc ciężko) ? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość martinezx1 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Witam, Ja niedawno wymieniałem sprzęgło w almerze N15 1.6 i tez się zastanawiałem nad Aisin-em i Valeo. Wybór padł na Valeo PHC i chodzi bardzo dobrze, miękko i bezproblemowo. Autko często ciągało przyczepki, a sprzęgło się skończyło przy 220 kkm. Kupiłem w sklepie www.hdmot.pl, polecam! Jednynie co to w warsztacie musieli dać nowe "spinki" do łożyska. Pozdrawiam, [ Dodano: Sro 20 Maj, 2009 22:06 ] Witam, Ja niedawno wymieniałem sprzęgło w almerze N15 1.6 i tez się zastanawiałem nad Aisin-em i Valeo. Wybór padł na Valeo PHC i chodzi bardzo dobrze, miękko i bezproblemowo. Autko często ciągało przyczepki, a sprzęgło się skończyło przy 220 kkm. Kupiłem w sklepie www.hdmot.pl, polecam! Jedynie co to w warsztacie musieli dać nowe "spinki" do łożyska. Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.