Gość GreenMan Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Exedy ma kilka linii sprzęgieł, i wydaje mi się, że trochę się pomylili w IC, bowiem poza sportowymi mają oni serię standardowych sprzęgieł (OEM), które często idą na pierwszy montaż do Nissana, Toyoty, Hondy itd. Jeśli mam być szczery to nie miałem jednak styczności z tymi sprzęgłami, więc się nie wypowiadam. Mam natomiast taki zestaw sprzęgła VALEO, i jestem z niego bardzo zadowolony jak dotychczas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 4 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2011 Ja wlozylem niedawno blueprinta (w wiekszosci pakuja w te zestawy sprzegla aisin i exedy) - dalem mniej niz 500zl - jak narazie OK. Mam zamiar jeszcze wlac 75w85 CASTROLA do skrzyni.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kopencjusz446 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 tak czytam i czytam i się nadziwić nie mogę że większość z Panów jako argument na + za nowym sprzęgłem podaje fakt iż jego nowe np.valeo działa sprawnie i pedał lekko wchodzi w podłoge a stare to tak ciężko i opornie. Otóż to nie zasługa nowego sprzęgła sama w sobie tylko smarowania prowadnicy łożyska oporowego które chodzi lekko kiedy jest smarowane przy zmianie części. Z czasem smar będzie sie wycierał a sprzęgło będzie chodzić tym ciężej im bardziej łożsko wyrobiło prowadnice.Tak więc jeśli swoim autkiem robisz 15tys rocznie to prawdopodobnie będziesz sie cieszył wysoką kulturą pracy sprzęgła jakieś półtora roku natomiast jeśli robisz tyle co ja czyli 75tyś rocznie to już po dwóch miesiącach możesz zapomnieć o lekko chodzącym pedale...co do jakości to faktycznie należy szukać rasowych częsci nistety czesto w kolosach takich jak np.JC nie dowiemy się kto wyprodukował częsć tylko kto ją zapakował a wiele znanych nam firm tylko pakuje częsć podkupująć je w różnych fabrykach na całym świecie dlatego warto dociekać kto jest producentem...gdyż poszczególne partie mogą znacznie odbiegać od siebie jakością... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość loket Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 (edytowane) Czy ktos wie czy w p12 jest gdzies(gdzie?) odpowietrznik sprzegla?Dzis mi wymienili wysprzeglik tyle ze po chwili nie urzywania sprzegla pedal zatrzymuje sie w polowie.Musze wtedy szbko" pompowac" pedalem sprzegla i znowu staje sie normalne.Podobno samo ma sie wyregulowac ,odpowietrzyc bo odpowietrznika podobno nie ma.Nie wiem co o tym myslec?Ale mysle ze mechanik sie nie zna i chce sie mnie pozbyc.Ktos cos wie na ten temat? Edytowane 22 Czerwca 2012 przez loket Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sTrIt Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 Exedy wg gości ze sklepu z IC nie nadaje się do normalnej jazdy, bo to niby jest sportowe bardziej. Ja mam Aisina i zapłaciłem za niego niecałe 400zł. Lepiej poszukaj dokładniej, bo 580 za exedy to jeszcze w miarę, ale za Aisin to zdecydowanie za dużo. Co wy z tym Aisinem. Zamowilem klientowi takie do Almery, a tam tarcza Luka, a docisk bez nazwy Oczywiscie nie ma mowy aby to byla podrobka Albo jakis fant Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navstar Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Ja wymienilem na LUK wlasnie do TD zrobilem 10 tys i pracuje swietnie Co wy z tym Aisinem. Zamowilem klientowi takie do Almery, a tam tarcza Luka, a docisk bez nazwy Oczywiscie nie ma mowy aby to byla podrobka Albo jakis fant Tez tak wlasnie mialem, pudelko chyba AISIN a w srodku tarcza LUK a docisk nie pamietam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dck Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 (edytowane) Witam. Sprzęgło mi się sypło, w nowym komplecie nie dostałem SPINEK które trzeymają łożysko oporowe z łapą. W pobliskich hurtowniach nie mają , twierdzą że w kompletach tych spinek nie dają itd,, cholera mam samochód rozpruty i problem Jedna ze starych spinek pękła i była częsciową przyczyną uszkodzenia sprzegła i musze kupić nową, Czy można gdzieś nabyć takie spinki ? Jestem ze śląska i zalezy mi na czasie. Pozdawiam Nieaktualne. Kupoiłem w ASO ,koszt 40zł za komplet 2 spinek Edytowane 4 Września 2013 przez Dck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Nieaktualne. Kupoiłem w ASO ,koszt 40zł za komplet 2 spinek Ale się cenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dck Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Ja tam twierdzę że cena do przełkniecia przy nieoczekiwanej i w miarę kosztownej awarii , sprzęgło kosztowało trochę wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 No tak:) dobrze ze w ogole dostales 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pniaczek Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Przyszedł chyba czas na moje sprzęgło.. Jakiś miesiąc temu, podczas jazdy nagle nie mogłem włożyć żadnego biegu.. jak zgasiłem włożyłem i odpaliłem czułem przełamanie, i gdy puściłem hamulec moja MALINA pomału jechała, pomału dojechałem dostosowując obroty, i na drugi dzień odpaliłem ją na wstecznym było przełamanie i przeszło, biegi chodziły jak dawniej jeździła bez zarzutów miesiąc, i teraz znowu to samo, lecz teraz już się nie naprawiło, do tego jeszcze ukręciła się półośka :/ jak myślicie bd to wina docisku ? bo znajomy mówił żebym spr pompkę, ale tam ciśnienie jest, było trochę powietrza ale wymieniłem płyn odpowietrzyłem i jakoś nie za bardzo pomogło. Co to waszym zdaniem bd ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo99 Opublikowano 1 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2014 Też wymieniałem sprzęgło i miałem dylemat AISIN,LUK. i wybrałem STATIM już w nie jednym samochodzie sie dobrze sprawuje i to w dostawczakach również. Przy łozysku brak spinek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 A ja odradzam SRL, Chciałem taniej wyszło jak zwykle. Sprzęgło miało krzywy docisk i za lluźno chodzące łożysko na wałku - tłukło się, Reklamacja trwała tylko miesiąc czasu. Wywalczyłem zwrot kasy za sprzęgło, nabiłem starą tarczę i jak na razie śmiga, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chicco Opublikowano 11 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2016 Ja wymieniałem sprzęgło przy przebiegu 280k km mam już 295k km kupiłem AISIN i jestem mega zadowolony zapłaciłem 330 zł. Polecam każdemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.