Guest Niemen Posted December 29, 2004 Share Posted December 29, 2004 Wczoraj zainstalowali mi gaz i wyszło, że sonda zakończyła żywot. Obdzwoniłem pare miejsc i cena oscyluje wokół 600zł. Byłbym wdzięczny za jakiś namiar na tańsze zamienniki (jeśli takowe istnieją) albo porade co dalej bo wyczytałem na forum, że niektórzy z was jeżdżą z odłączoną sondą na gazie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Przemo78 Posted December 29, 2004 Share Posted December 29, 2004 Ja jeżdze z odłaczoną i jakoś latam, powiem szczeże że nie intersowałem się sondami bo skoro jeżdzi to po co wydawać kaskę Jaki gaz zainstalowałeś ?? Czyżby WTRYSK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Niemen Posted December 29, 2004 Share Posted December 29, 2004 Na sekwencyjny mnie nie stać niestety. Znalazłem za to bardzo solidnego gościa i umiarkowaną cenę(1700). Gratisowo dorzucił mi dodatkowe zabezpieczenie na przepływomierz. Niestety ze względu na to, że sonda padła nie mogł mi do końca wyregulować i na nie wsadzł na razie silnika krokowego tylko uproszczoną regulację. Podobno czepiają się o to na przeglądzie więc radził jak najszybciej sonde wymienić. Ale do k**wy nędzy nie będę płacił 6 baniek!!! HELP!!!!!!!!!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest holy Posted December 29, 2004 Share Posted December 29, 2004 no właśnie Sunny 2.0 ma takie sondy jak P10 2.0 - NTK D2F (OTD2F-3K1). jest to sonda z czujnikiem z tlenkiem tytanu. w detalu faktycznie kosztuje ok 600 PLN u znajomego (duże zniżki) mogę taką mieć za 430, ale to ciągle dużo. ciągle nie wiem na 100%, czy można w przypadku Nissana zamontować zwykłą tańszą sondę z czujnikiem z tlenku cyrkonu. nawet w ASO nie wiedzą ;-) tak czy siak - sonda jest tytanowa, ponieważ ten typ sondy jest odporny na zabrudzenia zewnętrzne (a że jest zamontowana w wydechu pod autem - to nawet logiczne się wydaje). sonda cyrkonowa ma takie małe okienko - które musi mieć kontakt z powietrzem, żeby prawidłowo działała. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szeryf Posted February 2, 2005 Share Posted February 2, 2005 jak się objawia wadliwa sonda lambda? czy można ją osdłączyć i jeździć? jakie będą skutki? i tak nie mam katalizatora... o ile to ma jakiś wpływ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EnDrIu WAWA Posted February 3, 2005 Share Posted February 3, 2005 jak się objawia wadliwa sonda lambda? czy można ją osdłączyć i jeździć? jakie będą skutki? i tak nie mam katalizatora... o ile to ma jakiś wpływw dziale zrob to sam Coobcio super opisal jak mozna sprawdzic sonde :arrow: objawia sie tym ze duzo pali auto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Szeryf Posted February 3, 2005 Share Posted February 3, 2005 no i już wiem... najgorsze co może być... kilka usterek zebrało się do qpy i autko szwankuje. Sonda, reduktor, mikser, silniczek krokowy. drogą eliminacji dochodziłem co i jak i doszedłem... najgorsza to ta sonda, ale moja centralka od gazu imituje sygnał sondy do komputra, przynajmniej tak wychodzi na tym teście coobcia. Dużo większe spalanie jest benzyny? Spada moc do 4500 obr powyżej ma kopa - tyle się dowiedziałem od Doktorka. Jeżeli sonda jest naprawde tak ważna to poświęce zasqrniaki... co sądzicie? Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bart111 Posted February 13, 2005 Share Posted February 13, 2005 już to przerabiałem sonda PASUJE OD P10 i od maximy j30-tylko ta ma duzo dłuższy przewód ale samo urządzenie jest to samo http://www.allegro.pl/show_item.php?item=40643904 trzeba sie tylko dowiedzic czy to ta na mały gwint bo były 2 rodzaje jak jest przy misce olejowej to ta cieńsza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wwwpawel Posted May 4, 2005 Share Posted May 4, 2005 Czy kod błędu "33 - czujnik tlenu (lewa strona)" to uszkodzona sonda? Nie spotkałem się jeszcze z czujnikami tlenu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest rafio Posted May 21, 2005 Share Posted May 21, 2005 Właśnie przerobiłem temat walniętej sondy w SR20DE - kupiłem u kumpla jakiś uniwersalny typ - miał być do japońców. Okazało się że u mnie jest taka cieńka ja ołówek a ta "uniwersalna" ma dwukrotnie grubszy gwint. Żeczywiście pasuje sonda od P10 2.0 - NTK D2F (OTD2F-3K1) ale nikt takich nie był w stanie w Jeleniej Górze sprowadzić - więc wyciełem gniazdo oryginalnej sondy i wspawałem nowe pod podrubę - koszt całej operacji około 200 zeta (sonda 178 zł) - i działa!! To jest pewna alternatywa. Pozdr. Rafał Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.